maestro je napisal/-a:Ustavila je najbrž lahko zato, ker je vozila s tako hitrostjo, da je imela nadzor nad stanjem pred seboj.
80% vozil pa po AC vozi tako hitro, da takega nadzora tudi teoretično mi mogoče imeti.
Divjajo v dežju, ponoči, slabši vidljivosti itd.
maestro je napisal/-a:Ne, ne, tole je pa popolnoma zgrešeno. ''oviro, ki jo lahko pričakuješ'' !!
Lepo te prosim, VSAKO oviro je treba pričakovati, zato so omejitve. Zakaj so pa lahko drugi ustavili ?
lahko rečemo tudi tako, da od tokrat naprej je pač treba pričakovati tudi stoječi avto na prehitevalnem pasu. Ne moreš enostavno rečt, da ga nisi pričakoval ???????
Mislim, da bo tale zadeva še odmevala in se zapletala.
Še eno poročilo:
http://www.direkt.si/domov/crna_kronika/2020/
Speedfighter je napisal/-a:...mal preračunajte kakšen domet ima snop luči,potem pa odštejte reakcijski čas+zavorno pot pri 130 na uro...
maestro je napisal/-a:Speedfighter je napisal/-a:...mal preračunajte kakšen domet ima snop luči,potem pa odštejte reakcijski čas+zavorno pot pri 130 na uro...
Ne vem, zakaj ob zmanjšani vidljivosti - PONOČI - voziti 130/h. Voziš pač toliko, da ko snop luči osvetli oviro, lahko varno ustaviš. Saj to je pa ja popolnoma jasno.
Zdej, če je to 110, je 110, lahko pa tudi manj (lahko je megla).
Uglavnem, svoj avto moraš obvladati tudi pri dogodkih, kot je STOJEČI objekt na vozišču. Če pa priteče divjad, je logično druga pesem.
30. člen ZVCP
(1) Voznik sme voziti s takšno hitrostjo, da vozilo ves čas obvladuje in da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo glede na okoliščine lahko pričakuje.
(2) Hitrost in način vožnje mora prilagoditi svojim sposobnostim, lastnostim in stanju ceste ter preglednosti na njej , gostoti in drugim značilnostim prometa, vremenskim razmeram ter značilnostim vozila in tovora v njem ali na njem.
Speedfighter je napisal/-a:maestro je napisal/-a:Speedfighter je napisal/-a:...mal preračunajte kakšen domet ima snop luči,potem pa odštejte reakcijski čas+zavorno pot pri 130 na uro...
Ne vem, zakaj ob zmanjšani vidljivosti - PONOČI - voziti 130/h. Voziš pač toliko, da ko snop luči osvetli oviro, lahko varno ustaviš. Saj to je pa ja popolnoma jasno.
Zdej, če je to 110, je 110, lahko pa tudi manj (lahko je megla).
Uglavnem, svoj avto moraš obvladati tudi pri dogodkih, kot je STOJEČI objekt na vozišču. Če pa priteče divjad, je logično druga pesem.
30. člen ZVCP
(1) Voznik sme voziti s takšno hitrostjo, da vozilo ves čas obvladuje in da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo glede na okoliščine lahko pričakuje.
(2) Hitrost in način vožnje mora prilagoditi svojim sposobnostim, lastnostim in stanju ceste ter preglednosti na njej , gostoti in drugim značilnostim prometa, vremenskim razmeram ter značilnostim vozila in tovora v njem ali na njem.
Razumem kaj hočeš povedat, ampak konkretne situacije vseeno ne najdem v 30. členu ZVCP...(1)stoječe ovire sred avtoceste pač ne moreš pričakovat; (2)preglednost na njej ni mišljena tema ponoči(ker se le-ta šteje pod normalno vidljivost), ampak stopnja meglenosti itd...
Če smo že pri tem, me pa vseeno zanima (če lahko kdo izračuna), kolikšna naj bi bila potem varna hitrost ponoči na avtocesti, če upoštevaš le vidljivost do konca snopa prižganih luči ter reakcijski čas? Brez zafrkavanja, dejansko me zanima na podlagi teh dejstev izračunana primerna nočna hitrost(predvidevam da krepko pod 100km/h)-tko da upam da jo kdo približno izračuna
Po forumu brska: Google [Bot] in 4 gostov