tuscani je napisal/-a:Grdo je res sam je tudi učinkovito.Če gledaš haubo od avta boš vidu da je največ prask in luknjic ravno na prednjem delu haube in na sprednjih blatnikih rob blatnika mislim.To pa zato ker so ti deli avtomobila najbolj izpostavljeni udarcem kamenčkov in peska pozimi.Seveda so praske tudi drugod ampak jih je manj.
Zaščitne folije skor ni videt sam ne vem kako se jo da dat dol če je treba.
monster_d je napisal/-a:tuscani je napisal/-a:Grdo je res sam je tudi učinkovito.Če gledaš haubo od avta boš vidu da je največ prask in luknjic ravno na prednjem delu haube in na sprednjih blatnikih rob blatnika mislim.To pa zato ker so ti deli avtomobila najbolj izpostavljeni udarcem kamenčkov in peska pozimi.Seveda so praske tudi drugod ampak jih je manj.
Zaščitne folije skor ni videt sam ne vem kako se jo da dat dol če je treba.
ko da zgleda kaj lepse ce je v spodnjem delu haube par lukenj manj kot v zgornjem. plus tega da ce ze pozimi jih spodaj ne dobis jih komkot lahko poleti.
Strinjam se z reberjem da je treba pac met vecjo razdarljo pozimi, pa ce je kak tovornjak pred tabo prav tako, ker mece kamence da je kar hudo, sploh pa ce vozi kak šoder ki se dol z kripe leti.
reber je napisal/-a:A ste že kda slišal za varnostno razdaljo ??? ki je, mimogrede, pozimi večja??? in ob upoštevanju le te, ne rabiš nobenega smrčka. V ekstremnih primerih ti noben smrček ne pomaga proti pikicam.
In še za dodatek: varnostna razdalja ne pomaga samo proti pikicam, ampak tudi glede varnosti ... a ni čudn, varnosti tut :P
xandrej je napisal/-a:Še dobro, da najbolj bolijo kamenčki ki priletijo iz nasprotivozečega avtomobila...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov