Tudi daljinsko centralno lahko zmrzne, saj v končni fazi zmrzne ključavnica znotraj, torej mehanizem za zapiranje, ki s samo ključavnico in motorčkom niti nima veze, oziroma samo toliko, da slednja dva premikata mehanizem. Če je mehanizem zamrznjen, nimaš kaj, ne moreš odklent, ne moreš odpret, nič.
Problemi pa so od avtomobila do avtomobila različni, tako kot so različni mehanizmi in seveda tudi stopnja navlaženosti ali namočenosti z vodo in pa seveda temperatura.
Pred leti sem vedno imel probleme pri Z101, potem pa sem montiral en doma narejen mehanizem - servomotor za odklepanje in to daljinsko. Takrat je bilo univerzalne motorčke skoraj nemogoče dobiti. No, čez nekaj let, je bilo motorčke že mogoče dobiti, tako sem montiral DCZ na 4 vrata od Z128, problemi pozimi pa so bili s tem v glavnem odpravljeni. Ko pa je pozimi padal dež dalj časa in potem pritisnil mraz, je bilo po tem nekaj dni takih, da sem avto enostavno imel odklenjen, ker drugače ne bi prišel noter. No, ko se je notranjost avta ogrela se je tudi mehanizem odtajal in seveda naslednjo noč spet zmrznil. Zgodilo se je tudi, da sem odprl vrata ki pa se potem niso več zaprla, oziroma niso hotela ostati zaprta, ker je mehanizem bil na pol zamrznjen in se ni hotel zaskočiti. V takem primeru je pomagala transportna elastika, da sem vrata enostavno privezal da so ostala zaprta. Groza, kaj se je včasih vse dogajalo. Pri škodi favorit in forman je bilo že manj problemov, boljše ključavnice, tudi vgradil DCZ in je bilo vedno brez problemov, tudi če je bil avto zunaj. Potem sem končno zgradil nadstrešnico

, problemov ni več, ker je avto redkokdaj moker. Pri dražjih avtih so tudi ključavnice bolje narejene, v vrata vdre manj vode in vlage, tako da je manj problemov. Pri cenejših pa je vse bolj preprosto pa pride več vode noter. Proti zmrzovanju ključavnic pomaga WD40, seveda pa ga je treba našpricat še pred dežjem, mokroto in mrazom, našpricati pa ga je treba vsaj 1x tedensko in to celo zimo. Stalno močenje z WD40 povzroči odtekanje le tega s svinjarijo vred nižje v vratih in končno zadeva spodaj prikaplja ven. Tudi ključ je rahlo zašmiran od vse te mešanice, ampak ob redni uporabi se mehanizem očisti in ni več šmirasto, samo še od WD40. WD40 pa tudi spere maščobo in čez čas postane vse pusto, saj sprej na daljši rok nima mazalnih sposobnosti, razen ob pogosti uporabi nekako gre. Ključavnico in ključ je potrebno namazati z grafitom. Vzamete navaden lesen svinčnik, po možnosti bolj mehak, z oznako B, B1, B2, B3 ... ne H, ta je trd. S svinčnikom drgnemo po zobeh ključa in po utorih in tega vtaknemo v ključavnico in grafit se bo prenesel tudi na čepke v ključavnici in na cilinder. Mešanica grafita in spreja spet ustvari šmir, tako da bo kakšen robček nujno imeti pri sebi za brisanje ključa. Rešitve so umazane, ampak učinkovite. Drugače pa, svoje čase je obstajala ena baterijska svetilka z grelcem za odtajanje ključavnic, zadeva je bila zelo učinkovita. Seveda vse te rešitve pomagajo samo pri zamrznitvi same cilindrične ključavnice in ne pri zamrznitvi zapiralnega mehanizma. Da pa zapiralni mehanizem ne bo zamrznil, ga je dobro še pred mrazom odmontirati (rezdreti tapeto na vratih) temeljito očistiti in na novo namazati z novo mastjo, tako se voda ne bo mogla zadrževati v gibljivih delih, saj do tja zaradi masti sploh ne bo prišla. Vse to je napisano iz izkušenj, ker sem zamrznjene ključavnice dostikrat izkusil. zelo enostavnih rešitev skoraj ni. Rešitev imenovana streha in garaža pa žal ni dosegljiva vsem.