Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
alien-w
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Po feb 09, 2004 1:24 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a alien-w To nov 29, 2005 11:30 pm

Tatoo: ja, isto oddajo sm jest gledal vcerej na discoveryju! Hudo, res, un jaguar brez ESP ni mel za burek, pol pa HUDO!

Ja, se strainjam, da lahko brez ABS prej ustavis, tut jest zdej mal probavam usake tolk cajta zadevo, sam na sreco se v "neprijetnih" situacijah znajdes malokrat in ponavad takrat pac deluje "panika" oziroma hitra (zate takrat najbolj "logicna") reakcija - bremzo do podna. Mislm, da je vecina voznikov v takih situacijah boljsa z abs, z mano vred. :)
Slika
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 To nov 29, 2005 11:45 pm

bass je napisal/-a: Nimam abs-a in nobenih pripomočkov in jih tudi ne rabim, ker svoj avto obvladam.


Tattoo- je napisal/-a:Tudi sam smatram, da obvladam avto


Sicer ne trdim da kdorkoli od vaju ne obvlada avta ampak 90% uporabnikov tega foruma in tudi vsi smrkavci, ki so naredili izpit pred letom ali dvema so prepričani v isto.
A mislita, da oni obvladajo?

Pa še to: Testiranje zavor po dežju in snegu. S tem ne bosta izboljšala vajinih zavornih poti, če bosta vsake 3 mesece orenk zabremzala. Bosta vidla (al sta pa že) kako je težko na polno zavirat enkrat, ko tega ne pričakuješ. 99% ljudi v takem primeru zagrabi panika in nabije bremzo na polno. In tukaj ti pridejo prav vsa elektronska pomagala.
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
Uporabniški avatar
Fiat Tipo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1289
Pridružen: Če mar 06, 2003 6:24 pm
Kraj: Idrija

Napisal/-a Fiat Tipo Sr nov 30, 2005 2:00 am

Jest bi donc na Vrhniki že rabu ABS!"!!! Se peljem po cesti ( snega že na cesti da je blo kar veselje) pa je bla ena prometna nesreča v križišču in sta tipa pred mano malo upočasnila. Jest sn se pa komaj dotaknu pedala za zavoro pa mi je sprednje kolo v momentu zablokiralo mi v tistem momentu še avto ugasne in se lepo čez celo cesto zadrsam na nasprotni pas in direkt na pločnik.Ena mamca pa sam :shock: kaj pa ta dela na pločniku. Sreča da ni blo nobenga avta če pa bi bil bi mi ta ABS prišparal skrivljen pleh na avtu.
 
Vuso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 677
Pridružen: Po maj 10, 2004 10:55 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a Vuso Sr nov 30, 2005 10:02 am

Tomaz40 je napisal/-a:
bass je napisal/-a: Nimam abs-a in nobenih pripomočkov in jih tudi ne rabim, ker svoj avto obvladam.


Tattoo- je napisal/-a:Tudi sam smatram, da obvladam avto




Pa še to: Testiranje zavor po dežju in snegu. S tem ne bosta izboljšala vajinih zavornih poti, če bosta vsake 3 mesece orenk zabremzala. Bosta vidla (al sta pa že) kako je težko na polno zavirat enkrat, ko tega ne pričakuješ. 99% ljudi v takem primeru zagrabi panika in nabije bremzo na polno. In tukaj ti pridejo prav vsa elektronska pomagala.

Se strinjam popolnoma.Ti lahko probavaš zaviranje in ti v kritičnem trenutku ne bo to pomagalo čisto nič.Odvisno je predvsem od izkušenj in od "karakterja" človeka.Mislim da nas je večina na tem da ko je drek vsaj v prvem trenutku stisnemo bremzo na polno,potem pa če se zbrihtaš in imaš srečo da te že kam ne katapultira lahko izvajaš neko varno bremzanje.Že taki so redki,taki, ki pa že ob začetku ne pohodijo bremze do konca so narodno bogastvo :P Kul se je igračkat ampak, ko pa nepričakovano začne cvilit se pa začnejo stvari dogajat refleksno in tukaj možgani ne počnejo nič ;)
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Sr nov 30, 2005 10:14 am

Tomaz40 je napisal/-a:
bass je napisal/-a: Nimam abs-a in nobenih pripomočkov in jih tudi ne rabim, ker svoj avto obvladam.


Tattoo- je napisal/-a:Tudi sam smatram, da obvladam avto


Sicer ne trdim da kdorkoli od vaju ne obvlada avta ampak 90% uporabnikov tega foruma in tudi vsi smrkavci, ki so naredili izpit pred letom ali dvema so prepričani v isto.
A mislita, da oni obvladajo?

Pa še to: Testiranje zavor po dežju in snegu. S tem ne bosta izboljšala vajinih zavornih poti, če bosta vsake 3 mesece orenk zabremzala. Bosta vidla (al sta pa že) kako je težko na polno zavirat enkrat, ko tega ne pričakuješ. 99% ljudi v takem primeru zagrabi panika in nabije bremzo na polno. In tukaj ti pridejo prav vsa elektronska pomagala.

To je bilo mišljeno bolj za zajebancija...da se ne bo zdaj usul plaz komentarjev na to temo! :lol: Tudi tisto 'testno' zaviranje ni namenjeno ničemur drugemo, kot da vidiš, kakšne so razmere na cesti ter prilagodiš (ter posledično zmanjšaš hitrost) vožnjo razmeram na cesti - ne pa da bom sedaj se zaradi teh 'testnih zaviranj' prej ustavil ob morebitni nesreči! :P
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
Jackal81
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: Po jan 24, 2005 8:41 pm
Kraj: SLP

Napisal/-a Jackal81 Sr nov 30, 2005 12:04 pm

SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr nov 30, 2005 2:24 pm

Tattoo- je napisal/-a:
Sem pa lansko leto ob ogledu Fifth Gear-a, ko je Tiff na Švedskem testnem poligonu v snežnih razmerah prikazoval delovanje ABS, TC ter ESP samo :shock: :shock: :shock: Da na kratko povzamem najzanimivejše - v avtu brez ESP-ja se Tiff ni mogel izogniti nesreči (pa je več kot odličen voznik :P ), medtem ko je v avtu z vgrajenim ESP-jem oviro obšel skoraj brez da bi vedel zanjo...Omenjeno oddajo si lahko dolpotegnete tukaj: Fifth Gear - [07×02] - March 28th, 2005


Bom še tukaj napisal. V tisti oddaji je morala bit kakšna komercialna caka, ali reklama ali pa kaj drugega. Vsak ki se malo več vozi po snegu ve, da ti TC kvečjemu škodi kot koristi. Vprašajte polcaje, ko z Astro nikamor ne pridejo ker se TC ne da izklopit.
Avto brez ABS na snegu tudi prej ustavi kot z ABS, seveda na račun nezmožnosti manevriranja med zaviranjem. ampak pozor...govorim za sneg ali led...
Edino ESP je tam pokazal čemu je namenjen in tistemu testu verjamem. Sigurno je stvar tako učinkovita, kot dobrodošla, če avto začne nenadzorovano zanašat...dokler pustijo v armaturki gumbek ki omogoča popoln izklop za občasno igranje :twisted:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Gost
 

Napisal/-a Gost Sr nov 30, 2005 3:35 pm

No, tisti ki iz kakršnegakoli razloga niste videli ali niste mogli videti obeh, eli ene od oddaj Stern TV, je na tem naslovu nekaj fotk: http://www.stern.de/tv/sterntv/549719.html?nv=sb
 
Uporabniški avatar
alien-w
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Po feb 09, 2004 1:24 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a alien-w Sr nov 30, 2005 8:11 pm

Slide: zakaj majo probleme s TC pr astrah? Me zanima, pa ne najdem razlage.
Slika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr nov 30, 2005 11:16 pm

alien-w je napisal/-a:Slide: zakaj majo probleme s TC pr astrah? Me zanima, pa ne najdem razlage.

Ne da se izklopit! Ni ni gumbka :lol: In pol pobere vso moč če se kam "zakoplješ" ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
STENTOR
Uporabnik
 
Prispevkov: 853
Pridružen: Če sep 30, 2004 6:38 pm

Napisal/-a STENTOR Če dec 01, 2005 7:07 pm

no skratka neki takega si taka firma kot je mercedes skor ne bi smela privoščit. :D prav nategnat so hotl folk :evil: čeprav je pol gospod, ki je bil povabljen v studio povedal, da kao ni bil primeren testni prostor - dvorana, da v razmerah na terenu pa je uspelo 800x in je vse delovalo, še vedn nisem čist prepričan, da to res drži :lol:
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Če dec 01, 2005 11:38 pm

Ma sigurn je neki zjebal sistem, kr se nebi nihče upal narediti takšno prezentacijo če ne bi bil siguren, MB pa se najmanj.
 
Gost
 

Napisal/-a Gost Če dec 01, 2005 11:44 pm

Tomcatter je napisal/-a:Ma sigurn je neki zjebal sistem, kr se nebi nihče upal narediti takšno prezentacijo če ne bi bil siguren, MB pa se najmanj.


alien-w je napisal/-a:Uradno je razlog nedelovanja ena velka 22 ton težka železna plata v tem testnem prostoru, k jo majo tm, da ce bi ksn avto usel nadzoru, da bi se tm zihr ustavu in ne bi sel naprej. No, skratka, ta plata naj bi zjebala sistem in je tako deloval 6x od 10 poskusov, k so jih nardil v tej hali.
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Pe dec 02, 2005 1:50 am

Tomaz40 je napisal/-a:
bass je napisal/-a: Nimam abs-a in nobenih pripomočkov in jih tudi ne rabim, ker svoj avto obvladam.


Tattoo- je napisal/-a:Tudi sam smatram, da obvladam avto


Sicer ne trdim da kdorkoli od vaju ne obvlada avta ampak 90% uporabnikov tega foruma in tudi vsi smrkavci, ki so naredili izpit pred letom ali dvema so prepričani v isto.
A mislita, da oni obvladajo?

Pa še to: Testiranje zavor po dežju in snegu. S tem ne bosta izboljšala vajinih zavornih poti, če bosta vsake 3 mesece orenk zabremzala. Bosta vidla (al sta pa že) kako je težko na polno zavirat enkrat, ko tega ne pričakuješ. 99% ljudi v takem primeru zagrabi panika in nabije bremzo na polno. In tukaj ti pridejo prav vsa elektronska pomagala.


Sem se že vsaj trikrat znašu v resno življensko nevarni situaciji, ko bi lahko stotalku avto in se poškodovau, pa sm pravilno doziru zavore in se izognu. V enem primeru sm se pa rešu s šaltanjem in gasom. Res je da je bilo to v suhih razmerah, kjer je to lahko; v mokrih pogojih pač prilagodim hitrost na nižjo in varnejšo - to pa ocenim s testom zavor. Tehnik zaviranja učijo v vseh šolah varne vožnje - bremzo stisneš da mal zaškripa pa pol popustiš do meje blokiranja.
Aja pa brake test delam vsakič ko pada dež ali sneg. To mi je navada. Ker dež ne ustvari vsakič enake podlage. Je odvisno kok dežuje pa kok cajta pa še druge zadeve so ki vplivajo. Sam sem načeloma hitrejši voznik (cruising tempo) a to ne pomeni da sem divjak in da nevarno vozim. Smer nakazujem dosti prej - tudi v rondojih, česar ne dela veliko ljudi - poskušam biti predvidljiv v prometu in tudi predvidevati njihova dejanja, vozim hitro a gladko brez prehitrih sprememb v pospeševanju in zaviranju in smeri. Ker ni hujšega od tega da švigaš levo in desno in pospešuješ in bremzaš brez opozorila kot muha brez glave.

Kar se tiče voznikov začetnikov- niso vsi slabi. Par jih poznam, ki vozijo veliko bolje kot dosti veliko starejših in "zverziranih" voznikov. Ti povem, da redko vidim, da bi mlad voznik v rondoju dal levi žmigavec - po navadi je to starejši človek, k se ne spomne cpp-ja ali pa kakšna kokoš za volanom in po možnosti otrokom zadaj.
Taki nimajo v prometu kaj delat.

Mislim, da bi morali na vsakih 5 let še enkrat vsi delat cpp, ker kratkomalo večina folka v Ljubljani o tem nima blage veze.
Eno je da voziš 10 al pa 20 čez omejitev in s tem ne ogrožaš nobenga, drugo je pa to da ne veš kaj je to dvojna polna črta pa varnostna razdalja pa una ogledala k se lahko not vidš pa tiste oranžne lučke na vogalih avtomobila. :?
Najbl sick mi je recmo k vidm folk s poklopljenimi stranskimi špegli. Tak človk nima pojma o hoji, kaj šele o vožnji.

No za tak folk je tud NUJEN ABS pa ESP TC pa še rešilni jopič po možnosti. Ampak a je to dovolj?
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
alien-w
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Po feb 09, 2004 1:24 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a alien-w Ne dec 04, 2005 10:30 am

Žmigavec v rondoju: Jest ga vedno dam, če ni rondo oziroma njegovi uvozi niso prazni. Takoj za izvozom, ki je pred tistim izvozom, ko grem jest ven, dam desn zmigavec, da nakazem, da zapuscam rondo in tako lahko clovek, ki caka na istem uvozu kot grem jest ven, spelje par sekund prej - ce bi usi tko delal, bi bli rondoji velik bl pretočni (predvsem ti manjši s samo enim voznim pasom).
V nemčiji in avstriji je to clo predpis, pa v avstriji majo table k te prosjo, da dej zmigavec, ko zapuscas rondo.

Sicer je pa men elektronka ql (mogoce tut zato, ker sem elektrotehnik :D) in bi imel danasnja elektronska pomagala (ki bi se jih dal izkljuct :D ), zarad nepricakovanih situacij.
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov