Mojster Miha je napisal/-a:Čestitke za dober okus našim boljšim polovicam.
Pa še nekaj - nekdo zgoraj je zapisal, da je point predvsem v videzu oz zapeljivosti, med tem, ko je primerljivo tekmovanje, kjer je zmagal CLIO, dalo več poudarka na celoto in ceno.
S tem bi se ne strinjal popolnoma - bili so že avtomobili zmagovalci občutno dražji, pa tudi A3-ja je že kakšen presegel po ceni.
Pri ženskem izboru je lepo vidno, kaj pomeni imidž določene znamke oz kakšno vlogo igra pri nakupu oz izboru kupca.
LP
Mojster Miha je napisal/-a:Kljukec - tista o zmagovalcih iz nizkega cenovnega ranga ne bo držala. Naslov " Car of the year" je od leta 1964 prejelo kar nekaj avtomobilov ki so bili občutno dražji - npr. MB 450 S, CITROEN CX, PORSCHE 928, AUDI100, FORD SCORPIO, OPEL OMEGA, CITROEN XM ..... primerljivo dragih je lepo število - "cenenih" avtomobilov (ranga CLIO) pa je manj FIAT 127, UNO, PUNTO, R CLIO, NISSAN MICRA ...
LP
Mojster Miha je napisal/-a:Če pogledaš zadnje desetletje - zmagovalci po vrsti FIAT BRAVO/BRAVA, R SCENIC, ALFA 156, FORD FOCUS, TOYOTA YARIS, ALFA 147, P 307, R MEGANE, FIAT PANDA, TOYOTA PIRUS in zadnji CLIO - v mini oz razred A spada samo en, dva pa v razred večji.
Kaj pa je poceni in kaj drago - je zelo relativno. V SLO je recimo najbolje prodan avto CLIO, v Italiji PUNTO, v Nemčiji, Avstriji in Švici GOLF, severnjaki imajo najraje še večje avtomobile itd. Če iz tega sklepaš je za severnjake že GOLF "mini".
LP
Blacky je napisal/-a:No še en ženski odziv: Glesovale so verjetno tiste, ki se vozijo z avtobusom, ker večina jih itak nima pojma o avtomobilu. Seveda so ocenjevale samo zunanjost.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov