Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
splash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2352
Pridružen: To nov 16, 2004 9:27 pm

manjava motorja

Napisal/-a splash Pe dec 09, 2005 8:58 pm

ker nism vedel al naj dam pod tuning, al pod popravila, sem kar sem dal.

in sicer me zanima, če se da iz fiat maree weekwnd dat ven mašino 1.6 16v ter dat noter od maree weekwnd 2.0. je pri tej menjavi potrebnega veliko švasanja (varjenja) :) nosilcev, al ni veliko za spreminjat.

hvala za odgovore.
 
Uporabniški avatar
cheno
Uporabnik
 
Prispevkov: 861
Pridružen: So dec 13, 2003 12:06 am
Kraj: Laibach

Napisal/-a cheno Pe dec 09, 2005 9:25 pm

če se prav spomnim je 2.0 5cyl. motor...probaj dobiti vse od mare-e, motor, menjalnik, nosilce....itd, uglavnem vse.
Glede na to da je školjka enaka bi moralo iti...
"glas boxerskega puhala"
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Pe dec 09, 2005 10:32 pm

Ni nujno da je 2.0 V5 20V od Lancie, kolikor mi je znano je tut navaden V4 16V.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
YugoGTI
Novinec
 
Prispevkov: 356
Pridružen: Po feb 02, 2004 10:03 pm
Kraj: dolenska

Napisal/-a YugoGTI Pe dec 09, 2005 11:59 pm

Original ma mareaweekend not 2.0 V5 20v. Vrjetn je večji motor in bi mogu tud polosovine menjat. Da se vse sam če je dost dnarja.
 
Uporabniški avatar
splash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2352
Pridružen: To nov 16, 2004 9:27 pm

Napisal/-a splash So dec 10, 2005 2:43 pm

vem, da ne snete delat reklame za druge forume, ampak, če me lahko kod vseeno usmeri na kak slovenski fita forum. pilzz. :)
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3373
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Napisal/-a McLaren So dec 10, 2005 2:47 pm

 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha So dec 10, 2005 3:29 pm

Tako "na pamet" bi rekel, da ni velika umetnost - sem že bil zraven pri nekaterih podobnih "predelavah" (sicer drugih znamk oz modelov), pa tudi sicer je logično, da si tovarna ne bo delala recimo temu velikih preglavic pri montaži oz posledično stroškov, če ponuja več motorjev v isti karoseriji - oz z drugimi besedami "po liniji najmanjšega odpora".
Me pa po drugi strani zanima namen predelave ? Imaš MAREO 1,6 l in hočeš vgratit 2,0 l motor ? Oz ga že imaš doma ?
Osebno bi recimo pri takih željah raje prodal MAREO 1,6 in kupil tako z motorjem 2,0. Stroški bodo manjši, manj bo raznih "glavobolov" (dodatna dela, dodatni deli, "spajanje" ... ), za "piko na i" pa dobiš MAREO 2,0 z najboljšim paketom opreme HLX.

LP
 
Uporabniški avatar
APN
Novinec
 
Prispevkov: 200
Pridružen: So jun 18, 2005 2:39 pm

Napisal/-a APN So dec 10, 2005 3:58 pm

Mojster Miha je napisal/-a:Tako "na pamet" bi rekel, da ni velika umetnost - sem že bil zraven pri nekaterih podobnih "predelavah" (sicer drugih znamk oz modelov), pa tudi sicer je logično, da si tovarna ne bo delala recimo temu velikih preglavic pri montaži oz posledično stroškov, če ponuja več motorjev v isti karoseriji - oz z drugimi besedami "po liniji najmanjšega odpora".
Me pa po drugi strani zanima namen predelave ? Imaš MAREO 1,6 l in hočeš vgratit 2,0 l motor ? Oz ga že imaš doma ?
Osebno bi recimo pri takih željah raje prodal MAREO 1,6 in kupil tako z motorjem 2,0. Stroški bodo manjši, manj bo raznih "glavobolov" (dodatna dela, dodatni deli, "spajanje" ... ), za "piko na i" pa dobiš MAREO 2,0 z najboljšim paketom opreme HLX.

LP

Se strinjam z mojstrom .
Ni tako enostavno menjati motorja . Starega ven , novega not . Je cel kup drugih stvari , ki jih je potrebno zamenjati ali predelati . Od nosilcev , bencin pumpe , verjetno je podvozje ojačano (pri 2.0 l ) .
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ So dec 10, 2005 10:46 pm

glede mareje z motorjem 2.0, je eden večjih stroškov menjava zobatega jermena,ker je dela vsaj za 10 ur!
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po dec 12, 2005 7:17 am

šmeks je napisal/-a:glede mareje z motorjem 2.0, je eden večjih stroškov menjava zobatega jermena,ker je dela vsaj za 10 ur!


Na večini avtomobilov je predviden čas za menjavo zobatega jermena 10 ur, če so vzdolžno postavljene mašine, če je prečno je pa manj časa, ker ni treba kilerja umikat.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Po dec 12, 2005 7:34 am

sam glej ti npr. poglej audia A4 1.8 turbo ki ima tudi vzdolžno postavlen motor (dol vzameš odbijač,luči,odmakneš vezno,hladilnika pa je). Ampak več kot 4 ure nimaš kaj delati. Pri mareji je pa potrebno prav motor vn uzet.

s tem hočem samo to povedati da je veliko odvisno od avta kako se podira. Pri nekaterih gre lepo,spet drugi imajo veliko bolj nepremišljeno narejeno. Npr. zadnjič sem menju sklopko pri bravi,ampak italijani še nosilca niso mogl nardit,da bi človk od zgoraj motor obesil...

Da popolnoma ne izplovem iz zastavljenega vprašanja,bom rajši nehal.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov