Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
karel
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Ne jun 05, 2005 1:09 pm
Kraj: zg. Savinjska dolina

Napisal/-a karel Sr jan 25, 2006 3:51 pm

No fajn jaz se očitno še nimam kaj za bat.Dokler bom vozil
15+ let stare jajce pri meni kitajci še kar lep čas ne bodo
prišli na vrsto.
Je pa res da kar se dogaja po svetu in koliko ljudi bo zaradi
globalizacije ostalo brez kruha zelo žalostno.Mislim pa da pri
nas še ni občutiti vso to krizo.
Moja žena ima sorodnike v Nemčiji in ko recimo pridejo na
obisk lahko po njihovemu pripovedovanju vidiš,da je pri nas
zaenkrat še raj.
Think. Feel. Drive.
LP Karel
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 Sr jan 25, 2006 4:12 pm

vsake sanje se enkrat končajo...
EU pritiska, počas bo tut naša politika socialnih transferjev zelo podobna Evropski :(
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Sr jan 25, 2006 5:12 pm

karel je napisal/-a:Moja žena ima sorodnike v Nemčiji in ko recimo pridejo na
obisk lahko po njihovemu pripovedovanju vidiš,da je pri nas
zaenkrat še raj.

Hja pa počakajmo na Evre, ko bodo trgovci cene na gor zaokroževali, plače pa na dol. Res žalostno, da še vedno večina trgovin nima obeh cen. Mogoče zato, ker potem ne bomo opazili razlike? :idea:
In iste zgodbe sem slišal od Nemca, ki nima slabe plače (je bil 1 mesec v naši fabrki, da je en stroj urihtal). Pa ne samo od Nemcev. Tudi od Italijanov prihajajo iste zgodbe... :cry:

Pustimo sedaj to. Nazaj k prvotni temi:
(sarkazem ON)Bodo šli pa delavci na Japonsko. :lol: (sakrkazem OFF)
Ford in GM sta bila svoje čase najbolj napredna vendar sta začela počasi capljati na mestu in cene dvigati na podlagi imena. Če me spomin ne vara ima tudi VW majčkeno podobne težave (vendar ima še zdavnaj dovolj dobička), ko prodaja nikakor ni takšna kot jo pričakujejo. Žal mi je za delavce ampak krivi so meneđerji, ki mislijo ne ugotovijo kaj se sedaj prodaja. Big block bencinarji že ne. Ravno tako imamo v EU vedno rajši dva segmenta: Karavane in majhne a varne in udobne avtomobile. Povprečen delavec ni tako bogat , da bikupil novega Golfa za 4 mio. In zakaj bi ga, če lahko kupi rabljenega za 3 ali pa celo nov avto druge znamke za 3 mio SIT? Je pa res, da vsaj pri nas prihaja do točke ko bosta mgoče le še 2 sloja: bogati in revni. Eni bodo še vedno kupovali nove avtomobile, drugi pa le še 10 let stare...
Toyota pa je na borzi vredna 150 miljard Evrov kar je enako kot GM, Ford, Daimler Chrysler in VW skupaj!!! Temu lahko dodam le tole: :bow Pametno trženje, poudarek na kvaliteti, raznolika pnudba pač naredijo svoje.
Dacia Logan? Hja če mene vprašate bi bila prodaja večja, če bi bila vsaj malo lepša. :? Pomoje so pri Renaultu tudi malo previdni in se bojijo, da bi dohiteli prodajo svoje znamke. Ne pozabiti, da je delovna sila v Romuniji gotovo toliko ceneje, da bi za velikoo manj denarja lahko delali tudi Clie ampak jih ne. ;)
Kitajci? Hja kolikor se jaz spomnim so se nekoč ljudje smejali Japoncem, ko so hoteli delati avtomobile! :lol: kasneje so bili na tapeti Korejci (Hyundai). Kitajci pa bodo po moje nekaj časa delali blede kopije in licenčne avtomobile ko pa bodo poštudirali tehniko pa bodo na vrsti tudi kvalitetnejši avtomobili. Do takrat se jim pa lahko le posmehujemo in pomilujemo ljudi ki kupijo NOV avto s katerim se lahko pri 50km/h že ubiješ kljub airbagu. :roll:
Pa še glede plastike v notranjosti. Saj če po svoje pogledamo ni avto zato nič bolj uporaben, če ima notri vse v usnju. Samo dražji. ;) Lahko bi rekli, da gre za neke sorte preseravanje. :P Seveda je užitek pogledati kvalitetno notranjost, saj smo vozniki svoj avto največ vidimo iz notranje strani ampak to ni glavna prioriteta, vsaj pri meni. Kaj pa tehnika, vzdržljivost, varnost?
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
CERES
Novinec
 
Prispevkov: 439
Pridružen: Če dec 22, 2005 2:27 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a CERES Sr jan 25, 2006 6:06 pm

Symon je napisal/-a:
karel je napisal/-a:Moja žena ima sorodnike v Nemčiji in ko recimo pridejo na
obisk lahko po njihovemu pripovedovanju vidiš,da je pri nas
zaenkrat še raj.

Hja pa počakajmo na Evre, ko bodo trgovci cene na gor zaokroževali, plače pa na dol. Res žalostno, da še vedno večina trgovin nima obeh cen. Mogoče zato, ker potem ne bomo opazili razlike? :idea:
In iste zgodbe sem slišal od Nemca, ki nima slabe plače (je bil 1 mesec v naši fabrki, da je en stroj urihtal). Pa ne samo od Nemcev. Tudi od Italijanov prihajajo iste zgodbe... :cry:

Pustimo sedaj to. Nazaj k prvotni temi:
(sarkazem ON)Bodo šli pa delavci na Japonsko. :lol: (sakrkazem OFF)
Ford in GM sta bila svoje čase najbolj napredna vendar sta začela počasi capljati na mestu in cene dvigati na podlagi imena. Če me spomin ne vara ima tudi VW majčkeno podobne težave (vendar ima še zdavnaj dovolj dobička), ko prodaja nikakor ni takšna kot jo pričakujejo. Žal mi je za delavce ampak krivi so meneđerji, ki mislijo ne ugotovijo kaj se sedaj prodaja. Big block bencinarji že ne. Ravno tako imamo v EU vedno rajši dva segmenta: Karavane in majhne a varne in udobne avtomobile. Povprečen delavec ni tako bogat , da bikupil novega Golfa za 4 mio. In zakaj bi ga, če lahko kupi rabljenega za 3 ali pa celo nov avto druge znamke za 3 mio SIT? Je pa res, da vsaj pri nas prihaja do točke ko bosta mgoče le še 2 sloja: bogati in revni. Eni bodo še vedno kupovali nove avtomobile, drugi pa le še 10 let stare...
Toyota pa je na borzi vredna 150 miljard Evrov kar je enako kot GM, Ford, Daimler Chrysler in VW skupaj!!! Temu lahko dodam le tole: :bow Pametno trženje, poudarek na kvaliteti, raznolika pnudba pač naredijo svoje.
Dacia Logan? Hja če mene vprašate bi bila prodaja večja, če bi bila vsaj malo lepša. :? Pomoje so pri Renaultu tudi malo previdni in se bojijo, da bi dohiteli prodajo svoje znamke. Ne pozabiti, da je delovna sila v Romuniji gotovo toliko ceneje, da bi za velikoo manj denarja lahko delali tudi Clie ampak jih ne. ;)
Kitajci? Hja kolikor se jaz spomnim so se nekoč ljudje smejali Japoncem, ko so hoteli delati avtomobile! :lol: kasneje so bili na tapeti Korejci (Hyundai). Kitajci pa bodo po moje nekaj časa delali blede kopije in licenčne avtomobile ko pa bodo poštudirali tehniko pa bodo na vrsti tudi kvalitetnejši avtomobili. Do takrat se jim pa lahko le posmehujemo in pomilujemo ljudi ki kupijo NOV avto s katerim se lahko pri 50km/h že ubiješ kljub airbagu. :roll:
Pa še glede plastike v notranjosti. Saj če po svoje pogledamo ni avto zato nič bolj uporaben, če ima notri vse v usnju. Samo dražji. ;) Lahko bi rekli, da gre za neke sorte preseravanje. :P Seveda je užitek pogledati kvalitetno notranjost, saj smo vozniki svoj avto največ vidimo iz notranje strani ampak to ni glavna prioriteta, vsaj pri meni. Kaj pa tehnika, vzdržljivost, varnost?


:bow kapa dol tebi....si se kar razpisal :D seveda imaš prav kar si napisal tukaj ampak nekateri pa bodo vedno prisegali na lepo notranjost...,ne? ;) res je tudi da bodo bogati lahko kupovali avtomobile na 10 dni če bodo hoteli, reveži pa peš hodili....

LP
remember: it can always get worse!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov