Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
meganeman
Novinec
 
Prispevkov: 382
Pridružen: To dec 10, 2002 2:11 pm
Kraj: Velenje

Kdaj se izloči parafin iz nafte na bencinskih servisih?

Napisal/-a meganeman Sr jan 25, 2006 8:26 am

Ali imam prave podatke:

Petrol: -15°C
OMV: -20°C
Agip: -24°C

Ce veste se za druge crpalke mi prosim povejte:)

Lp,
I have a need, the need for speed! Meganeman over and out...
Slika
 
Uporabniški avatar
Maco
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Sr okt 29, 2003 9:06 am
 
Uporabniški avatar
meganeman
Novinec
 
Prispevkov: 382
Pridružen: To dec 10, 2002 2:11 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a meganeman Sr jan 25, 2006 12:48 pm

hvala za info!
I have a need, the need for speed! Meganeman over and out...
Slika
 
Uporabniški avatar
AuDi_
Novinec
 
Prispevkov: 323
Pridružen: To sep 06, 2005 3:35 pm
Kraj: Novo mesto /Mb

Napisal/-a AuDi_ Sr jan 25, 2006 1:11 pm

danes brez podpisa
 
Hrabri
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: To jan 31, 2006 10:31 pm

Napisal/-a Hrabri To jan 31, 2006 10:41 pm

Kopirano iz mojih mejlov, kar so rekli v PR.

Kot ste že sami omenili, je po slovenskem standardu za dizelsko gorivo (SIST EN 590) za zimsko sezono, ki traje od 16. novembra do 28./29. februarja, predpisana vrednost za nizkotemperaturno lastnost (filtrirnost) minus 20 stopinj Celzija. V obdobju od 16. novembra pa do danes se vrednosti filtrirnosti našega dizelskega goriva gibljejo od predpisane vrednosti pa do minus 29 stopinj Celzija.
----so rekli na OMV

Petrolov zimski diesel ima zagotovljeno temperaturo filtrirnosti najmanj
-20 st.C.V praksi pa je ta temperatura še nekaj stopinj nižja in se
razlikuje od dobave do dobave odvisna od po. Trenutno dobave goriv na BS
imajo temperaturo filtrirnosti od -24 do -26 st.C.
---- so rekli pri Petrolu
LP, Hrabri
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Sr feb 01, 2006 6:02 pm

Veliko boljšo sliko bi imel, če bi ti ljudje, ki so zaradi "kvalitete" o kateri je tu govora obstali na cesti, na kratko povedali nekaj osnovnih podatkov
- kje je točil gorivo (Petrola, OMV, AGIP, MOL ....)
- pri kateri temeraturi je avto "crknu"
Iz teh podatkov bi ob primerno velikem številu "anketiranih" dobil najbolj uporabno informacijo.
Vsa omenjena zagotovila in priseganja ti nič ne pomagajo, ko obstaneš na cesti !!!

LP
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov