Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
splash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2352
Pridružen: To nov 16, 2004 9:27 pm

Napisal/-a splash Po feb 13, 2006 8:55 am

hmm, jst bi reku takole.

lahko povem, da 90% ljudi od 100, bi ostalo na avtomatskem menjalniku.
to govorim za DSG ali pa za mercedesov menjalnik (7.stop.). je pa res, da avtomatika morda malo bolj paše v dizlaše, ker se recimo ne vrtijo tako hitro. menjalnik je preprosto odličen.

res pa je tudi (po mojih izkušnjah). recimo vozil sem phaetona 5.0 v10 tdi z dsg in phaetona 6.0 w12 z dsg. ampak, tukaj pa tisto zgoraj napisano odpade. dsg menjalnik pri bencinarju deluje odlično (točno tako kot hoče voznik). vrti se v rdeče polje (pri S prestravi). v top gearovi oddaji so ga v phaetonu w12 pohvalili, iz avta so vzeli blokade in šel je 320. menjalnik je deloval brez problemov. še sam jeremy je rekel da je to eden najboljših menjalnikov. (tolk še mal na kratko o podobni temi)


aja, je pa recimo ena zanimiva stvar. predstavlaj si se pelješ v gofu 2.0t priletiš v ovinek
pri ročnem menjalniku daš v nižjo, brez bremzanja (res da ni dobro za motor) in z veliko hitrostjo spelješ ovinek, kaj bi naredil pa pri dsg (avtomatiku)?......

tukaj lahko vidimo eno slabo stran avtomatike ;)
 
yurchek
Poznavalec gnojmobilizma
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 21, 2005 8:09 am

Napisal/-a yurchek Po feb 13, 2006 8:57 am

Jst sm vozu c3 pluriel 1.616v z avtomatskim....sicer je kr ok, luštno, lahk telefoniraš itd, edin kar me je motl cena ob okvari..
Vozu sm stilo abarth....taa menjalnik pa me je razočaral, pretika tok dolg, da zaspiš, drugače je pa zamišljen zelo fajn, če bi bil le mal hitrejši (1 mesc za tem ko ga je prijatu prodal, je menjalnik crknil in so ga poslal v italijo, pa ga živ bog ne sprav več skup)
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po feb 13, 2006 9:39 am

splash je napisal/-a:aja, je pa recimo ena zanimiva stvar. predstavlaj si se pelješ v gofu 2.0t priletiš v ovinek
pri ročnem menjalniku daš v nižjo, brez bremzanja (res da ni dobro za motor) in z veliko hitrostjo spelješ ovinek, kaj bi naredil pa pri dsg (avtomatiku)?......

tukaj lahko vidimo eno slabo stran avtomatike ;)


Ti preveč NFS underground igraš? :? Če pripizdiš preveč te tudi tak sicer nor manever ne bo rešil. Če bodo obrati previsoki, bo sprednja kolesa toliko zavrlo, da se bo avto še bolj odpeljal naravnost iz ovinka, ne pa v ovinek...Treba je stvari najprej v praksi probat...Še bolj občutljivi so pa zadaj gnani avtomobili, kjer zadek prehiti če narediš podobno bedarijo, ta je pa za neuke še težji za lovljenje.

Kar se tiče pa avtomatskega menjalnika, pa jaz pravim popolnoma odvisno od avtomobila. Da bi ga imel v normalno močnem dizlu, bi moral biti menjalnik precej dober, ker že tako dizel v določenih trenutkih zaspi pri speljevanju, z avtomatikom in njegovo zakasnitvijo pa se stvar še potencira. Kot drugo je pa sama namembnost avtomobila, za ladje ala A8, 7er ipd...je avtomatika edina prava izbira, če pogledam pa klaso nižje je pa že odvisno kateri avto konkretno bi kupoval. V petico naprimer, ne bi nikol tlačil ne SMG-ja, ne steptronika ampak bi vzel kvačkalico. V kakšnem A6 avantu, pa tudi pomislil ne bi na ročni menjalnik...
Za vsako metlo se mora taprav štil najdit :lol:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
AS_
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Ne dec 04, 2005 2:53 pm
Kraj: Vas na Gorenjskem:)

Napisal/-a AS_ Po feb 13, 2006 12:39 pm

Jah avtomatski menjalnik je tudi v slo vedno bolj priljubljen. Osebno imam raje rocnega, ker rad zamenjam, kadar mi zapase, se malce igram in ga navijem do 7000RPM, kadar pa hocem furati zaspano, pa menjam pri 2-2,5k rpm. Avtomatik se mi je zasral zato, ker smo eno zimo v klanec, ki ga je speljal vsak, porivali opel corso avtomatik, ki je ob najmanjsem dotiku pedalke za plin, zakopala (lastnik je en teden pred temu kupil nove zimske gume).

Pa se razlika v ceni je velika.

Dokler ne bom star in se mi ne bo vec dalo menjati, bom imel rocnega :D


lp AS_
GTi rocks?!
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Po feb 13, 2006 12:49 pm

razlikovat morte dobre avtom. menjalnike in recimo citroenovga iz C2- k rabi res malo morje časa da prestavi
lp
 
Uporabniški avatar
Falco'
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2188
Pridružen: Sr apr 06, 2005 10:55 am

Napisal/-a Falco' Po feb 13, 2006 1:34 pm

imam dobre izkušnje z avtomatskim menjalnikom steptronic in morem povedat da je super, samo navadit se je treba. za ročne menjalnike pa ni potrebe razlagat so pravtako vredu.
[OO-(||||)(||||)-OO]
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Po feb 13, 2006 2:03 pm

Sh3bO je napisal/-a:Moje osebno mnenje in prepričanje:
Avtomobili do in vklučno npr. Audi A4, BMW 3, passat, mazda 6, mercedes C - ročni menjalnik. Vsi avtomobili nad tem in vklučno z SUVi (vsaj dražjimi) - avtomatik.

BiMMER je napisal/-a:Jst sedaj že skoraj 2 leti vozim z avtomatskim menjalnikom (Steptronic) in moram priznat da čisto nič ne pogrešam ročnega menjalnika. Priznam tudi, da v teh dveh letih niti 5x nisem uporabil ročnega programa, ampak vedno vozim na popolni avtomatiki. Kar se tiče navajanja na vožnjo brez sklopke,....meni ni povzročalo težav. Brez težav še vedno vozim tudi avto z ročnim menjalnikom, tako da ni panike da bi kar pozabil.

Pod oboje se podpisem ..
Namrec velirkat sem peljal Meco E300TD z avtomatikom .. in morm rect je kar vredi stvar .. mas opcije in imas kickdown .. tako da niti ne manjka cesarkoli naprimer rocnemu, z izjemo fillinga ..
Drgac pa vozim svojga .. ki ima rocni menjalnik ..

LP, Klemen
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Po feb 13, 2006 3:01 pm

Slide je napisal/-a:
splash je napisal/-a:aja, je pa recimo ena zanimiva stvar. predstavlaj si se pelješ v gofu 2.0t priletiš v ovinek
pri ročnem menjalniku daš v nižjo, brez bremzanja (res da ni dobro za motor) in z veliko hitrostjo spelješ ovinek, kaj bi naredil pa pri dsg (avtomatiku)?......

tukaj lahko vidimo eno slabo stran avtomatike ;)


Ti preveč NFS underground igraš? :? Če pripizdiš preveč te tudi tak sicer nor manever ne bo rešil. Če bodo obrati previsoki, bo sprednja kolesa toliko zavrlo, da se bo avto še bolj odpeljal naravnost iz ovinka, ne pa v ovinek...Treba je stvari najprej v praksi probat...Še bolj občutljivi so pa zadaj gnani avtomobili, kjer zadek prehiti če narediš podobno bedarijo, ta je pa za neuke še težji za lovljenje.

Kar se tiče pa avtomatskega menjalnika, pa jaz pravim popolnoma odvisno od avtomobila. Da bi ga imel v normalno močnem dizlu, bi moral biti menjalnik precej dober, ker že tako dizel v določenih trenutkih zaspi pri speljevanju, z avtomatikom in njegovo zakasnitvijo pa se stvar še potencira. Kot drugo je pa sama namembnost avtomobila, za ladje ala A8, 7er ipd...je avtomatika edina prava izbira, če pogledam pa klaso nižje je pa že odvisno kateri avto konkretno bi kupoval. V petico naprimer, ne bi nikol tlačil ne SMG-ja, ne steptronika ampak bi vzel kvačkalico. V kakšnem A6 avantu, pa tudi pomislil ne bi na ročni menjalnik...
Za vsako metlo se mora taprav štil najdit :lol:


Problem pri speljevanju ovinkov se pojavi v trenutku ko iz polnega bremzanja preides v pospesevanje. ti tocno ves v kiri prestavi moras met za optimalen ucinek "vlecenja iz ovinka", racunalnik mora pa stvari se malo preracunati in potam doloci prestavo. Tko da kdor pravi da je avtomatik sporten se moti. POZOR! tukaj govorim o avtomatiku ne o robotiziranem mehanskem menjalniku ki je lahko se hitrejsi od rocnega ampak je spet kancek tezji.
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ Po feb 13, 2006 3:34 pm

Sem vozo oboje in bom reko tak.

Ko je mati mela Peugeot 307 CC 2.0 sport automatic sem mislo popizdit, kak pocasi menjava, kako glasen je avto, pa bi po pravici povedano takrat dal vse da bi bil rocni menjalnik.

Ko pa sem se vsedo v 645i z SMG menjalnikom to pa ti je bil uzitek da vecjega ni. Ce si dal na sport voznjo je menjal tak hitro da skoro skapiro nisi da je menjal, potegno pa avto tak da se ti je lahko zmesalo.


Jaz recem tak, pri avtih z malo kubikazo je boljsi rocni menjalnik, medtem ko pri avtih z vecjo pri meni definitivno pride v postev AUTOMATIC.
Slika
GET IN - SIT DOWN - SHUT UP - HOLD ON
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Po feb 13, 2006 3:50 pm

HajdukS je napisal/-a:Problem pri speljevanju ovinkov se pojavi v trenutku ko iz polnega bremzanja preides v pospesevanje. ti tocno ves v kiri prestavi moras met za optimalen ucinek "vlecenja iz ovinka", racunalnik mora pa stvari se malo preracunati in potam doloci prestavo. Tko da kdor pravi da je avtomatik sporten se moti. POZOR! tukaj govorim o avtomatiku ne o robotiziranem mehanskem menjalniku ki je lahko se hitrejsi od rocnega ampak je spet kancek tezji.


I call BS.

Avtomatski menjalnik nima računalnika, vse se zgodi s hidravliko.
Pa bogi tvoj avto če prideš v ovinek v tisti prestavi s katero misliš speljat če ga res goniš (recimo da bi rad bil v 2 prestavi za iz ovinka potegnt, ali se boš ti pripeljal v ovinek ki ratuje ostrejši proti konvu v 2 prestavi s 7000 RPM?).
Slika
 
Uporabniški avatar
Jasminko
Novinec
 
Prispevkov: 186
Pridružen: Ne avg 18, 2002 3:25 pm
Kraj: Ljubljana

menjalnik

Napisal/-a Jasminko Po feb 13, 2006 4:28 pm

z avtomobili z ročnim menjalnikom sem prevozil cca 150000 km
zdej mam smarta z avtomatskim menjalnik z funkcijo kick down (cca 8000 km ) in se vec nebi odlocu za rocni menjalnik.
full ok stvar.
mal cajta rabs da se navads, sploh kar se tice voznje skozi ovinke.
ce pa preklopis na kick je pa itaq isto, sam da sklopke ni treba stiskat

predn sm dubu tega sm mev pomisleke, sam zdej res vidm da to sploh ni slabo :)

lp

p.s.: pa še men to prov pride k sm zmer kj polomjen :) - rabš sam desno nogo pa levo roko
Slika
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Po feb 13, 2006 6:52 pm

TITan je napisal/-a:
HajdukS je napisal/-a:Problem pri speljevanju ovinkov se pojavi v trenutku ko iz polnega bremzanja preides v pospesevanje. ti tocno ves v kiri prestavi moras met za optimalen ucinek "vlecenja iz ovinka", racunalnik mora pa stvari se malo preracunati in potam doloci prestavo. Tko da kdor pravi da je avtomatik sporten se moti. POZOR! tukaj govorim o avtomatiku ne o robotiziranem mehanskem menjalniku ki je lahko se hitrejsi od rocnega ampak je spet kancek tezji.


I call BS.

Avtomatski menjalnik nima računalnika, vse se zgodi s hidravliko.
Pa bogi tvoj avto če prideš v ovinek v tisti prestavi s katero misliš speljat če ga res goniš (recimo da bi rad bil v 2 prestavi za iz ovinka potegnt, ali se boš ti pripeljal v ovinek ki ratuje ostrejši proti konvu v 2 prestavi s 7000 RPM?).


??
res je, sploh se ne spoznam na avtomatske menjalnike in sm avtomatiko poimenoval kr racunalnik. Hvala da si mi razlozil da deluje cist nedigitalno . Laiku daje filing k da nekaj stalno preracunava. :lol: :lol:

sam se vedno ko pohodis v enem trenutku obstaja dolocen lag ki je v ovinku kljucen ce vozis sportno. Sm pa vozil tako starejse in novejse (ne robotiziranih mehanskih) pa moram rect da bi recimo sploh na ksnem makadamu ob gonjenu z avtomatikom pac naredu ful pizdarijo.

Ne razumem kaj si mi hotu povedat glede prestave v kateri prides v ovinek. Jst pridem do (v) ovinka v bremzanju, kako pa ti? Pred bremzanjem si pa pac v tisti prestavi kokr je dolga ravnina pred ovinkom (:lol: )pol na hard bremzas (medtem menjas v primerno prestavo) pol pa zmerno povecujes gas in ga za izhod iz ovinka floor-as.

Jasminko: ni isto. sploh pa ne v ovinkih.
 
Uporabniški avatar
splash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2352
Pridružen: To nov 16, 2004 9:27 pm

Napisal/-a splash Po feb 13, 2006 7:11 pm

Slide je napisal/-a:
splash je napisal/-a:aja, je pa recimo ena zanimiva stvar. predstavlaj si se pelješ v gofu 2.0t priletiš v ovinek
pri ročnem menjalniku daš v nižjo, brez bremzanja (res da ni dobro za motor) in z veliko hitrostjo spelješ ovinek, kaj bi naredil pa pri dsg (avtomatiku)?......

tukaj lahko vidimo eno slabo stran avtomatike ;)


Ti preveč NFS underground igraš? :? Če pripizdiš preveč te tudi tak sicer nor manever ne bo rešil. Če bodo obrati previsoki, bo sprednja kolesa toliko zavrlo, da se bo avto še bolj odpeljal naravnost iz ovinka, ne pa v ovinek...Treba je stvari najprej v praksi probat...Še bolj občutljivi so pa zadaj gnani avtomobili, kjer zadek prehiti če narediš podobno bedarijo, ta je pa za neuke še težji za lovljenje.


ne, sj to je najbrž, ke rne igram sploh nobenih igric. ;)

menim pa še zmerj takole. današnji avtomobili z avtomatskim menjalnikom so že dosti hitrejši (imajo boljši pospešek) od avtov z ročnim, vendar ne dajejo takega dobrega občutka.

aja, pa sranje nastane pri ročna-party. :lol:

sem pa seveda velik zagovornik avtomatike v večjih avtih a la bmw 7, bmw 6, s klasse,q7, x5, touareg,vel satis,....

večjim avtom, pašejo avtomatiki. pa še tisti business-man se ne rabi obremenjevat s sklopko ;)
 
acx
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: So feb 05, 2005 8:28 pm

Napisal/-a acx Po feb 13, 2006 9:14 pm

razika steptronic/tiptronic vs. DSG. vs. avtomatik :?: :oops:
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 To feb 14, 2006 5:18 pm

Morm rečt ,da ste me kr presenetl!! Ko sem se še kakšne dve ali tri leta nazaj pogovarjal o avtomatskem menjalniku so mi vsi po vrsti zatrjevali ,da je to čsta bedarija!
Zame je avtomatski menjalnik čisti užitek! Nikoli nimam nobenega problema z prehitevanjem (funkcija "kick down" je nekako tako kot ,da bi pri ročnem menjalniku prestavil v npr. tretjo!) odzivnost menjalnika je zelo hitra! Po mestu v gužvi je itak zakon.Za problem ,ki ga imam naprimer pri vožnji v strm klanec v snegu ali poledici ni kriv menjalnik ampak zadnji pogon! Zvok pri AUT.M. je zame še posebej lep saj iz motorja spravi nizek globok zvok ( še posebej V8)!! Se pa strinjam ,da avtomobili z majhnimi motorji niso primerni za AUT.M. nikakor pa ne ,da so primerni samo za disel motorje! Obojih se jaz na daleč izogibam!!
Z avtomatskim menjalnikom sem vozil samo ameriške avtomobile med jimi tudi DODGE CHALLENGER l.1970, 7.4l,450KM. In lahko trdim ,da so avomatski menjalniki primerni tudi za športne avtomobile!
Pa še nekaj , to nisem sam ugotovil ampak sem samo slišal ,da so ameriški AUT. menjalniki veliko boljši kot evropski!!( v odzivnosti, pospeševanju,menjanju, vzdržljvost itn..)
 
Uporabniški avatar
Cyrus
Novinec
 
Prispevkov: 428
Pridružen: To feb 08, 2005 2:00 pm

Napisal/-a Cyrus To feb 14, 2006 5:51 pm

Mene zanima neki v zvezi s tem. Ali je možno voziti 2 avta, en dan enega, drug dan drugega, če je prvi avtomatik ali dsg in drugi ročni. Se sčasoma navadiš na oba ali ti menjava avta vedno dela take preglavice kot na začetku?
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 To feb 14, 2006 6:20 pm

Ko sem prvič vozil avtomatik sem se brez problema po parih metrih navadil!Tudi zdaj ko včasih vozim ročni menajlnik ni obenega problema ne z enim ne z drugim menjalnikom! Tko da morm rečt ,da mi je prou čudno ,da imajo nekateri probleme s tem!
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan To feb 14, 2006 8:48 pm

HajdukS je napisal/-a: Ne razumem kaj si mi hotu povedat glede prestave v kateri prides v ovinek. Jst pridem do (v) ovinka v bremzanju, kako pa ti? Pred bremzanjem si pa pac v tisti prestavi kokr je dolga ravnina pred ovinkom (:lol: )pol na hard bremzas (medtem menjas v primerno prestavo) pol pa zmerno povecujes gas in ga za izhod iz ovinka floor-as.

Jasminko: ni isto. sploh pa ne v ovinkih.


Mišleno je bilo koker da se pri avtomatiku lohka skoncentriraš na ovinek, pri ročnem se pa lahko zgodi da imaš toliko dela s ovinkom da traja dalj časa da prestaviš v pravo prestavo za iz ovinka potegnt, koker pa da avtomatski menjalnik kickne v nižjo (v primeru da prideš v nek dolg ovinek s 3 še, samo ovinek se pa zoža in rabiš v nižjo za iz ovinka dat). Sam ševedno pa ni pri avtomatiku take kontrole skozi ovinek koker pri ročnem.
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov