Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Lumpi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: So feb 11, 2006 9:38 pm
Kraj: Domžale

Max. moč diesla pri 4000 obr/min?

Napisal/-a Lumpi To feb 21, 2006 10:02 pm

Malo spremljam podatke dieselskih motorjev in več ali manj imajo vsi max. moč pri 4000obr/min.
Zanima me npr avto ima 100KM pri 4000 obr/min. Avto se v praksi še bolj zavrti tudi na 4750obr/min. Ali ima avto potem več ali manj konjev, ker konica je na 4000 obratih.
Rdeče polje je pa tudi tu okoli 4800 obratov/min.
Gre pa se zaradi končne hitrosti, ki pa je nekako pri mojem avtu 190 KM/h pri 4000 obr/min.Pri 200 KM/h pa ima točno 4250 obr/min.
Aja avto pa je Megane 1.9 DCi 102 KM.
LP
Boris
 
Lumpi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: So feb 11, 2006 9:38 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Lumpi To feb 21, 2006 10:19 pm

lenivec je napisal/-a:ponavadi potem po najvišji moči moč pada :)


Ja sam avto pa še vleče normalno naprej :!:
Boris
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee To feb 21, 2006 10:26 pm

A tuki si pa lumpi :EE

Kokr jaz spremljam dizle, priznam, da zelo malo, krivulja moči hitro pade. Fajn bi si blo pogledat en primeren graf krivulj :roll:
Slika
 
Lumpi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: So feb 11, 2006 9:38 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Lumpi To feb 21, 2006 10:29 pm

killah bee je napisal/-a:A tuki si pa lumpi :EE

Kokr jaz spremljam dizle, priznam, da zelo malo, krivulja moči hitro pade. Fajn bi si blo pogledat en primeren graf krivulj :roll:


Ja tle sm pa Lumpi k je bil takrat NICK zaseden.
Sam poglej: 4000obr/min= max moč 100KM=tovarniških 190km/h
4250obr/min=max moč???=po števcu 200km/h.
Vem da krivulja pada po konici (he, he sej sem na Vegovo hodu).
Razlaga???
Boris
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To feb 21, 2006 10:43 pm

Čista razlaga...... po števcu gre 200 u praksi in tovarniških meritvah gre 190 ;)

Uporab mal logike fant če si na vegovo hodu :) Če ne verjameš pomer s kakšnim GPS sistemom..... upam se it stavt da gre 190 čeprav števc kaže 200.
Tud obratomer lahk laže ( večji ko je odklon bolj laže..... se prav pri min. vrtljajih kaže na 50-100 obratov točno pri max odklonu pa kaže na 200-300 obratov točno... relativni pogrešek)

Se ti zdi logična razlaga?:) meni se :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee To feb 21, 2006 10:45 pm

Neki takega bo že držalo kar je lisko napisal :D
Slika
 
Lumpi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: So feb 11, 2006 9:38 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Lumpi To feb 21, 2006 10:47 pm

lisko je napisal/-a:Čista razlaga...... po števcu gre 200 u praksi in tovarniških meritvah gre 190 ;)

Uporab mal logike fant če si na vegovo hodu :) Če ne verjameš pomer s kakšnim GPS sistemom..... upam se it stavt da gre 190 čeprav števc kaže 200.
Tud obratomer lahk laže ( večji ko je odklon bolj laže..... se prav pri min. vrtljajih kaže na 50-100 obratov točno pri max odklonu pa kaže na 200-300 obratov točno... relativni pogrešek)

Se ti zdi logična razlaga?:) meni se :)


Obratomer se zavrti skoraj do 5000 OBR/min. :!:
A potem obratomer laže za 1000 obr :x
Halo take logike pa ni, če si to mislil :!:
Boris
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To feb 21, 2006 10:50 pm

Obratomer se zavrti do blokade..... ampak ne verjamem da med vožnjo..... na mestu pa vsak avtek pride do blokade...... kok je pa takrat točn oz. kok je sploh točn pa lahk videš sam če avtek priklopiš na tester ter gledaš na testeru kok obratov ma motor in kok kaže števc.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Lumpi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: So feb 11, 2006 9:38 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Lumpi To feb 21, 2006 10:53 pm

lisko je napisal/-a:Obratomer se zavrti do blokade..... ampak ne verjamem da med vožnjo..... na mestu pa vsak avtek pride do blokade...... kok je pa takrat točn oz. kok je sploh točn pa lahk videš sam če avtek priklopiš na tester ter gledaš na testeru kok obratov ma motor in kok kaže števc.


Vem da števci definitivno vsi lažejo. Sam vprašanje je koliko kateri.
Sam zakaj so pol tovarniški podatki taki?
Meni se zdi tako odstopanje resnično preveliko
Boris
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3876
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder To feb 21, 2006 11:09 pm

lisko je napisal/-a:.. na mestu pa vsak avtek pride do blokade....


Hehe, ne vsi :D
Zanimivost... Nekaterim (Mb slk200 komp, ford transit) prime omejevalec prej, ce je avto na mestu. Med voznjo pa je normalno.

Tistih 4000 rpm pri dizlih je pa kot da bi se bili proizvajalci dogovorili med seboj. Sej se niso, samo vecina jih daje take podatke. Dizli ponavadi majo dokaj ploscato krivuljo moci, tako da ni tak greh ce se malo zlazejo.

Nekaj krivulj iz rsr-ja:

http://www.rsrmotorsport.com/grafi/bmw320d.jpg
http://www.rsrmotorsport.com/grafi/AudiA3tdi105ks_moc.jpg
http://www.rsrmotorsport.com/grafi/AudiA3tdi130ks_moc_2.jpg
http://www.rsrmotorsport.com/grafi/MERCEDES_e200_CDI.jpg

Lp[/url]
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Sr feb 22, 2006 12:07 am

se ti pa dobr zavrti če se ti do 5000 obratov
dizel dejansko vleče mal čez 4000 obatov, pol je ponavad mn moči-sam še vedno dovolj da avto še pospešuje- sam pač mal mn
lp
 
DIZELAŠ
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Pe dec 23, 2005 5:06 pm

Napisal/-a DIZELAŠ Sr feb 22, 2006 8:35 am

Pozdravljeni!

Sami obrati po merilniku ne pomenijo tudi dejanke moči motorja.Pomenijo vrtilni moment,koliko obratov naredi gred.So pa ti novejši dizli ne glede na znamko zaščiteni z blokado na obratih.Če dam za primer 1.9TDI 66kw-90ks po tehničnih največja moč pri 3750 obratih kazalec končne 180km/h gre pa kazalec naprej nekako do 4000 obratov in končna cca 195km/h.Je pa eden od razlogov ,da gredo obrati,hitrost naprej od več dejavnikov od kompleta gum,ceste oz. asfalta,naklona ceste,pa če malo poznaš fizikalne sile teža vozila x pospešek dobiš večjo moč kod pa jo daje motor.Jasen primer so tudi letne-zimske gume jasna razlika pri končni.
Zagotovo pa motor neda več moči,kod so jo izmerili za njegove tehnične podatke.
Lep pozdrav!
 
Uporabniški avatar
vincent
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po nov 29, 2004 2:25 pm

Napisal/-a vincent Sr feb 22, 2006 12:16 pm

logično je da če je max. moč na 4 jurjih da potem zadeva izgublja svoje deklarirane konje..vse tja do rdečega polja..tam pa grejo zadeve rapidno navzdol

jazpri svojem 1.9 TDI 130 konjičkov opažam da dobro vleče ravno do 4 jurjev potem ap imam občutek kot da samo še nabira obrate - vleče pa bolj za en ku...
 
Uporabniški avatar
anze
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: So okt 30, 2004 8:17 pm
Kraj: kr

Napisal/-a anze Sr feb 22, 2006 10:06 pm

Povem iz lastnih izkušem.Sem peljal audi A4 2.5tdi, tuning 180ps in ko je do 4000vleku ful,...potem si pa čutil ko se je kr ustavl,obrati so šli naprej avto pa ni več vleku,ok malenkost.tok ti povem kokr sem jaz to občutu ko se enkrat motor vrti nad 4000obrati.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov