DSC in ESP je dejansko ena in ista stvar in sicer program za stabilizacijo vozila in deluje
vedno, ko začne avto zanašat iz kateregakoli vzroka, torej tako pri vrtenju koles v prazno, kot tudi pri nenadnem odvzemu plina ali zaviranju sredi ovinka, ko tudi prednje gnanim avtomobilom rado vzame zadek, ali pa zgolj pri zanašanju/zdrsu zaradi prevelike hitrosti. Deluje z odvzemanjem motorne moči ter selektivnim zaviranjem posameznih koles, kar je že Mojster Miha opisal. Premore pa en kup senzorjev, od merjenja sil pa do zasuka volana ipd...
Za ESP se uporabljajo še oznake DSC, VDS, VDC, VSC, DSTC itd. Njegov podsistem pa je tudi sistem proti zdrsavanju pog.koles, za katerega se uporabljao oznake ASC, ASR, TC itd...
ASC pri BMW in ASR pri audiju(tudi ostali sistemi TC), pa delujejo za razliko od DSC/ESP,
le v smislu preprečevanja zdrsavanja(kopanja) pogonskih koles, naj si bojo to vsi štirje, če je quattro ali pa le sprednji ali zadnji par.
ASC pri samem zanašanju ne posreduje! Sistem preprečuje le vrtenje p. koles v prazno in sicer z odvzemanjem motorne moči, ne pa z selektivnim zaviranjem posameznih koles. ASC ima senzorje ki načeloma zaznavajo le razliko v vrtenju pogonskih koles...
Šele ko govorimo pa o sistemu ASC+T, pa ta pomaga tudi z selektivnim zaviranjem POGONSKIH koles, ampak le v smislu preprečevanja vrtenja v prazno(pravimo da simulira špero) Drugi proizvajalci ponavadi!!! uporabljajo ločeno označevanje, torej posebej sistem ki odvzema moč ter posebej sistem ki zavira posamezna pogonska kolesa (Audi: ASR - anti schlupf regelung in EDS elektronische differentialsperre) nekateri pa uporabij kratico za vse skupaj, tako kot BMW. ASC je pri BMW-jih starejši pripomoček in ga je ASC+T nadomestil.
Pritisk na tipko, kot je že Mojster miha povedal, pomeni navadno izklop elektronskega pripomočka, ali pa vklop omejenega delovanja pripomočkov(dopuščanje večjega zdrsa). Najslabša je stvar, ko gumba sploh ni, saj si na ledu in globokem snegu povsem pečen. Vprašajte policaje kako "lušno" je v Astrah ko nimajo gumba
na kratko:
ASC/ASC+T/ASR/TC preprečuje spodrsavanje pogonskih koles, DSC/
ESP pa preprečuje zanašanje vozila...sistema ki bi bil čez fiziko seveda ni
Aja, omenjeni BMW ima skoraj zagotovo že ASC+T in ne "le" ASC
