Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Vesi
Novinec
 
Prispevkov: 148
Pridružen: Ne dec 29, 2002 2:26 pm

Cviček

Napisal/-a Vesi Če jul 17, 2003 10:27 am

A je že kdo fural novejše dizle, kot so TDI, DCI, HDI itd. na cviček? Naj pove če si je to kdo upal naredit. V stare golfe 2 in kadete vem, da ni problema, kaj pa novejši avtomobili?
Lp
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Če jul 17, 2003 10:54 am

a se ne voziš že dost pocen ?
dej dej dizla tankej pa je

drgac pa ..so prefine dize in se zabašejo + filter se zabaše po 4k KM baje..
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če jul 17, 2003 10:56 am

Na mobisaxu je pred casom pisal pa je v octavio TDI tankal kurilno.
Baje da ni glih kakih problemov blo, sicer pa ce tidi nastanejo se nene takoj pokazaejo!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če jul 17, 2003 11:00 am

Moj bratranec vozi oktavio tdi že 3 leta na cvičku, pa ni nobenga problema.

LP
Nebivedu
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Če jul 17, 2003 3:04 pm

cviček in dizel sta popolnoma enaka samo barva je drugačna!! :wink:
SlikaSlika
 
I. R. Baboon
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 82
Pridružen: To apr 08, 2003 12:25 pm
Kraj: Mislinja

Napisal/-a I. R. Baboon Če jul 17, 2003 3:17 pm

maky je napisal/-a:cviček in dizel sta popolnoma enaka samo barva je drugačna!! :wink:


Necistoc je veliko vec v cvicku, zato problemi pri novejsih dizlih...
Slika
 
prosko002
Novinec
 
Prispevkov: 329
Pridružen: Če mar 27, 2003 4:44 pm
Kraj: Paradiž

Napisal/-a prosko002 Če jul 17, 2003 3:19 pm

ja s to stvarjo je pa tko... Cviček je samo dodatno obarvan D2. Sam to v končni fazi proizvajalce stane več v smislu proizvodnje cvička. Cena je s tega vidika nerazumna.

Ampak zdej se sprašujem, kaj je na tem svetu spljoh še razumnega???

Jest sem tut že v petko bencinko tankal mešanco, pa ni blo nč narobe. Sam mal bolj se je kadilo. Res pa je to, da sem jo natankal sam eno kantico (5 l).

lp

Prosko
Speed Give Me What I Need ...
I Feel The Need ... The Need For Speed.
Because The Show Must Go On.
Slika
 
Vesi
Novinec
 
Prispevkov: 148
Pridružen: Ne dec 29, 2002 2:26 pm

Napisal/-a Vesi Če jul 17, 2003 5:20 pm

Sej jaz ne mislim tankat cvička, vsaj zaenkrat še ne, saj imam na Cliotu šele 20k prevoženih, vseeno pa me zanima, če je to kdo dejansko sam poskusil. Vsi imamo ene znance od znancev, ki naj bi to kao delali, ampak jaz bi rad to slišal od enega, ji to dejansko počne. Sej sami vidite, kako različna so mnenja. Nekdo pravi cviček in dizl je isto, drugi, da je umazan itd.
Lp
 
[YuGo]
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Če apr 03, 2003 9:18 am
Kraj: Lenart

Napisal/-a [YuGo] Če jul 17, 2003 6:15 pm

hmm seveda cena ni ista in tudi čisto razumljivo je, da je tako...na nafto je trošarina dosti večja kot na cviček...nafta se pač uporablja za prevo, kurilno olje pa samo za kurjavo, ki je pač nujno potrebna za življenje (kao samo za kurjavo) :lol:

lp
 
Njoko
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: To nov 26, 2002 8:12 pm

Napisal/-a Njoko Če jul 17, 2003 7:56 pm

Cisto tako: Danes je na RTVSLO bla reportaza anticvicek akcije, ko so cariniki in policaji ustavljali dizel vozila ter preverjali a so tankali cvicek. 1/9 jih je imela cvicek in so veselo pisali papirologijo za sodnijo. Kazen za posameznike je 400.000 SIT, za podjetja pa do nekajkrat vec.
Sedaj si pa izracunajte ... :)

Drugace kar se tice razlik cvicka in D2 je v osnovi res razlika samo v dodanem barvilu. No, problem so detajli. Za D2 so natancno predpisani vsebnost vode, zvepla in ostalih necistoc ter temperatura izlocanja parafina v odvisnosti od letnega casa, ko se gorivo prodaja. Zaradi uvedbe Euro IV normativov za dizelska vozila, so tudi parametri za D2 gorivo precej strozji iz leta v leto, in so seveda precej strozji od tistih za navadno kurilno olje. Po domace: Avtomobil vam bo verjetno deloval OK, samo verjetnost, da bo prislo do tezkih okvar, je precej vecje. Morda boste imeli sreco, da ne bo nic narobe 150.000 km, morda pa boste primorani ze pri 80.000 km zamenjati vbrizgalne sobe. Za kurilca vam preprosto nihce pravno in tudi drugace ne garantira taksnega nivoja kvalitete, kot velja za D2. Ce vas pa dobijo se cariniki in vas drzava olajsa za 400.000 SIT kazni, ste preprosto peceni in kuhani.
Sicer pa je v Sloveniji tako, dokler te ne udari po zepu, bodisi od carine, bodisi od avtomehanika, noben temu ne verjame. Tako je bilo v starih cajtih z varnostnimi pasovi v avtomobilu. Pokopalisca so polna taksnih, ki bi jo odnesli brez praske, ce bi bili pripeti.

Clint Eastwood bi reku:
Do you feel lucky? Well, do you, punk?


L.p.

Njoko
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov