Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Bucko99
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 778
Pridružen: Če apr 13, 2006 9:14 pm
Kraj: Around Ljubljana

Kako voziti dCi-ja?

Napisal/-a Bucko99 Sr apr 26, 2006 9:37 pm

Pozdravljeni

Sem lastnik R Clia Dci (1,5) pa me zanima v katerem območju vrtljajev je najbolj priporočljivo voziti?? Ker avto vleče že od 1500 U/min pa vse do 4500 ?!?

Kakšne izkušnje imate s tem motorjem??
Je res da crkavajo turbine že pri 80000 do 100000 Km??

Hvala!

LP
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Sr apr 26, 2006 9:57 pm

lenivec je napisal/-a:jao ej
sory ampak kaki voznik si da neveš kje najlepše dela motor... vozi ga po občutku in ne kak kdo reče.

saj vidiš da se pod 2000 muči ina nad 3500 tut ni več tisto pravo.


Se podpišem pod tole
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Re: Kako voziti dCi-ja?

Napisal/-a sonček Sr apr 26, 2006 10:55 pm

BB99 je napisal/-a:Pozdravljeni

Sem lastnik R Clia Dci (1,5) pa me zanima v katerem območju vrtljajev je najbolj priporočljivo voziti?? Ker avto vleče že od 1500 U/min pa vse do 4500 ?!?

Kakšne izkušnje imate s tem motorjem??
Je res da crkavajo turbine že pri 80000 do 100000 Km??

Hvala!

LP


Novi avto vozi pod nižjimi obrati zato da se motor uteče...če si kupil novega....
KO se boš odpravljal na pot in ko boš zaključeval pot počakaj neki časa da se turbina ustavi(v tistem času se še vrti,ko bo naslednja zima bodi previden tudi glede vžiganje-ugašanja vozila,ko boš avto prižgal ga ne ugrevaj na mestu ampak nadaljuj vožnjo pod nižjimi obrati, ter ko boš nehal počakaj od 30 s pa do 1 min., da se ustavi turbina, vozi po omejitvah.......na števcu za hitrost so narisane rdeče črtice kar pomeni da je s prvo brzino prva črtica z drugo brzino druga rdeča(ali kakšna druga barva morda tega ni je pa v navodilih sam sem 100% da je to narisano.) in seveda tako dalje,motor ne tišči do konca,delaj redne servise........dizli so namenjeni daljšim relacijam ne krajšim, da ne boš celo večnost vozu 130 km/h na avtocestah ga včasih stisni do konca da se mašina spuca ter da ni tok zabita......če boš to upošteval ti ne bo crknila turbina pri 100.000 km ampak pri 300.000 km.
Drži se tistega da ne ugasneš takoj.
Poglej malo naokrog npr.po Lj, folk k pride na park plac dizla kuj ugasne in kaj je pol tukaj po forumih pol nas sprašuje zakaj mu je turina crknila !!!!!!.

Stratus: Upoštevaj njegov nasvet.

Če te kaj zanima uprašaj. Upam da sem ti saj delno pomagal.

lp
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Re: Kako voziti dCi-ja?

Napisal/-a Mojster Miha Če apr 27, 2006 6:16 am

BB99 je napisal/-a:Pozdravljeni

Sem lastnik R Clia Dci (1,5) pa me zanima v katerem območju vrtljajev je najbolj priporočljivo voziti?? Ker avto vleče že od 1500 U/min pa vse do 4500 ?!?

Kakšne izkušnje imate s tem motorjem??
Je res da crkavajo turbine že pri 80000 do 100000 Km??

Hvala!

LP


Pri vseh sodobnih turbo dizlih je za voznika najbolje, da si pridobi občutek kje oz v območju katerih vrtljajev motor "prime" (delovanje turbine) oz začne vleči izraziteje v posamezni prestavi oz hitrosti. Od tu dalje je pa potrebno samo ustrezno prilagajanje (+ / - vrtljaji) glede na želeno zmogljivost.

LP
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Če apr 27, 2006 6:18 am

lenivec je napisal/-a:jao ej
sory ampak kaki voznik si da neveš kje najlepše dela motor... vozi ga po občutku in ne kak kdo reče.

saj vidiš da se pod 2000 muči ina nad 3500 tut ni več tisto pravo.


Ja j***t ga. Moraš vedet, da razmeroma majhen procent voznikov oz lastnikov vozil dobro pozna tisto "čudo tehnike" pod motornim pokrovom. Veliko večja je skupina ljudi, katerim je "špansko selo" oz čista tema, peščica bi bila sposobna kontrolirat vse tekočine in jih po potrebi dolit, "poslušanje" motorja je pa itak "rezervirano" samo za tiste s "posluhom" in seveda "srcem" do motorja.
PC je nekaj podobnega oz primerljivega - eno je znat delat z njim, drugo je vedet kaj je v tisti "škatli".

LP
 
Bucko99
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 778
Pridružen: Če apr 13, 2006 9:14 pm
Kraj: Around Ljubljana

Napisal/-a Bucko99 Če apr 27, 2006 3:26 pm

Hvala za vase odgovore...

Sicer sm pa mal narobe zastavu vprasanje.... zanima me u bistvu zakaj crkavajo turbine( ce res?)?? Kaj je vzrok?? Ker men se ne zdi normalno da pr 80000 km gre turbina ce je avto normalno vozen.. :? :? A je imel ze kdo kaksne probleme??

Sej neki odgovorou sm ze dobu, sam useen me se zanima vase mnjenje??
Tnx
 
maniaxxx
 

Napisal/-a maniaxxx Če apr 27, 2006 4:30 pm

dci cliota se ne vozi ampak poriva k crkne ;) ...no zdej pa resn...mal pa mende mas feelinga kdaj avto najleps vleče..kokr se spomnim je pr dci to tam nkej od 2000 vrtljajev naprej..niakakor pa ne mrzlga terat pa vrocega ugasat pa se bos lepo fural...aja pa ne tanki na petrolu ;)
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Če apr 27, 2006 5:10 pm

no da ne bom odpral druge teme bom pa kr tu napisal.mene zanima če bi šel z dizlom na drage race.kje bi vi šaltali do blokade al tam pr 4500 obratov ko je tista meja navora oziroma kje bi bil tudi bolši pospeški do 100.mene je kolega pelu z cliotom 15 dci 80km in morm rečt da me je avto presenetu pozitivnem smislu seveda.
hvala za odg.
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
M|t3k
Novinec
 
Prispevkov: 332
Pridružen: Če avg 12, 2004 7:59 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a M|t3k Če apr 27, 2006 6:49 pm

Za cliota dci ne vem, je pa pri lagunah problem, da je turbina blizu konektorja in se zato dost greje.
Pol pa še ljudje avto po teranjo takoj ugasnejo. Zaradi teh dveh stvari nastane tok problemov, kot se jih sliši o lagunah dci.

Za cliota ne vem kako je na stvari. Vsekakor pa lepo ogret, na koncu pa bol na izi vozit, preden uganeš. Sploh po kaki daljši vožnji ali bol agresivni.

LP
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Če apr 27, 2006 7:21 pm

M|t3k je napisal/-a:Za cliota dci ne vem, je pa pri lagunah problem, da je turbina blizu konektorja in se zato dost greje.
Pol pa še ljudje avto po teranjo takoj ugasnejo. Zaradi teh dveh stvari nastane tok problemov, kot se jih sliši o lagunah dci.

Za cliota ne vem kako je na stvari. Vsekakor pa lepo ogret, na koncu pa bol na izi vozit, preden uganeš. Sploh po kaki daljši vožnji ali bol agresivni.

LP


Vrjetno si mislil na kolektor,ker sem tudi jst nekje zasledil,da se te turbine precej bolj grejejo kot pri drugih avtomobilih
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Če apr 27, 2006 7:29 pm

Ko bi ble sam turbine pri Lagunah problem bi blo v redu.Sam ko pa elektrnoka začne na laguni jebat, pol je pa konc vesela.Vem za eno k ne morjo tut s testerjem ne ugtovit kaj je narobe.Najbrž je šel cel računalnik k hudiču.

Ni problem mehanika, problem je elektronika v današnjih avtih.
Slika
 
Uporabniški avatar
M|t3k
Novinec
 
Prispevkov: 332
Pridružen: Če avg 12, 2004 7:59 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a M|t3k Če apr 27, 2006 9:46 pm

Heh lol

Kolektor sem mislil :oops: Malo se mi je zmuznilo :P
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Pe apr 28, 2006 12:35 pm

Večino so ti drugi napisali, dodajam pa to, da pri normalni vožnji po mestu brez priganjanja in tiščnja motorja do konca ne potrebuješ t.i. postopka ohlajevanja turbine saj je več ali manj na tej temperaturi in obratih, ki so najbolj idealni za zaustavitev.

Je pa ta postopek "ohlajevanja" zelo pomemben recimo po gonjenju na AC, da avto preden ugasneš motor na bencinski ali parkirišču, da le ta še teče v prostem teku še kakšno minuto. Isto ali še bolj velja tudi za hitro vožnjo v klanec saj se tukaj turbina še težje hladi.

Problem crkovanja je tudi konstantno gonjenje avtomobila "do konca", kar je opazno predvsem pri avtomobilih za manj konji in turbinami (kot je ta tvoj) saj jih marsikdo tera v maximalni hitrosti 170-180km/h tudi pol ure in več kar definitivno ne pomaga turbini, k daljši življenski dobi. Dobro je da občasno zmanjšaš hitrost na 130-140km/h, če pa si "tišač" si si pa kupil napačen avto :D
 
Uporabniški avatar
Fry
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: So nov 08, 2003 3:50 pm

Napisal/-a Fry Pe apr 28, 2006 1:51 pm

im nobody je napisal/-a:no da ne bom odpral druge teme bom pa kr tu napisal.mene zanima če bi šel z dizlom na drage race.kje bi vi šaltali do blokade al tam pr 4500 obratov ko je tista meja navora oziroma kje bi bil tudi bolši pospeški do 100.mene je kolega pelu z cliotom 15 dci 80km in morm rečt da me je avto presenetu pozitivnem smislu seveda.
hvala za odg.


Saj kmalu nad 4500 je ze blokada. Nedolgo nazaj sem tocno to poskusal na 90 konjskem DCiju in po mojih rezultatih ga je treba porint do blokade preden prestavis. Da se razume, do blokade in ne v blokado.
Se mi je prav smilil na obratih, je ocitno da mu skodujejo.
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Pe apr 28, 2006 2:26 pm

aha pol je bolš DO blokade ko pa tam do 4000 obrt/min. :)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov