Lignage je napisal/-a:Fiat se očitno vse bolj postavlja na noge. Eden od pozitivnih kazalcev je tudi novica, da se Alfa Romeo dokončno vrača v ZDA.
Alfa se na ameriški trg spet vrača po enajstih letih, ko so iz prodaje umaknili model 164 in športni spider.
Ameriškim kupcem bodo že prihodnje leto na voljo nova alfa 159, spider in brera. Novico je potrdil prvi človek družbe Fiat Sergio Marchionne, ki je na letnem srečanju predstavil dosežke podjetja.
Predstavniki družbe so bili zadovoljni ob novici, da bo italijanski velikan povečal izdelavo modelov 147 in 159, ki jih izdelujejo v Neaplju. Velik uspeh so doživeli z novim puntom grande, saj so zanj prejeli že 210.000 naročil.

lp, mm
Tu je najbolj "otipljivo" dejstvo PUNTO in njegova dobra prodaja - jasno, če gre ključnemu modelu dobro, gre dobro celotni "fabriki".
AR in ZDA - tle bo šele čas pokazal uspeh - dejstvo je AR računa predvsem na imidž znamke, delno na zasnovo in lastnosti, nekoliko slabše je s "konjenico", ki jo lahko ponudi v posameznih modelih, predvsem za to tržišče.
Glede "pobiranja" - če sodimo po zgodovinih znamk, bo trajalo veliko časa in glede na tempo konkurence, se čisto logično pojavljajo dvomi v smislu če se sploh bodo pobrali na nekdanjo raven. Dovolj je če vzameš za primer FIAT 128 - to je bil model, ki je bil s tehničnimi rešitvami, daleč pred konkurenco. Nemci npr. so rabili 5 - 10 let, da so naredili konkurenčne modele s takšno zasnovo, ALFA npr. je bila takrat z večino modelov pred BMW-jem - danes je slika obrnjena - predvsem če pogledaš kaj zmore ponudit v modelih z oznako M.
Ključna napaka teh znamk je bilo združevanje pod okrilje FIAT-a, ter izdelovanje na skupnih osnovah, modelov preveč različnih modelov (ključni kupci) oz razredov (npr. TIPO, AR 155, SPIDER, GTV ... ), s tem pa opustitvijo tehničnih "biserov" (AR - transaxle, boxer motorji ... )
LP