Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr maj 17, 2006 2:22 pm

don CONSIGLIO je napisal/-a:Hitrost je vzrok za prometne nesreče v 7% prometnih nesreč na evropski ravni. Država pač mora od nečesa živet.

LP,
don CONSIGLIO


Normalno delujoča oblast ne bi imela podanikov za norčke oz debile. Konkretno - če bi jih profesionalen novinar vprašal, kako to, da je hitrost vzrok za prometne nesreče v 7% prometnih nesreč na evropski ravni, pri nas pa recimo 30% (na pamet - ne spomnim se njihovih statistik) , bi oni rekli, "saj to vam ves čas govorimo, da hitrost ubija, da jo je treba omejevat z raznimi akcijami, pa se bo zvečala varnost itd" in če bi novinar nato vprašal, če le ni morda za tako razliko krivo nepravilno razumevanje vzrokov nesreč itd, bi po novem verjetno kmalu izgubil službo. Lažejo se nam v obrazin hkrati govorijo, kako so oni edini pametni. S takim prevladujočim odnosom ne pričakujmo kmalu sprememb na boljše
 
fifi
Novinec
 
Prispevkov: 318
Pridružen: So jul 30, 2005 5:45 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a fifi Sr maj 17, 2006 2:58 pm

Tudi jaz vozim po LJ obvoznici ponavadi 90-100, na avtocesti pa večinoma 100-110, več seveda, ko prehitevam ali le na posameznih odsekih oz., če je res nujno hiteti. Zakaj? Ker je udobneje voziti počasneje, ni potrebno biti tako pozoren, kot če voziš na primer 130+ in ker avto pri 100 km/h bistveno manj žre. Na šiht pridem če vozim 130(s tem, da je na tistem delu LJ-obvoznice, kjer jaz vozim do službe itak omejitev 80-100!) po obvoznici ca. 10 sekund prej, včasih pa celo kasneje, kot če vozim 100, ker stojim na kakšnem semaforju, ki ga sicer včasih zgrešim. Skratka isti šmoren s tem, da avto precej več papca. Če se pa peljem na Dolenjsko(razdalja 100 km od tega okoli 70 km avtocest ostalo cesta za motorna vozila) pa je razlike mogoče 15 minut in to meni ne pomeni nič, ker se mi ponavadi ne mudi nikamor, prihranim pa okoli 400 SIT na bencinu v vsako smer z umirjeno in varčno vožnjo. Za bedake, ki morajo zaradi mene na prehitevalni pas, mi seveda dol visi. Vsak se sam odloči, če bo hitel ali ne. Pravico imam jaz voziti 100 km/h po avtocesti ravno tako kot jo ima nekdo drug 130 in seveda dosti bolj kot nekdo, ki vozi recimo 160 km/h. Nihče mi tudi ne bo trdil, da pri 100 na uro bolj ogrožam promet na avtocesti kot nekdo, ki divja po prehitevalnem pasu konstantno 160 in noče nikoli prilagoditi svoje hitrosti razmeram ne cesti, takšnih je namreč tudi veliko.
Don`t worry, be happy:)
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Sr maj 17, 2006 3:49 pm

fifi je napisal/-a:Tudi jaz vozim po LJ obvoznici ponavadi 90-100, na avtocesti pa večinoma 100-110, več seveda, ko prehitevam ali le na posameznih odsekih oz., če je res nujno hiteti. Zakaj? Ker je udobneje voziti počasneje, ni potrebno biti tako pozoren, kot če voziš na primer 130+ in ker avto pri 100 km/h bistveno manj žre. Na šiht pridem če vozim 130(s tem, da je na tistem delu LJ-obvoznice, kjer jaz vozim do službe itak omejitev 80-100!) po obvoznici ca. 10 sekund prej, včasih pa celo kasneje, kot če vozim 100, ker stojim na kakšnem semaforju, ki ga sicer včasih zgrešim. Skratka isti šmoren s tem, da avto precej več papca. Če se pa peljem na Dolenjsko(razdalja 100 km od tega okoli 70 km avtocest ostalo cesta za motorna vozila) pa je razlike mogoče 15 minut in to meni ne pomeni nič, ker se mi ponavadi ne mudi nikamor, prihranim pa okoli 400 SIT na bencinu v vsako smer z umirjeno in varčno vožnjo. Za bedake, ki morajo zaradi mene na prehitevalni pas, mi seveda dol visi. Vsak se sam odloči, če bo hitel ali ne. Pravico imam jaz voziti 100 km/h po avtocesti ravno tako kot jo ima nekdo drug 130 in seveda dosti bolj kot nekdo, ki vozi recimo 160 km/h. Nihče mi tudi ne bo trdil, da pri 100 na uro bolj ogrožam promet na avtocesti kot nekdo, ki divja po prehitevalnem pasu konstantno 160 in noče nikoli prilagoditi svoje hitrosti razmeram ne cesti, takšnih je namreč tudi veliko.


Vsekakor imaš pravico voziti po voznem pasu s hitrostjo 100 km/h, tega nihče ne zanika. Me pa bolj skrbi tvoja izjava o divjanju s 160 km/h. Ne vem, zakaj imam občutek, da je večina nasprotnikov hitre vožnje lastnikov počasnejših vozil... 160 km/h v Mercedesu E55, Audiju A6 ali kateremkoli vozilu višjega ranga se občuti zelo različno od enake hitrosti v recimo 60-konjskem Fiat Puntu. Da neprimerno boljših zavor in pnevmatik ne omenjam.

Lp
 
Inanna
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Po apr 10, 2006 4:31 pm

Napisal/-a Inanna Sr maj 17, 2006 4:55 pm

kaj pa ce bi dali namesto denarnih kazni druzbeno koristna dela? nekdo, ki ima denarja na pretek potem ne bi mogel / smel placati kazni in bi moral npr. za kaksno cesto pobirati odpadke...mislite, da bi delovalo? verjetno bi dvakrat premislil,preden bi storil prekrsek... marsikje v tujini to menda deluje. pri meni bi tudi, pa res nimam skoraj nic denarja:)
 
Uporabniški avatar
AXioN
Uporabnik
 
Prispevkov: 922
Pridružen: Ne okt 26, 2003 10:29 pm
Kraj: Ko si bogu za hrbtom, se uro voznje.

Napisal/-a AXioN Sr maj 17, 2006 5:17 pm

Heh.. Drugac mislm da je to dobra ideja, ampak drzava kaj takega ne bi dovolila, proracun bi bil obcutno manjsi, pa sluzbena vozila bi bla potem ala: pezo, citroën.. :D
 
fifi
Novinec
 
Prispevkov: 318
Pridružen: So jul 30, 2005 5:45 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a fifi Sr maj 17, 2006 5:25 pm

PureTNT, vsekakor nisem želel izpasti žaljiv. Z mojim Twingecom pri 160 km/h že vozim na meji njegovih zmogljivosti in zato seveda takšna vožnja ni primerljiva z vožnjo v kakšnem avtu, ki ima močnejši motor in ima končno recimo 200 ali še več. Je pa dejstvo, da mi ni všeč, da folk s hitrimi avti zmerja folk s počasnejšimi, češ kako se vlečemo pa kolone delamo, če vozim 100 po avtocesti. Vseeno je 100 km/h dovoljena hitrost, 160 km/h pa je prekršek in to ne glede na to kako hiter je avto in kako udobna je vožnja pri 160 km/h. Če gledamo čisto s pravnega vidika jaz, ki vozim 30 pod omejitvijo nisem v prekršku, nekdo ki vozi 160 ali več pa je in to ne glede na to v kakšni mrcini se vozi. To pa drži kot pribito in jaz ne bom nikoli plačal kazni za svojo umirjeno vožnjo, nekdo ki ga bo radar ujel pri 180 na uro pa bo zelo verjetno že kaj plačal, a ne?
Don`t worry, be happy:)
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Sr maj 17, 2006 5:48 pm

fifi je napisal/-a:PureTNT, vsekakor nisem želel izpasti žaljiv. Z mojim Twingecom pri 160 km/h že vozim na meji njegovih zmogljivosti in zato seveda takšna vožnja ni primerljiva z vožnjo v kakšnem avtu, ki ima močnejši motor in ima končno recimo 200 ali še več. Je pa dejstvo, da mi ni všeč, da folk s hitrimi avti zmerja folk s počasnejšimi, češ kako se vlečemo pa kolone delamo, če vozim 100 po avtocesti. Vseeno je 100 km/h dovoljena hitrost, 160 km/h pa je prekršek in to ne glede na to kako hiter je avto in kako udobna je vožnja pri 160 km/h. Če gledamo čisto s pravnega vidika jaz, ki vozim 30 pod omejitvijo nisem v prekršku, nekdo ki vozi 160 ali več pa je in to ne glede na to v kakšni mrcini se vozi. To pa drži kot pribito in jaz ne bom nikoli plačal kazni za svojo umirjeno vožnjo, nekdo ki ga bo radar ujel pri 180 na uro pa bo zelo verjetno že kaj plačal, a ne?


Sam nikoli ne zmerjam lastnikov počasnejših vozil, ker je logično, da ima vsak svoje preference (nekaterim pač avtomobil ni na prvem mestu) ter finančne zmogljivosti.
Kot sem že rekel, s 100 km/h ni nič narobe, še posebno če je voznik resnično skoncentriran na dogajanje okoli sebe (to pomeni tudi za seboj). Na žalost pa veliko ljudi pri takšni hitrosti to uporabi za izgovor, da lahko počne vse kaj drugega ("saj grem tako ali tako lepo počasi in po predpisih"), od tu tudi negativna asociacija na počlasnejše voznike.
Dokler na prehitevalnem pasu pospešiš na 130 km/h in se nato ob primerni priliki umakneš nazaj na vozni pas, ni opravičila, da ti nekdo divje žmiga, trobi in prikazuje anatomijo prstov. Žal pa je veliko voznikov, ki prehitevalni pas uporabljajo kot voznega (nekateri celo pri 70 km/h!) in seveda se invariabilno vse skupaj potlači v isti koš zanič voznikov, čeprav to ni nujno res.
O prekrških niti ne bi razpravljal, ker ti je verjetno jasno, da vsa pravila in predpisi niso najbolj pametni. Tu bi seveda lahko debatirali o zavornih poteh in o nevarnosti višjih hitrosti, vendar gremo tu lahko do absurda (zakaj potem ne vozimo 30 km/h, je najvarneje). Mi lahko verjameš, da se mi na poti od Ljubljane do kakšnega Münchna polovico višja hitrost od omejitve pošteno pozna, pri vožnjah, dolgih nekaj deset kilometrov, pa je logično, da je nemogoče pridobiti več, kakor nekaj minut.
Kar se mene tiče, bodo cene bencina naredile veliko več za zmanjšanje hitrosti kot vse mogoče kazni, na keter večina inteligentno razmišljajočih ljudi gleda kot na nelegitimno polnjenje proračuna. Za tvojih navedenih 180 km/h plačaš dvakrat več in dobiš več točk, kakor za vožnjo po nasprotnem pasu avtoceste - seveda pa v teh primerih izterjava ni dovolj preprosta, da bi lahko ob cesti sedel s Traffipatrolom in eksponentno polnil državni proračun. Uporabe mobitelov tu sploh ni za omenjat, saj je celo gospod Bimmer, član našega vrlega Plavega orkestra, podal podatek o uporabi mobilnih telefonov med nesrečami. Številka je gromozanska, kazen pa še vedno znaša samo 20.000 SIT s polovičko. Zakaj? Zato, ker ni tako preprosto loviti uporabnikov mobitelov, kakor prekoračitev neinteligentnih omejitev.


Lp
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 5 gostov