BBoss je napisal/-a:na istih valjih so supertestnemu Golfu z enakim motorjm namerili celo malenkost več kot 140 konjev... kolikor vem pa se moč za v tehnične podatke vedno meri na kolesih, ker drugače bi bilo lahko preveč manipulacij
... odvisno od menjalnika ... pri mojih primerih ko sem meril Yugo je bila razlika 122 Km na motorni in 86 na kolesih pri Audiju 201 na motorni 176 na kolesih pri Clio Williams 168 na motorni 141 na kolesih pri Polo 89.5 na motorni 47 na kolesih ... pri Pasatu ki si ga opisal pa ti morem povedati še to da če napišeš temperaturo zraka ko so merili - boš dobil verjetno odgovor zakaj... ker pri 17 stopinj bolj ogretem zraku mi je audi dal podatek namesto 201 km (ko je recimo bilo 11 stopinj ) pred dvemi tedni pri 28 stopinjah dejansko samo 186 km - gostota zraka je pri tej temperaturi slabša in toliko slabši je tudi izkoristek ... pa še to - večino avtomobilov ima dosti več konjev kot jih ima na papirjih - še posebej TD-jiSlide je napisal/-a:BBoss je napisal/-a:na istih valjih so supertestnemu Golfu z enakim motorjm namerili celo malenkost več kot 140 konjev... kolikor vem pa se moč za v tehnične podatke vedno meri na kolesih, ker drugače bi bilo lahko preveč manipulacij
Za teh.podatke, se meri moč na gredi in ne na kolesih.
Tvoje vprašanje je sicer zanimivo, vendar pa se vprašaj spet obratno. Kupiš avto, ki je za kilovat v NIŽJEM razredu za zavarovanje, potem pa mu zmeriš moč in ima recimo 3 ali 5 kw več kot naj bi imel po tovarniških podatkih...potemtakem, bi kupil avto za nek razred, ko bi zmeril moč, bi pa moral plačevat višjo ceno...
Tukaj je pač nekaj tolerance. Vprašanje je tudi, če ne bo motor pokazal kakšen kw več moči, ko bo dodobra utečen.
p.s 137 konjev pri AM ni bilo mišljeno na kolesih!
Na kolesih ima še precej manj kot 137 konjev. spomnim se tudi ko so merili več avtomobilov in je na kolesa prišlo komaj nekje od 60-70% moči na gredi!
BBoss je napisal/-a:V AM-ju so dobili Passata 2.0TDI za supertest. Avto ima po tovarniških specifikacijah 140KM, a ko so ga postavili na valje so namerili le 132KM. OK - pustimo AM, ker v njihovem primeru se pač podarjenemu konju ne gleda na v zobe.
Kako pa recimo morebitni kupec lahko na to reagira? Kupi avto, ki ima deklariranih 140 konjev in za pičle 4 konje pade v višji zavarovalni razred a dobi avto, ki ima konjev za nižji zavarovalni razred - razlika med razredoma je odvisna od bonifikacije in znaša od 20-40jurjev.
A kdo ve kako je to pravno urejeno, a se za kaj takega da garancijo uveljavljati...
Mislim tole je res hudo, da si zastopnik VW privošči tako blamažo saj se niso za supertestnega vsaj toliko potrudili in preverili parametre, kljub temu, da vedo, da ga bodo AM-jevci premerili po dolgem in počez. Koliko novih avtomobilov je potemtakem s takšnim "šibkejšim" motorjem kot je deklarirano? Poleg manj zmogljivega motorja kupci nato plačujejo za "nagrado" oz nevednost še občutno dražje zavarovanje.
Res ne vem, a bo treba pri novih avtomobilih pred nakupom zahtevati še izpis merjenja moči, CO2, ipd al kaj, da te ne nategnejo na suho.
BBoss je napisal/-a:glej Slide, če veljajo tisti 70% moči na kolesih potem bi to pomenilo na valjih izmerjenih tam nekj okoli 100KM in ne 132KM kot so to namerili - še enkrat, na Golfu z enakim motorjem je bilo namerjno več kot 140KM.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov