Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
fare
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2085
Pridružen: Po feb 07, 2005 8:10 pm

ZALEŽAN AVTO!

Napisal/-a fare To jun 20, 2006 7:33 am

Mojstri LP.!
Evo moj best frend si je končno nabavo ACCORDA 2.0is v6 108kw-147km - l.2000. Avto je res bomba. Hudo zgleda, super je ohranjen, v glavnem tak je kot nov. In glih tu je problem! prevoženih ima 42.000km in nikam ne gre. Prva zuuuum ok, druga zuum ajd še nekak, 3ja nnnnnnnn, 4ta je že za Petkami pa Dvojkami pa kaka 134l ga je že pustila v izpušnih plinih, o 5ti da ne govorim. Gas do konca in nič, mogo bi iti na slano jezero da bi ga spravo do 200ke!
Mislim da je problem v tem da ga je vozil starejši čiček in da je avto ZALEŽAN!!!
Kaj mislite da je naredit, a se bo odpro ali pa da kaki dodatek da not v gorivo da ga malo spuče - STP- al kaj?
ajd, pozdravljeni.......
Zadnjič spremenil fare, dne So nov 18, 2006 11:56 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To jun 20, 2006 7:41 am

to je dosedaj en izmed najbolših naslovov tem. Koliko km je tvoj p. že naredil? Morda rabi comp več časa , da prilagodi parametre? Malo bo treba še počakat.
Sicer pa - bolje zamorjen avto ulaufat, kot pa razštelanega popravljat.
 
Uporabniški avatar
marko01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1918
Pridružen: Če dec 29, 2005 7:51 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a marko01 To jun 20, 2006 7:41 am

Naj ga malo zvozi negha prevec spanat pa ne ga sparat ker ce ga bo spano bo mu kaj crknilo, naj se avto utece smo imeli isti problem pri renault laguni ki jo je vozo en opa pa se je v roku treh mescov razlaufala :D
 
Uporabniški avatar
EX-B
Uporabnik
 
Prispevkov: 1110
Pridružen: Ne mar 23, 2003 2:02 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a EX-B To jun 20, 2006 7:41 am

Kaksni dodatki v bencin, dajte se hecat. Ce se ni, naj naredi servis, menja olje in filtre, potem pa ga veselo zgonit, in se mu bo odprlo cez cas.
Lp. Grega, DipLab.si
Slika
 
Uporabniški avatar
AM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 748
Pridružen: Pe apr 07, 2006 10:32 am

Napisal/-a AM To jun 20, 2006 7:44 am

Ma ja. Ne preveč ne premalo ga španat. Naj naredi kako dolgo turo mal na morje pa nazaj pa se bo avto ulaufal. Zdaj če je to to. Če je pa kaj drugega je pa druga pesem.

Servis če ni narejen, naj ga napravi, pa olje mogoče tudi menjat v mašini če še ni.
 
Uporabniški avatar
Kritik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 13, 2006 10:43 am
Kraj: Laibach / Mengeš

Napisal/-a Kritik To jun 20, 2006 7:45 am

Mislim da ne bo preveč dobro, če ga bo od štarta tiščal do konca. Treba se je spravit na kakšne daljše relacije, ki jih sestavlja 3/4 avtoceste, malo regionalke (Ljubljana - Koper). Pa ne na polno z obrati, treba bi jih bilo počasi dvigovat, najprej do 3000, potem počasi na 4000,..... Vsaj jest bi tako naredil. Če še potem nebi šel nikamor bi ga pa malo odprl in pogledal kje se skriva vzrok za tako slabo odzivnost..... Lahko da je kaj zapacano v dovodu goriva..... Tankal bi pa 100 oktanca..... Upam da sem ti kaj pomagal.
Hyundai - drive your way
Avto z šibkim motorjem je kot sex z kondomom - sej je, ampak ni pa užitek!
 
timberwolf
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Sr maj 17, 2006 12:23 pm

Napisal/-a timberwolf To jun 20, 2006 7:54 am

Detajlnih razlogov, da avto ne gre nikamor je lahko veliko. Torej pojem zaležan lahko pomeni marsikaj. Generalno gledano bi večina priporočala, da greš na avtocesto in ga teraš do konca, pri tem avtu to tako ne bo šlo saj dobesedno noče iti nikamor kot praviš. Poleg tega pa to tudi morda ni najboljša varijanta za vsak "zaležan" avto. Čiča ki ga je vozil morda nikoli ni presegel 3000 ali 4000 obratov in takšen avto kar naenkrat terati na 6000 ali celo več obratov je lahko bolj škodljivo kot koristno. Pri takšnem motorju je prav tako potrebno neke vrste "novo" utekanje. Glede na tvoje težave bi rekel da gre morda za problem pri šobah, bencinskem filtru, zračnem filtru, svečkah.... Prvo za začetek preveri vsaj zračni filter, da ni zapacan do amena in motor preprosto ne dobi zraka za dihanje ker to bi lahko bil problem če avto ne cuka . Pri vseh ostalih diagnozah bi avto cukal in neenakomerno deloval. Če ti zračni filter, pa svečke ne bodo nič povedali potem bi bilo morda najbolje, da stopiš do katerega mehanika, naj preveri še nekaj ostalih osnovnih stvari (tudi priklop na tester - če v osnovi vse deluje, lambda, LMM, ...). Potem boš pa videl. V vsakem primeru priporočam, da avto nekaj prvih 100 kilometrov počasi privajaj (kolega) na novi režim vožnje.
 
milankregar
Uporabnik
 
Prispevkov: 945
Pridružen: Sr mar 30, 2005 6:24 pm

Napisal/-a milankregar To jun 20, 2006 7:59 am

Sem prebral "Morda rabi comp več časa , da prilagodi parametre?". Kakšne parametre neki? :rofl

Malo raje poglej, če je z izpuhom vse dobro, potem avto na tester, ... ali pa ima morda ročno zategnjeno. :EE
 
Uporabniški avatar
rsquattro
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 88
Pridružen: Po feb 07, 2005 10:21 am
Kraj: Gorenjska/Ingolstadt

Napisal/-a rsquattro To jun 20, 2006 12:21 pm

mogoče pa se je kdo poigral z števcem in kilometrov na števcu ni samo toliko. ker avto bi moral brez problemov preseči 200km/h.

zamorjen..........mogoče ampak malo verjetno :?
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 To jun 20, 2006 12:50 pm

najprej pa naj servis nardi in naj ne špara pri olju!
Slika
 
Uporabniški avatar
MANDZO
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 753
Pridružen: Po mar 20, 2006 12:08 pm

Napisal/-a MANDZO To jun 20, 2006 1:56 pm

kokr sm jst kupu svoj avto je biu tut zaležan :P k ga je meu en čiča :evil: pa sm ga kr pogosto tišou, ne sicer zmerj. Po enem tednu ko sm avto kupil, sem su na morje in sm ga ke in nazaj tišou 180km/h več ni mogel, sedaj pa morm rečt da sm ga največ natišou 210km/h :lol: :lol: tko da zj vleče k ata na mamo :D :D
 
Uporabniški avatar
Falco'
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2188
Pridružen: Sr apr 06, 2005 10:55 am

Napisal/-a Falco' To jun 20, 2006 2:04 pm

zupi13 je napisal/-a:najprej pa naj servis nardi in naj ne špara pri olju!


drugo ti ne preostane, ostale metode so tak-tak. ;)
[OO-(||||)(||||)-OO]
 
Uporabniški avatar
Asterix
Uporabnik
 
Prispevkov: 1385
Pridružen: To nov 26, 2002 10:11 am

Napisal/-a Asterix To jun 20, 2006 2:20 pm

Računalnik naj resetira.
Kadim Lord, vozim Ford, v Avstriji mešam mord.
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 To jun 20, 2006 2:30 pm

Asterix je napisal/-a:Računalnik naj resetira.

odlopi akumulator za 15 minut, pol se pa naj nekam pelje, tako normalno (po svoji presoji).
Slika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide To jun 20, 2006 3:02 pm

Mah, jaz sem kupil precej starega BMW-ja 320i, ki je imel v svoji karieri prevoženih le 105000km in ga je vozil nek ata...ampak res stari ata že...no potem je avto 3 leta stal, tako da so na žalost vse gumice preperele, pa smo porihtali, naredili servis in avto praktično ni bil nič zaspan...čeprav se je fural le po vasi tu in tam, pa še to praktično ekstremno počasi.
Avta nisem nikoli šparal, veliko je bilo gasa do daske, driftanja, tiščanja itd...res pa sem tudi skrbel za njega(poskrbel da je bil vedno ogret, redno vzdrževanje), pa ni nič razgnalo ali crknilo...ne vem kaj se če zastat, pa ni bil prvi avto v familiji, kupljen od takega človeka, pa tudi z drugim ni blo težav...tretji je pa še na preizkušnji...tudi ni zaspan, gre tako kot mora(polo 1.6 95' 103kkm) pa čeprav ga je vozil spet en ata...
Pomojem je vzrok drugje...sicer naj poudarim da nisem strokovnjak, a mogoče kakšen LMM ali pa če laufa v kakšnem "zasilnem" programu, kje kaj zamašeno(filter?), zapacano...tako zelo avta zastat enostavno ne moreš...oziroma bi se prej ali slej zbudil...

Avtu pač narediš servis, potem pa furaš tako kot bi vsak avto...mora da gre :mrgreen:
In ja, vem da je neka razlika med zaspanim in dobro utečenim motorjem, vendar to kmalu mine, ko ga enostavno spihaš...če ne je nekje drugje vzrok, vsaj pomoje...

MANDZO je napisal/-a:tko da zj vleče k ata na mamo :D :D

Se mi zdi da ata, v letih ko je že ata, bolj vleče na sosedo in najstnice ko pa še vedno na mamo :EE :EE
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat To jun 20, 2006 4:47 pm

Slide je napisal/-a:Se mi zdi da ata, v letih ko je že ata, bolj vleče na sosedo in najstnice ko pa še vedno na mamo :EE :EE


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Kera izjava :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov