Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Banditt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: So jun 24, 2006 9:57 pm
Kraj: celje

Elektro-magnetni ventili v valju

Napisal/-a Banditt So jun 24, 2006 10:15 pm

LP

Js mam pa vprašanje če pozna kdo el.-magnetne ventile delovanje in vse povezano z njimi pa bi vas prosu ce mi lahka da kdo al link al gradivo če ima, ker morm za sem. za maturo nardit pa nism nc najdu na netu! :x hvala
ajde
merco ja pa avto:)
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Ne jun 25, 2006 9:39 am

Sistem elktro magnetnega krmiljenja ventilov je BMW želel uporabiti že nekaj let nazaj in so oblubljali kar omembe vredno izbolšanje izkoristka motorja, bolj ekološko delovanje in manša poraba goriva. Zakaj stvori potem niso izdelali nevem.

Je pa če sem te prou zastopu to takole. Vržaš stran vse odmične gredi, ketnce za pogon ventilov valvetronic..in vse sisteme ki jih maš za odpiranje ventilov in na vsak ventil naštimaš elektromagnet ki odpira in zapira ventile. Na vztrajnik pride nekaj senzorjev ki zaznavajo položal motorja vse skupaj pa vozi en računalnik ki stalno spreminja in uravnava kot odprtja ventilov kot tudi čas odprtja.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
Banditt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: So jun 24, 2006 9:57 pm
Kraj: celje

Napisal/-a Banditt Ne jun 25, 2006 10:07 am

Ja približno nekako tako delujejo el. magnetni ventili! Kaj mogoce poznas kaksn link k je to malo bolj podrobno razloženo pa da so še slike zravn?
merco ja pa avto:)
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Po jun 26, 2006 8:48 am

Nevem po googlu mal poglej.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
cypena
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Po feb 28, 2005 7:45 pm

Napisal/-a cypena To jun 27, 2006 12:40 am

pa slučajno računalnik kakšnega milenijskega hrošča faše, ali mu elektrike zmanjka,... gre pa mašinka v maloro :D:D
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 To jun 27, 2006 1:41 am

Če bi zmanjkalo elektrike (npr. se sname klema) bi se vsi ventili zaprli in ne bi bilo škode. Problem pa bi bil, če bi prebil kateri od krmilnih tranzistorjev, saj bi potem ventil ostal odprt. Problem je tudi, da se elektromagnetni ventili precej grejejo. Poleg tega bi morali imet avto večji alternator, tako, da mislim, da bi bil izkoristek motorja slabši kot pri mehanskem odpiranju ventilov
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To jun 27, 2006 2:32 am

...sistem je zelo preprost in razvija ga Valeo ki obljublja kar 20 % manjšo porabo procentualno isto večji navor pri nizkih obratih in 20 % boljši izkoristek ... (problem je pa menda napajanje - avtomobili bodo posledično morali verjetno na 24 v ... sicer se sistem ne obnese) - moje mnenje sicer pa je opisano na sliki spodaj - v reviji Mehanik in Voznik št: 10 izdan - December 2005 ... upam da sem ti vsaj malo pomagal ;) ... L.p. Mad
Priponke
IMG_0350.jpg
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 To jun 27, 2006 9:40 pm

Mad je napisal/-a:...sistem je zelo preprost in razvija ga Valeo ki obljublja kar 20 % manjšo porabo procentualno isto večji navor pri nizkih obratih in 20 % boljši izkoristek ... (problem je pa menda napajanje - avtomobili bodo posledično morali verjetno na 24 v ... sicer se sistem ne obnese) - moje mnenje sicer pa je opisano na sliki spodaj - v reviji Mehanik in Voznik št: 10 izdan - December 2005 ... upam da sem ti vsaj malo pomagal ;) ... L.p. Mad


Ja nekje iste procente je napovedoval tudi BMW. Je sistem sigurno optimalen ker se tiče krmiljenja ventilov samo mobe biti 99.99% in doteran do konca. Fora mehanskega odpiranje je da ima avto pri nizkih obratih predolgo in pri visokih premalo časa odprt ventil. In to pomeni da je treba neredit kompromis in dodajat različne sisteme ki podaljušejo odpiranje ventilov v višjih obratih. Pri tem sistemu bi blo dosti preprosto doseči da je pri višjih obratih tako glede na kot obrata motorja kot tudi čas ventil pri višjih obratih odprt dlje oz isto časa kot pri nižjih obratih in tako dosežeš dober izkoristek v celem območju obratov in ne le v določenih obratih.

To pa pomeni zelo konstanten navor čez cele obrate in linearno povečavanje moči.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To jun 27, 2006 9:52 pm

andrej777 je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:...sistem je zelo preprost in razvija ga Valeo ki obljublja kar 20 % manjšo porabo procentualno isto večji navor pri nizkih obratih in 20 % boljši izkoristek ... (problem je pa menda napajanje - avtomobili bodo posledično morali verjetno na 24 v ... sicer se sistem ne obnese) - moje mnenje sicer pa je opisano na sliki spodaj - v reviji Mehanik in Voznik št: 10 izdan - December 2005 ... upam da sem ti vsaj malo pomagal ;) ... L.p. Mad


Ja nekje iste procente je napovedoval tudi BMW. Je sistem sigurno optimalen ker se tiče krmiljenja ventilov samo mobe biti 99.99% in doteran do konca. Fora mehanskega odpiranje je da ima avto pri nizkih obratih predolgo in pri visokih premalo časa odprt ventil. In to pomeni da je treba neredit kompromis in dodajat različne sisteme ki podaljušejo odpiranje ventilov v višjih obratih. Pri tem sistemu bi blo dosti preprosto doseči da je pri višjih obratih tako glede na kot obrata motorja kot tudi čas ventil pri višjih obratih odprt dlje oz isto časa kot pri nižjih obratih in tako dosežeš dober izkoristek v celem območju obratov in ne le v določenih obratih.

To pa pomeni zelo konstanten navor čez cele obrate in linearno povečavanje moči.
...BMW ima v tej smeri Vanos sistem spremenljivih hodov odpiranja ventila ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov