Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
helvis
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Pe jun 30, 2006 1:22 pm

Napisal/-a helvis So jul 08, 2006 1:31 pm

porab ti od 15 pa do 23 litrov
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz So jul 08, 2006 3:29 pm

Nebivedu, tvoja punca se na poti iz službe zamudi dodatnih 10min zaradi drugih, ki jo izsiljujejo? Kje pa to vozi? :shock:
Ne strinjam se tudi, da je terenc tolk bl pregleden. Ja, je višji, sam ni to bistvo. Odvisno je od avta do avta in postavitve oken pa to.. Meni fotrov land cruiser ni nic bolj pregleden kot moj golf IV. Poleg tega v LCju ne vidim prvega avta za mano, kar mi je vcasih dost moteče :)
Prednost terencev in suvov pri varnosti tudi ni samo v teži, ampak v veliki meri tudi v višini sedenja. S takim avtom dobesedno povoziš en športen avto. Drug se vate zaleti in ti poskoduje predel pod višino havbe, kar je dost bl ugodno kot pa za enga cliota, ki se ti zarije pod avto.
@Mojster Miha.. če je skala velika kot en avto so šanse preživetja seveda enake v večje in manjšem avtu, če pa je skala velika 1m pa imaš v terencu dost večje možnosti kot pa v kakšni katrci ;) (Razen če se skala odbija in ti prileti čez vetrobransko steklo direkt vate :) )
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu So jul 08, 2006 3:52 pm

W|zz je napisal/-a:Nebivedu, tvoja punca se na poti iz službe zamudi dodatnih 10min zaradi drugih, ki jo izsiljujejo? Kje pa to vozi? :shock:
Ne strinjam se tudi, da je terenc tolk bl pregleden. Ja, je višji, sam ni to bistvo. Odvisno je od avta do avta in postavitve oken pa to.. Meni fotrov land cruiser ni nic bolj pregleden kot moj golf IV. Poleg tega v LCju ne vidim prvega avta za mano, kar mi je vcasih dost moteče :)
Prednost terencev in suvov pri varnosti tudi ni samo v teži, ampak v veliki meri tudi v višini sedenja. S takim avtom dobesedno povoziš en športen avto. Drug se vate zaleti in ti poskoduje predel pod višino havbe, kar je dost bl ugodno kot pa za enga cliota, ki se ti zarije pod avto.
@Mojster Miha.. če je skala velika kot en avto so šanse preživetja seveda enake v večje in manjšem avtu, če pa je skala velika 1m pa imaš v terencu dost večje možnosti kot pa v kakšni katrci ;) (Razen če se skala odbija in ti prileti čez vetrobransko steklo direkt vate :) )


Moja se vozi mimo avtohiše real pa proti črnučam čez ruskega carja. in tam se ljudje stalno rinejo in izsiljuje.

Landcruiser je eden izmed najboljših terencev, pregleden pa za nazaj ni. Sam imam ferozo - vse skup so jo samo okna in kolesa, tko da je res orenk pregledna in tut za nazaj ni problemov, kerje 3,8m samo dolga vključno z rezervno gumo na zadnjih vratih, tehta pa 1300kg - amo moraš računat, da je ves zadnji del plastičen in tut streha, tko da je vsa teža v podvozju, ki je tut res orenk zaščiteno.

Recimo za moje pojme je en izmed najvarnejših avtov saab 95 al pa tastar 9000, samo dobit ga poceni in v dobrem stanju je pa problem.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu So jul 08, 2006 5:57 pm

lenivec je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Recimo za moje pojme je en izmed najvarnejših avtov saab 95 al pa tastar 9000, samo dobit ga poceni in v dobrem stanju je pa problem.

to so "varni" avti... je že blo dostikrat s crash testi da ko se zabiješ hočeš da je tvojavto čimbol zmečkan spredaj in ne čimmajn poškodovan. če si pogledal tisti vedo par postov nazaj ti je jasno zakaj.


Verjemi da dobro vem zakaj se mora avto mečkati in zakaj so zmečkljive cone in novi saabi se kr dobr mečkajo, poleg tega da se dobršen del energije porabi že na odbijaču, ki je na fedrih. Ampak tudi v starih saabih nisi imel ne vem kakšnih poškodb.
Saab 9000 je bil delan skupaj z italjani(fiatom in lancio ter alfo) alfa 164, lancia thema in fiat croma ter saab 9000 imajo enako ogrodje. Vendar prvi trije iz navadnega pleha, saab pa iz zelo prožnega jekla in to jeklo je ob tem da bi se zmečkako porabilo ogromno energije - in zarad tega so saabi tut tok varni avtomobili.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Cuore Sportivo 156
Uporabnik
 
Prispevkov: 1127
Pridružen: To nov 18, 2003 6:11 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Cuore Sportivo 156 So jul 08, 2006 6:14 pm

subi92 je napisal/-a:govorim iz lastnih izkušenj da se vsak ki ima avto nad 1998 odmakne takoj ko vidi bulbar na mojem subiju in mojo faco ki jim govori da se mi j.ebe tud če porinem koga ... sej kuponi bi peli ampak nikoli ne bo več avto ki bi ga nabasu tak kot je bil :twisted


tebi se je treba umikati? :shock: :?
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Ne jul 09, 2006 10:40 am

matr sami pametni odgovori... :roll:

Nebivedu: nisi napisal kakšen menjalnik ima? Pa kakšen pogon? stalni, 4x4, vklopljiv, zadnji???

Glede porabe: če ima ročni in ni stalni je lahko zelo majhna za terenca.

Glede stroškov: predelaj ga na plin, ker se da na tem motorju naredit z cenejšim venturi sistemom in je zelo poceni, edino nekaj prtljažnika zgubiš... Sigurno najcenejša varijanta. Tastari 2,1 turbodizli so prešvoh, 2,5 pa predrag, pa še plin se bolj splača ;)

Pred cajtom sem pomagal kupit podoben avto, pa so bili vsi ki so bili poceni relativno slabo vzdrževani zadnjih par let. Pripravi še par jurjev da boš zamenjal vse tekočine, poštimal bremze, lagerje, manšete in podoben potrošni material. Deli niso pretirano dragi (poceni pa tudi ne) in se jih še dobi.

Dlje časa sem peljal Grand Cherokeeja 4,0 se pravi isti motor in malo večja teža, pa avtomatika in stalni 4x4. Najnižja poraba na odprti cesti je 10-11, ob tišanju primerno več... po mestu 15+, s prikolico (2t) po omejitvah 15+. Če bi imel navadni menjalnik bi bila poraba drastično manjša ker zapre sklopko šele pri 80 kmh.

Po moje da ne skrbet za porabo, pa mislim da je tale dober nakup če je solidno ohranjen.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Ne jul 09, 2006 11:23 am

Ročni menjalnik pa priklopljiv pogon. Tko da se večino časa voziš z zadnjim pogonom. Glede predelave na plin, je pa tko. Če ga kupim bom šel s prvo vožnjo v novi sad k dori in ga naj tam predela na plin.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Ne jul 09, 2006 6:16 pm

Če ima navaden menjalnik lahko brez problemov računaš na še malo manjšo porabo. Če bo pa plin pa sploh ni panike glede stroškov vožnje. Edino registracija ni poceni... :cry:

Glede vožnje in preglednosti pa sploh ni problemov. Avto je pregleden in niti ni tako hudo velik. Po mestu tudi ni resnih problemov z parkiranjem (4,2 m)
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Ne jul 09, 2006 6:21 pm

še nekaj:

če ga boš predelel na plin ne bo drastičnih zmanjšanj moči in boš komaj opazil. Še vedno ostane dovolj moči in navora. Segreje se nekje po par km če je huda zima, poleti še prej. Poraba je pa nekje 0,5-1,5 litrov večja, ampak pri ceni plina :lol:

Za ceno predelave sam pokliči, ampak se res ne splača jet na sekvenčni vbrizg. Klasični venturi dela več kot zadovoljivo.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po jul 10, 2006 6:11 am

Pero je napisal/-a:še nekaj:

če ga boš predelel na plin ne bo drastičnih zmanjšanj moči in boš komaj opazil. Še vedno ostane dovolj moči in navora. Segreje se nekje po par km če je huda zima, poleti še prej. Poraba je pa nekje 0,5-1,5 litrov večja, ampak pri ceni plina :lol:

Za ceno predelave sam pokliči, ampak se res ne splača jet na sekvenčni vbrizg. Klasični venturi dela več kot zadovoljivo.


Jst sm že klical doro v novi sad, pa pride okol 117.000 sit ceneje kot v sloveniji isti sistem. Pride vse skupaj 310.000 sit, komplet vse.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Po jul 10, 2006 6:17 am

Za POLOVICO tega denarja dobiš navaden venturi sistem. A se splača dat še enkrat več??? Po moje da v tistih parih procentih razlike v porabi ne prineseš nikoli nazaj.
 
Uporabniški avatar
subi92
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1622
Pridružen: Če dec 16, 2004 9:19 am

Napisal/-a subi92 To jul 11, 2006 7:09 am

Mojster Miha je napisal/-a:Milo rečeno : pretiravaš !
Zdej si pa ti varen in imaš možnosti za preživetje ker imaš SUBI-ja + bulbar :cry :cry :cry
Tvoja prepotenta faca, hitro postala faca od strahu "posranega" otroka, če ti pred "nos" pripeljem 40 t tovornjak in se mi j**e če bi te "nabasal" in zrinil nekam pa iz tvojega SUBI-ja naredil nekaj podobnega kar ostane od pločevinke ko stopiš nanjo .... ja pa kupone bi ti kr mirno "odštel" in se spraševal katera muha za vraga je priletela v tovornjak :cry :cry :cry
Pamet v glavo, mirno kri ... pa bomo vsi preživeli ... v KATRCI, CLIO-tu, SUBI-ju ... in vseh ostalih prevoznih sredstvih.

LP


Mal si narobe razumel moj post, sej sem tudi jaz podrobno pregledal tist filmček o varnosti starejših vozil... pa ne omenji mojega subija in bulbara saj nima nič veze s tem predvsem pa ne mislim da sem z njim varnejši kot z airbagom oz. pred norci na cesti ki vas je mnogo na teh cestah, ravno to sva ugotavljala s punco cel vikend ko sva se vozila naokoli po SLO :!:
Subaru Legacy 2.0 AWD 1998, Mazda Premacy 1.8 l.2000, Ford Fiesta MK1 1979
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To jul 11, 2006 7:30 am

Pero je napisal/-a:Za POLOVICO tega denarja dobiš navaden venturi sistem. A se splača dat še enkrat več??? Po moje da v tistih parih procentih razlike v porabi ne prineseš nikoli nazaj.


Kje ga dobiš za polovico manj?
Ko sem za ferozo klicaril bi prišlo vsaj 200.000 sit, za cherokeeja pa 250.000 sit.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Rjuhar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2634
Pridružen: Po jan 13, 2003 2:39 pm

Napisal/-a Rjuhar To jul 11, 2006 8:14 am

kake bluznje o varnosti. Ne mores primerjat avta s trzno vrednostjo 4000000 SIT z avtom s trzno vrednostjo 500000 SIT.

Bodte face pa napiste 3 bolj varne avte po vasem mnenju za 500000 od Cherokeeja.

4.0 bo ob normalni kombinirani vendar pretezno (75%) voznji zrl med 14 in 15 litri, ce je vzrzevan. Sam imam 2,5 in imam povprecno porabo 13 litrov, pa se vozim pretezno po mestu. Blok 4.0 je isti, le dva cilindra vec ima, vendar zato toliko vec navora. Pravzaprav je obratno - 2,5 je skrajsan sestak.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero To jul 11, 2006 2:23 pm

nebivedu je napisal/-a:
Pero je napisal/-a:Za POLOVICO tega denarja dobiš navaden venturi sistem. A se splača dat še enkrat več??? Po moje da v tistih parih procentih razlike v porabi ne prineseš nikoli nazaj.


Kje ga dobiš za polovico manj?
Ko sem za ferozo klicaril bi prišlo vsaj 200.000 sit, za cherokeeja pa 250.000 sit.


Poglej PS Slika
 
Uporabniški avatar
ar35s
Novinec
 
Prispevkov: 125
Pridružen: To jul 06, 2004 2:29 pm
Kraj: KP

Napisal/-a ar35s To jul 11, 2006 3:18 pm

Rjuhar je napisal/-a:Bodte face pa napiste 3 bolj varne avte po vasem mnenju za 500000 od Cherokeeja.


da ostanemo pri letniku '92: BMW serije 3 in 5, Mercedes E (200-300), kak Volvo...

Zanimiv poskus so pokazali kak mesec nazaj na fifth gear - crash test L.R. Discoverija proti Renault Espacu, vsak je sel cca. 65km/h... rezultati so bili presenetljivi, mnogo bolje se je odrezal Espace.
link:

http://fifthgear.five.tv/jsp/5gmain.jsp ... =On%20test

http://fifthgear.five.tv/jsp/5gmain.jsp ... t,%20super!

http://fifthgear.five.tv/jsp/5gmain.jsp ... pageid=558

http://fifthgear.five.tv/jsp/5gmain.jsp ... pageid=561
SlikaSlika
Nonsense in BASIC.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To jul 11, 2006 4:31 pm

ar35s je napisal/-a:
Rjuhar je napisal/-a:Bodte face pa napiste 3 bolj varne avte po vasem mnenju za 500000 od Cherokeeja.


da ostanemo pri letniku '92: BMW serije 3 in 5, Mercedes E (200-300), kak Volvo...

Zanimiv poskus so pokazali kak mesec nazaj na fifth gear - crash test L.R. Discoverija proti Renault Espacu, vsak je sel cca. 65km/h... rezultati so bili presenetljivi, mnogo bolje se je odrezal Espace.
link:

http://fifthgear.five.tv/jsp/5gmain.jsp ... =On%20test

http://fifthgear.five.tv/jsp/5gmain.jsp ... t,%20super!

http://fifthgear.five.tv/jsp/5gmain.jsp ... pageid=558

http://fifthgear.five.tv/jsp/5gmain.jsp ... pageid=561


Ja discovery, k je j**c. Pa nej se zaleti kak stari stari 1960 letnik defender v novega espacea. Zakaj pa tega ne sprobajo, al pa tanovi defender TD5 v espacea. Dal so najmehkejšega in enega najslabših terencev da se je zaletel v najboljšega med enoprostorci.

Dobr da niso primerjal hummerja, kako se v multiplo zaleti - k bi naredu fiata 850 iz nje.

Glede BMW-ja 3, ti pa tko povem, da mu že navaden twingo lahko pride do živega, da nebi govoril o kakem 2,5 tonskem defenderju, ki zapelje skozi.
BMW5 zdrži malo več, prav dosti pa ne - vseeno ga je za kako ton premalo.

Saab9000 je bil v stanju zdržat čelni trk na regionalni cesti s kombijem ford tranzit, kar ga tudi je - voznik skoraj brez poškodb,samo par modric. Na regionalki v sloveniji je pa saab 9000 nabil reveža v renaultu 5 - od petke so ostali zadnji sedeži celi, ker jih je skozi zadnjo havbo ven potisnlo, vse ostalo je blo pa uničeno - voznik saaba je hodil naokoli in se držal za glavo, kaj je naredil. Bilo je pa par let nazaj na medvedjeku.
Old subarus never die, they just get faster!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost