Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Mean Machine
Novinec
 
Prispevkov: 157
Pridružen: Po avg 11, 2003 6:41 pm

MENJALNIK

Napisal/-a Mean Machine Če avg 14, 2003 9:17 pm

Zanima me v čem je razlika med sinhroniziranim in nesinhroniziranim menjalnikom :?:
Pod drugo pa v čem je prednost ravno ozobčenih zobnikov :?: . Jugeci v našem državnem prvenstvu so se ful hvalil kak je zdej bolš k majo ravno ozobčene zobnike
 
Uporabniški avatar
Maverick
Novinec
 
Prispevkov: 402
Pridružen: Sr jan 22, 2003 4:09 pm
Kraj:

Napisal/-a Maverick Pe avg 15, 2003 2:17 pm

Razlika je v tem, da ti pri sinhroniziranemu menjalniku sinhroni avtomatsko nastavijo zobnike tak da ne skrta(luknca na zobcek). Pri nesinhronizeranem menjalniku pa moraš med prestavljenjem dodajati plin( vmesni plin).

Lp Luka
 
Uporabniški avatar
.::GTR::.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1156
Pridružen: So mar 15, 2003 1:59 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a .::GTR::. Pe avg 15, 2003 2:26 pm

PROBLEM PR MEN:
zamenjov sm olje v menjalniku prej je bil dost redek (pomoje isti kokr za mašino) zdej sm pa dal not gostejšga (90 neki). in zdej ne morem normaln prešaltat v nižjo - npr iz tretje v drugo mi skor skos škrtne :evil: v prvo pa ne morem dat če ne stojim :roll:. a je možn da je to zarad olja, alpa je zato če ga je PREVEČ not?( bom šu poj prevert)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov