rockson je napisal/-a:...Od takrat naprej sem bolj pazljiv, pa tudi izpilil sem svoje znanje, da zna podzavest prav reagirat. Noga hitro iz zavore, pohodit sklopko in lovit z volanom. To pač velja za FWD. Me je že kar nekajkrat rešilo kake lepe nesreče. Z gasom v takih primerih pa zelo redko operiram - na snegu še najraje.
nebivedu je napisal/-a:Fantje če gonte po makadamu se naučte vozit z gasom ne z bremzami. Na makadamu se ne bremza, ker ti takoj avto obrne, sploh, če je avto kratek.
Pred ovinkom daš eno prestavo nižje, mašiona sama zabremza in avto ima zmanjšano hitrost, pa to čist nadzorovano in v sredi ovinka pohodiš gas, da te odnese skozi ovinek.
Walker_P je napisal/-a:Pjebi nč ne bote rešl z dodajanjem gasa, vsaj ne če ni avto 4×4, dostkrat sm sprobval kaj je najbolš narest v tem primeru pr avtu na sprednji pogon, in vam morm povedat da nč ne pomaga, lahka daš gas pa volan motaš kontra, še vedn te bo nesl, lahka gas spustiš pa volan spet motaš, avto spet nese isto, edin kar enmal pomaga da ročno stisneš pa volan kontra kot prej ko ti je zadek odnesl, sam ne skos ročne držat, ravn tolk da ti zadek kontra zasuče, in vmes enmal gasa pa skos enakomern držiš. Ne bom pametoval, js pr seb vem kaj bom nardil če bom v tej situaciji, sam brez sreče pr tem ne bo šlo.
rockson je napisal/-a:Noga hitro iz zavore, pohodit sklopko in lovit z volanom. To pač velja za FWD.
Mate je napisal/-a:rockson je napisal/-a:Noga hitro iz zavore, pohodit sklopko in lovit z volanom. To pač velja za FWD. /quote]
Ta metoda je pri avtomobilih s prednjim pogonom in neizkušenih voznikih tudi po teorijah iz šol varne vožnje najboljša. Da bo običajen voznik avto zvlekel iz ovinka ob nepričakovani situaciji z dodajanjem gasa in motanjem volana ni za pričakovati. To je izvedljivo le, če si to prej treniral, da podzavestno pravilno odreagiraš in če tako situacijo pričakuješ.
Slide je napisal/-a:Walker_P je napisal/-a:Pjebi nč ne bote rešl z dodajanjem gasa, vsaj ne če ni avto 4×4, dostkrat sm sprobval kaj je najbolš narest v tem primeru pr avtu na sprednji pogon, in vam morm povedat da nč ne pomaga, lahka daš gas pa volan motaš kontra, še vedn te bo nesl, lahka gas spustiš pa volan spet motaš, avto spet nese isto, edin kar enmal pomaga da ročno stisneš pa volan kontra kot prej ko ti je zadek odnesl, sam ne skos ročne držat, ravn tolk da ti zadek kontra zasuče, in vmes enmal gasa pa skos enakomern držiš. Ne bom pametoval, js pr seb vem kaj bom nardil če bom v tej situaciji, sam brez sreče pr tem ne bo šlo.
prav veliko pa nisi sprobaval kaj? Če zadek že drsi, boš s potegom ročne stvar le poslabšal, ma kaki ti bo zadek kontra zasukalo![]()
Že tehnika ki jo uporabljajo dirkači na drsečih površinah ti pove da s te moke ne bo kruha. Oni namreč avto namenoma zanihajo na nasprotno stran ovinka, potem POPUSTIJO zavore in takrat avto zaniha na drugo stran. Ko zadek že enkrat drsi, ročna ne pomaga ampak kvečjemu škodi.
Pritisk na zavoro pa ponavadi ravno tako, saj še bolj razbremeniš zadnja kolesa(ravno zaradi tega ponavadi zdrsnejo na takšni podlagi)
Mad je napisal/-a:.... uspel sem se pri 60km/h na mokri spolski cesti obrniti okrog osi in zatolči tablico v zemljo paralelno z kamionom - brez škode...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov