Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Italian Stallion
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Sr avg 16, 2006 10:14 am

Napisal/-a Italian Stallion Ne avg 20, 2006 1:18 pm

Verjetno je pri vseh teh letah uporabljanja gum v ostrih ovinkik, speljevanju in zaviranju zaradi obrabe guma iz centra. Meni se je to naredilo z novimi gumami po dveh mesecah, ko sem prehitro pripeljal v ovinek in me je skoraj zasukalo tako, da se je avto peljal kakih 15-20m bočno. Po 1 tedno so mi začele gume kar tako na gladkemu asfaltu pri 50km/h cvilit pa v ovinkih z normalno hitrostjo pa pri zaviranju (saj ne veliko samo čulo se je) in obrabljanje se je podvojilo, v enem mesecu ni bilo več gum (po robu so bile čisto gladke in to se je širilo proti notranjosti gume). Pri tem ni druge kot pa nove gume in potem skrbno h optiki, ker je mogoče tudi ta kriva za cviljenje.
Cuore Sportivo
 
Uporabniški avatar
batek
Novinec
 
Prispevkov: 228
Pridružen: So apr 29, 2006 5:39 pm

Napisal/-a batek Ne avg 20, 2006 2:13 pm

abbe je napisal/-a:mislm da je po slovensko podkrmarjenje in prekrmarjenje.tko se mi zdi

Pomoje tudi.
batek
 
Uporabniški avatar
LudiLimun
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 620
Pridružen: So avg 19, 2006 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a LudiLimun Ne avg 20, 2006 5:38 pm

Se strinjam, moja napaka - je*i ga nism še kave spil takrat ;)
 
Uporabniški avatar
EX-B
Uporabnik
 
Prispevkov: 1110
Pridružen: Ne mar 23, 2003 2:02 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a EX-B Ne avg 20, 2006 6:46 pm

Italian Stallion je napisal/-a:Verjetno je pri vseh teh letah uporabljanja gum v ostrih ovinkik, speljevanju in zaviranju zaradi obrabe guma iz centra. Meni se je to naredilo z novimi gumami po dveh mesecah, ko sem prehitro pripeljal v ovinek in me je skoraj zasukalo tako, da se je avto peljal kakih 15-20m bočno. Po 1 tedno so mi začele gume kar tako na gladkemu asfaltu pri 50km/h cvilit pa v ovinkih z normalno hitrostjo pa pri zaviranju (saj ne veliko samo čulo se je) in obrabljanje se je podvojilo, v enem mesecu ni bilo več gum (po robu so bile čisto gladke in to se je širilo proti notranjosti gume). Pri tem ni druge kot pa nove gume in potem skrbno h optiki, ker je mogoče tudi ta kriva za cviljenje.

Ce mene vprasas tukaj guma ni bla cisto nic kriva za cviljenje, samo optika, ko si podvozje premaknil pri svojem manevru.. Jaz s pnevmatikami delam ko svinja z mehom, vedno gonja po nasih ovinkih kolikor se zdrzijo v zdravi meri, pa mi ne cvilijo, se nobene mi niso.. (razen zimske poleti).
Lp. Grega, DipLab.si
Slika
 
Uporabniški avatar
tejo996
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: So jun 04, 2005 8:57 pm

Napisal/-a tejo996 Ne avg 20, 2006 6:55 pm

daj na avto kvalitetno gumo pa ne bo cvila
plastične gume cvilijo :lol:
 
Uporabniški avatar
zeleni dirkač
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Pe feb 24, 2006 11:23 am
Kraj: nm

Napisal/-a zeleni dirkač Po avg 21, 2006 11:54 am

abbe je napisal/-a:mislm da je po slovensko podkrmarjenje in prekrmarjenje.tko se mi zdi


V slovarju slovenskega knjižnega jezika ni ne enega ne drugega.
Uporablja se pa oboje, sam najbrž prekrmarjenje večkrat.
mare
 
Uporabniški avatar
Italian Stallion
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Sr avg 16, 2006 10:14 am

Napisal/-a Italian Stallion Sr avg 23, 2006 7:15 pm

Žal ti ne morem opisati manever pri katerem so se gume tako uničile. Bile so Uniroyal Rainsport 1 in so se po dogodku čudno obnašale kljub temu, da sem potem znižal avto in opravil optiko. Škoda, da nisem slikal gume kako se je obravljala, saj bi bil zanimiv primerek za to! Drugače pa ali še nikoli nisi opazoval kako se npr. pri Formuli 1 uničijo gume, ko ga vrže iz ovinka in čeprav drvi po asfaltu so vseeno zanič. Jaz tudi zahtevam od pnevmatik ogromno samo nikoli prej še ni bilo odleplenja od cesta kot takrat. Saj pravim, gumo bi moral videti se peljati pa bi razumel zakaj sem tako napisal.
Cuore Sportivo
 
Uporabniški avatar
Black_Racer®
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1660
Pridružen: Po jul 10, 2006 1:40 pm
Kraj: Toti Cjele

Napisal/-a Black_Racer® Če avg 24, 2006 2:45 pm

Absolutno je bila nekvalitetna guma kriva za cviljenje,ker pri kvalietnejših gumih ne bo nč cviljenja,razen pri starih ki so otrdele. Sprobano!!!
Ker ko sm še mel prejšnji avto pa sm ruknil u robnik in mi je šla desna guma čisto po svoje(navznoter obrnjena),tak da si sam slišal kok se guma liže,kako jo pobira malo po malo in ni bilo nobenega cviljenja ;)
1 3 5
2 4 6 R
 
Uporabniški avatar
toyota_celica
Novinec
 
Prispevkov: 101
Pridružen: Pe jun 09, 2006 8:30 am

Napisal/-a toyota_celica Če avg 24, 2006 3:57 pm

a kaj potem so gume michelin energy tut slabe gume????
ker po vseh malce hitrejših ovinkih cvilijo
TOYOTA 4EVER!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Uporabniški avatar
Italian Stallion
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Sr avg 16, 2006 10:14 am

Napisal/-a Italian Stallion Če avg 24, 2006 4:25 pm

Ni vse vrsta gum, je veliko, samo ne vedno. So še drugi vplivi, ki lahko uničijo gumo oz. njene lastnosti oprijema.
Cuore Sportivo
 
Uporabniški avatar
Black_Racer®
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1660
Pridružen: Po jul 10, 2006 1:40 pm
Kraj: Toti Cjele

Napisal/-a Black_Racer® Če avg 24, 2006 5:17 pm

No sj pravim slabe gume,ali pa trde al pa uničene na kakršnikoli način...
1 3 5
2 4 6 R
 
Uporabniški avatar
Italian Stallion
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Sr avg 16, 2006 10:14 am

Napisal/-a Italian Stallion Če avg 24, 2006 9:25 pm

Yea, boy! :P
Cuore Sportivo
 
Uporabniški avatar
toyota_celica
Novinec
 
Prispevkov: 101
Pridružen: Pe jun 09, 2006 8:30 am

Napisal/-a toyota_celica Če avg 24, 2006 9:35 pm

Italian Stallion je napisal/-a:Verjetno je pri vseh teh letah uporabljanja gum v ostrih ovinkik, speljevanju in zaviranju zaradi obrabe guma iz centra. Meni se je to naredilo z novimi gumami po dveh mesecah, ko sem prehitro pripeljal v ovinek in me je skoraj zasukalo tako, da se je avto peljal kakih 15-20m bočno. Po 1 tedno so mi začele gume kar tako na gladkemu asfaltu pri 50km/h cvilit pa v ovinkih z normalno hitrostjo pa pri zaviranju (saj ne veliko samo čulo se je) in obrabljanje se je podvojilo, v enem mesecu ni bilo več gum (po robu so bile čisto gladke in to se je širilo proti notranjosti gume). Pri tem ni druge kot pa nove gume in potem skrbno h optiki, ker je mogoče tudi ta kriva za cviljenje.


mi mamo nissana primero 1.6 l.96 avto je serijsko nižji in bolj trdi pa se gume skoraj nič ne obrabljajo na avtu so drugo sezono v vseh ovinkih ki se peljejo malo hitreje (in ne po skrajnih zmonžnostih!) pa gume cvilijo.
sicer se je avto že tudi sam hotel peljati počez ampak je bilo z podvozjem in optiko vse vedu.
obstaja za cviljenje še kakšen drug razlog???
TOYOTA 4EVER!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Uporabniški avatar
Italian Stallion
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Sr avg 16, 2006 10:14 am

Napisal/-a Italian Stallion Če avg 24, 2006 10:40 pm

Pri skrajni obremenitvi zaradi frekvenc vibriranja......glej 1.stran nastanejo takšni zvoki.
Cuore Sportivo
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Pe avg 25, 2006 12:05 am

jao.. js sm zdele v 3h mesecih uniču B potenzo. so tud vsi govoril da ne škripljejo... ja valda. vsak ovinek če hočeš.bolj ko je grob asfalt, bolj nizek je ton ki ga guma spušča.
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
Italian Stallion
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Sr avg 16, 2006 10:14 am

Napisal/-a Italian Stallion Pe avg 25, 2006 7:07 am

A vidte :P ni samo kvaliteta gume, pri takšnih naporih vse svilijo pa se uničujejo!
Cuore Sportivo
 
Uporabniški avatar
Black_Racer®
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1660
Pridružen: Po jul 10, 2006 1:40 pm
Kraj: Toti Cjele

Napisal/-a Black_Racer® Pe avg 25, 2006 1:53 pm

No to ja,ampak če pa gledamo da ti normalno voziš v ovinke pa gume kr cviljo to so pa pol itaq gume zanič :lol:
1 3 5
2 4 6 R
 
Uporabniški avatar
Italian Stallion
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Sr avg 16, 2006 10:14 am

Napisal/-a Italian Stallion Pe avg 25, 2006 10:42 pm

Ja, samo potem, ko so bile uničene :P prej so ble pos suhmo kot da bi se po tirnicah vozo po dežo pa kot ene fajne po suhmo. Sam pač uničit jih ne smeš :P
Cuore Sportivo
 
Uporabniški avatar
Loopz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 738
Pridružen: To feb 24, 2004 3:47 pm

Napisal/-a Loopz Pe avg 25, 2006 10:50 pm

zeleni dirkač je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:mislm da je po slovensko podkrmarjenje in prekrmarjenje.tko se mi zdi


V slovarju slovenskega knjižnega jezika ni ne enega ne drugega.
Uporablja se pa oboje, sam najbrž prekrmarjenje večkrat.


Če že ravno dlakocepimo, potem je najbolj pravilno podkrmiljenje in prekrmiljenje. ;)
 
Uporabniški avatar
Italian Stallion
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Sr avg 16, 2006 10:14 am

Napisal/-a Italian Stallion So avg 26, 2006 10:55 am

Yea! 8)
Cuore Sportivo
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost