Spyker je napisal/-a:Si mi vzel z jezika, verjetno se je zapisal, TFSI in TSI ni isto. Po domače povedano, TFSI je motor podkrepljen s turbino, TSI pa motor podkrepljen s turbino IN kompresorjem.
Hmmmm, tut TFSi motor ma kompresor, sej s turbino ne dosegas tlacnega polnjenja, ampak s kompresorjem. Turbina sluzi le za pogon kompresorja.
Da ne bo kdo mislil, da vrtenje turbine daje moc motorju. Turbina sluzi le za pogon kompresorja, ki dvigne tlak polnilnega zraka, le-ta sodeluje pri zgorevanju, ki je intenzivnejse in od tu pride moc, ki jo mi cutimo za volanom.
FSI princip delovanja, je pa nic drugega kot ukradena varjanta GDI motorja, k jo je VW spi!du mitsubishiju. Gre se pa za dvojno delovanje: delovanje v popolni obremenjenosti (kot navadn bencinar), pa delovanje v delni obremenjenosti (tuki pride do tiste manjse porabe).
LP