Mojster Miha je napisal/-a:For - glede na to, da hvališ ta servis, pa očitno jih tudi dobro poznaš mi odgovori na naslednje vprašanje.
GOLF IV TDI je imel t.i. tovarniško napako - merilec masnega pretoka. Kako so na tem servisu odpravili to napako oz kako je bilo z stroški ? Je servis kril komplet stroške ali je morala stranka doplačati in če ti je dostopen podatek koliko je morala stranka doplačati ?
LP
VW servisi imajo zelo čudno politiko glede garancij. Velikokrat je odvisno tudi od tega koiko si tečen!
Mislim da oni to imajo posortirano po svoje-odvisno od pomembnosti napake ki jo priznajo. Kar nekaj takšnih napak so pri meni odpravili, da sploh nisem vedel. Šele kasneje ko so me spraševali, in ko im nisem znal odgovoriti, so pogledali v računalnik in so mi povedali da je to zrihtano



Ene napake pa objavijo v javnosti da se lastniki čim prej oglasijo zaradi tega.
Ene pa pustijo pri miru.... pa včasih zdržijo dovolj dolgo da im ni treba priznati garancije, tiste ki pa odpovejo pa priznajo reklamacijo.
Za določene pa moraš zelo vztrajati da sploh kaj dosežeš. Pred leti je tko bilo pri meni okrog oduška. Niso hoteli ugraditi tisti grelc pa sem kontaktiral gospo ki je zadolžena za reklamacije, pa so že isti dan klicali(Vrtač Kranj....takrat še nisem vedel za Paulusa), da pridem.
Zdaj tudi čakam odgovor, da vidim če mi bodo kaj priznali, ker mi je olje vrglo ven zaradi tega oduška, in ker mi je šipa padla.
Verjetno ne bo nič, a vseeno sem težil v Ljubljano.
Glede te napake na dizlu, ti ne morem nič reči....ne vem, pa tudi oni vsaki posamezni primer drugače obravnavajo. Odvisno je od marsičesa. Avto bi moral biti redno srvisiran pri pooblašenem servisu, če je pa kdo drug prčkal po njem, ti pa ne priznajo.
Drugač pa....poznam jih samo toliko da je odnos sproščen in "ljudski", brez prevelike uradnosti.....NIČ VEČ! To mi zadostuje.