Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Grega_
Novinec
 
Prispevkov: 422
Pridružen: To dec 30, 2003 12:19 pm

Napisal/-a Grega_ Po nov 27, 2006 2:41 pm

speedfreak je napisal/-a:js sm mel 180kkm na prejsnem avtu pa je bil katalizator se super, plini pa veliko pod dovoljenimi mejami....sam pač ni bil evropski avto ;)


..pri meni enako, cca. 200t km in plini so šli ok čez!! ...tudi moj ni bil evropski avto :D
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Po nov 27, 2006 4:23 pm

Jaz pa imam 177k, prvi katalirazor, super plini.
In veste kaj?

RENAULT!

Tako da ne ga spet srat z rižojedci.

Sicer pa ženska ni vprašala ali rižotini katalizatorji držijo 2x več kot EU. Če imaš same kratke relacije ga pač prej uničiš.
 
Uporabniški avatar
_YUGO-GVX_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1583
Pridružen: Po mar 21, 2005 3:20 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a _YUGO-GVX_ Po nov 27, 2006 7:54 pm

202k km, tudi renault, plini čist normalni ;)
litr bencina, litr olja ;)
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar Po nov 27, 2006 9:20 pm

Mitsubisi je imel probleme z GDI motorji, ti motorji so imeli zelo slabe ispušne vrednosti, zaradi tega takih motorjev več ne izdelujejo ( direktni vbrizg benzina) Mogoče je tudi v tem fora, da motor prehitro umaže kat. ali pa ga uniči :roll: , ker vse drugo deluje brezhibno!
BMW E46
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To nov 28, 2006 5:48 am

leoCar je napisal/-a:Mitsubisi je imel probleme z GDI motorji, ti motorji so imeli zelo slabe ispušne vrednosti, zaradi tega takih motorjev več ne izdelujejo ( direktni vbrizg benzina) Mogoče je tudi v tem fora, da motor prehitro umaže kat. ali pa ga uniči :roll: , ker vse drugo deluje brezhibno!
... problem so ti motorji imeli predvsem z kvaliteto goriva pri nas ... tudi alfa in Wv ki imata sedaj tak motor priporočata 100 oktanca - v nemčiji točijo tudi 105 oktanskega ki ga Wv priporoča za te motorje, GDI so pri nas imeli problem tudi z serviserji svečkami kabli in elektroniko :P :P :P imel ga je kolega pa ga niso znali nikoli prav nastaviti v prostem teku imel : je ali 500 vrtljajev ali 1000 - najraje pa je nihal med temi vrednostmi ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar To nov 28, 2006 9:46 am

Mad je napisal/-a:
leoCar je napisal/-a:Mitsubisi je imel probleme z GDI motorji, ti motorji so imeli zelo slabe ispušne vrednosti, zaradi tega takih motorjev več ne izdelujejo ( direktni vbrizg benzina) Mogoče je tudi v tem fora, da motor prehitro umaže kat. ali pa ga uniči :roll: , ker vse drugo deluje brezhibno!
... problem so ti motorji imeli predvsem z kvaliteto goriva pri nas ... tudi alfa in Wv ki imata sedaj tak motor priporočata 100 oktanca - v nemčiji točijo tudi 105 oktanskega ki ga Wv priporoča za te motorje, GDI so pri nas imeli problem tudi z serviserji svečkami kabli in elektroniko :P :P :P imel ga je kolega pa ga niso znali nikoli prav nastaviti v prostem teku imel : je ali 500 vrtljajev ali 1000 - najraje pa je nihal med temi vrednostmi ... L.p. Mad

Tudi pri mojem je bilo tako, da je nihal stand gas pa ni imel več takšne moči kot prej, pa sem zaprl EGR ventil iz očistil dušilno loputo pa , v kratkem pa ga bom še razdrl pa očistil cel sesalni kolektor, ki je cel zasajan, pa ne boš verjel kakšna razlika, kot prej ko je še EGR ventil bil odprt, motor bol mirno teče , je bol odziven in ma večji navor v nižjih obratih, stand gas je pa mirnih 700rpm! Vsi GDI motorji so imeli problem da se je motor hitro zasajal in umazal zato je še imel Mitsubishi servisni interval za čiščenje sesalnega sistema brezplačen Do starosti 8 let ali pa 120kkm.
BMW E46
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To nov 28, 2006 4:49 pm

leoCar je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
leoCar je napisal/-a:Mitsubisi je imel probleme z GDI motorji, ti motorji so imeli zelo slabe ispušne vrednosti, zaradi tega takih motorjev več ne izdelujejo ( direktni vbrizg benzina) Mogoče je tudi v tem fora, da motor prehitro umaže kat. ali pa ga uniči :roll: , ker vse drugo deluje brezhibno!
... problem so ti motorji imeli predvsem z kvaliteto goriva pri nas ... tudi alfa in Wv ki imata sedaj tak motor priporočata 100 oktanca - v nemčiji točijo tudi 105 oktanskega ki ga Wv priporoča za te motorje, GDI so pri nas imeli problem tudi z serviserji svečkami kabli in elektroniko :P :P :P imel ga je kolega pa ga niso znali nikoli prav nastaviti v prostem teku imel : je ali 500 vrtljajev ali 1000 - najraje pa je nihal med temi vrednostmi ... L.p. Mad

Tudi pri mojem je bilo tako, da je nihal stand gas pa ni imel več takšne moči kot prej, pa sem zaprl EGR ventil iz očistil dušilno loputo pa , v kratkem pa ga bom še razdrl pa očistil cel sesalni kolektor, ki je cel zasajan, pa ne boš verjel kakšna razlika, kot prej ko je še EGR ventil bil odprt, motor bol mirno teče , je bol odziven in ma večji navor v nižjih obratih, stand gas je pa mirnih 700rpm! Vsi GDI motorji so imeli problem da se je motor hitro zasajal in umazal zato je še imel Mitsubishi servisni interval za čiščenje sesalnega sistema brezplačen Do starosti 8 let ali pa 120kkm.


...erg egr erg ... to bi fliknil ven povsod sem bil pri Slugi ko so na eni DTI vektri čistili sesalni del - lopute so bile kot s kosmi vate prekrite pa kolega je na stari 80-ki Tdi potem ko je očistil sesalni kolektor našel tudi vse svoje pobegle konje :P :P :P mi smo mu sneli turbino in jo hoteli poslat v Lj na servis krive pa so bile saje :P :P :P garež do kolen ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Pe dec 01, 2006 5:09 pm

protonika je napisal/-a:
leoCar je napisal/-a:Mene zanima koliko moči povprečno vzame katalizator motorju?
Moj je zanič pa mislim da bi ga zamenjal s cevjo, ker z tehničnim nebom imel problemov, ker pač imam malo vez ;) Za novega pa ne mislim dajat nevem koliko denarja , ker moram tako ali tako menjat celoten ispušni sistem, ker je že zanič (158000km pa še prvi!!!)
LP
LeoCar


Kaj hočeš reči s tem? Da bi moral biti že fuč?


Ma si b****, ko se javno hvališ, da imaš veze na tehničnemu, torej da se okoli lahko voziš z neizpravnim avtom.
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar Pe dec 01, 2006 9:38 pm

Strokovnjak je napisal/-a:
protonika je napisal/-a:
leoCar je napisal/-a:Mene zanima koliko moči povprečno vzame katalizator motorju?
Moj je zanič pa mislim da bi ga zamenjal s cevjo, ker z tehničnim nebom imel problemov, ker pač imam malo vez ;) Za novega pa ne mislim dajat nevem koliko denarja , ker moram tako ali tako menjat celoten ispušni sistem, ker je že zanič (158000km pa še prvi!!!)
LP
LeoCar


Kaj hočeš reči s tem? Da bi moral biti že fuč?


Ma si b****, ko se javno hvališ, da imaš veze na tehničnemu, torej da se okoli lahko voziš z neizpravnim avtom.

Ja kaj pa si ti za en b****, ki ga zanima s kakšnim avtom se jaz okoli vozim, zase se brigaj pa če nimaš pametnega odgovora raje ne piši postov ker smetiš temo :!:
Zadnjič spremenil leoCar, dne Pe dec 01, 2006 10:44 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
BMW E46
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Pe dec 01, 2006 10:30 pm

leoCar je napisal/-a:
Strokovnjak je napisal/-a:
protonika je napisal/-a:
leoCar je napisal/-a:Mene zanima koliko moči povprečno vzame katalizator motorju?
Moj je zanič pa mislim da bi ga zamenjal s cevjo, ker z tehničnim nebom imel problemov, ker pač imam malo vez ;) Za novega pa ne mislim dajat nevem koliko denarja , ker moram tako ali tako menjat celoten ispušni sistem, ker je že zanič (158000km pa še prvi!!!)
LP
LeoCar


Kaj hočeš reči s tem? Da bi moral biti že fuč?


Ma si b****, ko se javno hvališ, da imaš veze na tehničnemu, torej da se okoli lahko voziš z neizpravnim avtom.

Ja kaj pa si ti za en b****, ki ga zanima s kakšnim avtom se jaz okoli vozim, zase se brigaj pa če nimaš pametnega odgovora raje ne piši postov ker smetiš temo :!:
Pezde :!:


Zaradi mene se lahko voziš v rikši. Malo pomisli na frenda na tehničnem pregledu, ki lahko zaradi tvojega javnega hvalisanja zgubi službo, posledično pa podjetje komot zgubi koncesijo. Pa daj še v kašni gostilni se malo pohvali in naj pride na prava ušesa, pa bo. Pa tudi forumi niso tako grozno anonimni kot si misliš. b****!
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar Pe dec 01, 2006 10:43 pm

Glej je kar dosti avtov, ki se vozijo neispravni ,ki nimajo le slabih ispušnih plinov, ki imajo zanič zavore ali pa amortizerje, ki so za varnost zelo pomembni, pa kljub temu gredo skoz tehničnega ;) Moji frendi pa zaradi tega mojega posta že nebodo izgubili služb, pa če bi imel slabe zavore ali pa kakšen drug pomemben del pri avtu bi to prej popravil in šel pol na teh.,ker vem kaj je pomembno za varno vožnjo, slabi plini že ne ;)
LP
LeoCar
BMW E46
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov