Sierrator je napisal/-a:Ni nujno, da jih menjaš. Lahko jih daš obnoviti.
Sierrator je napisal/-a:Naročiš se recimo pri Turnšku v Videm-Dolu (ali pri kom drugem), jim pripelješ avto in greš za tri urice malo na sprehod s predrago (ali pa sam) ali pa s prijateljem v bližnji pub (ali pa sam) in ne boš verjel - ko se vrneš te avto čaka z že obnovljenimi amortizerji!
BTW: obnoviljo ti TVOJE amortizerje.
BTW 2: tudi na obnovljene se dobi garancija (imam izkušnje s tem!)
Billstein Boge Turbo Koni pa to tiste, ki so brez možnosti nastavitev - kot originalni amortizerji in imajo malenkost bolj trdo nastavitev že v osnovi in so za vsakdanje vožnje ok dajo več varnosti z boljšo odzivnostjo vozila in niso zahtevni ... (( Primer : ti imaš malo prakse in kupiš športne nastavljive amortizerje - ne veš sploh kaj ti lahko nudijo ti amortizerji in jih greš montirat k kakšnemu staremu kolegu od fotra popoldanskemu mehaniku ... pol ugotoviš, da so ti bili boljši navadni, ker tam je bilo nastavljeno vse za normalno uporabo tu pa ne veš kako vozit - ker ti niso prav montirali in je avto nevaren pol pa si tiho da te kdo ne bi imel za b***** in trpiš ker si dal 1300 eur za nekaj kar to ni :P :P :P )) Boge Turbo so dobri niti dragi niso in ti jih priporočam ker sem jih imel na več avtomobilih in nikoli niso spustili Sachs so iz iste firme samo radi po enem letu spustijo ... cene so sprejemljive Bilstein so tudi dobri samo so dosti dražji ... Koni isto L.p. Madphoebus je napisal/-a:Da malo ukradem temo- kateri amortizerji so pa "hudi", ampak za težje in "bolj komot" avte? V mislih imam svojega safrana; zaenkrat so še čisto kul, samo kilometrov je že velik in dobro je vedet kaj je kul in kaj ni.
Original najbrž brezveze, ane? Za monroe sem slišal da so "super za svojo ceno", kaj pa "super"? Ne bi rad niti kvaril lege niti komoditete.
VAG je napisal/-a:Sierrator je napisal/-a:Naročiš se recimo pri Turnšku v Videm-Dolu (ali pri kom drugem), jim pripelješ avto in greš za tri urice malo na sprehod s predrago (ali pa sam) ali pa s prijateljem v bližnji pub (ali pa sam) in ne boš verjel - ko se vrneš te avto čaka z že obnovljenimi amortizerji!
BTW: obnoviljo ti TVOJE amortizerje.
BTW 2: tudi na obnovljene se dobi garancija (imam izkušnje s tem!)
In plačaš toliko kot da bi šel kupit nove amortizerje + montaža.![]()
Če že obnovljeni, potem samo k Vugi (je pa treba it v NG).
Amortizer s.p. je čist predrag. Že pred nekaj leti je hotel za obnovo amortizerjev + delo 54k sit. Frend je dal letos za 4 nove amortizerje Monroe (zadnji celo plinski), gumice in ostali materiali + delo enako (54k sit), pa še 7 ali 8k sit za optiko.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov