Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker To jan 16, 2007 2:54 pm

nebivedu je napisal/-a:
PiLLLe je napisal/-a:http://auto.howstuffworks.com/question164.htm

Basicly olje ima dva podatka, edn je gostota drugi pa viskoznost. Viskoznost je upor na strizne napetosti oz pretok ce bi lahk temu tko rekl. Primerjas ga lahko nekako tako da uzames skarje in prvo v vodo porines in jih stisnes bos vidu da grejo zlo lahko, potem gres pa v olje in bos vidu da je cist kontra. Enako je v motorju, olje se mora z lahkoto gibati in nesme predstavljati dodatnega napora motorju kot posledica vecjega tlaka, s tem omogocamo motorju lazje vrtenje. Gostota ti pa ze sama po sebi pove use :D kolk je gosto olje. In tko nekakse to prenese na temperaturno odvisnost kar pa pomeni da olje nima enakih lastnosti skozi delovno podrocje. Nekatera olja so predvidena za hladnejse razmere nekatera za toplejse v glavnm cela znanost je.

Osnova je pa v izi, kok hitr se pretaka, kok dobr maze ogret pa hladn motor. That's it.

Dizli majo nizje ker se pr njih use cut, mn se vrtijo .....


Dizli imajo večje pritiske, tko da mora biti olje boljše.


Po drugi strani pa dizelski motorji ne dosegajo tako visokih obratov... :?

No sam raje teb verjamem kot svoji logiki :)
Če je ravno, ni zabavno.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov