Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ So jan 27, 2007 1:23 pm

Mislim da to ravno nebo držalo glede 1, da bo menjal na rdečih obratih. Vsaj na Omegi ni bilo tako. 1- je samo prva letela in ni menjal tud če je blokada pokala, 2- v tem je bila prva in druga prestava, potem se je ustavil v drugi na blokadi, 3- so pa ble prve tri prestave, pa še pri višji hitrosti mu je vmes znižalo malo obrate, potem pa si ga porinil v D, je pa padla še zadnja.
Vsaj tak je blo na mojem. Potem pa sem imel še na vrhu ročice S gumb, ki je takoj ko si ga pritisnil dvignil motor za par sto obratov pa tud kasneje je menjaval menjalnik takrat.
Najraje pa sem mel kick-down knofek pod gasom :twisted: :lol:
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So jan 27, 2007 1:38 pm

Pudgar Uroš je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:...če stojiš in jo pritisneš v levo da on v prvo in vozi samo v prvi, če jo pritisneš desno on menja v drugo in vozi samo s prvo ali drugo....


Recimo da stojiš in pritisnešv levo. Praviš, da tako prestavi in vozi samo v prvi? Kaj pa če pospešiš do končnih obratov? Bo zamenjal, ali bo vztrajal v prvi? Novih menjalnikov ne poznam, pa me zanima. Meni recimo, če dam v "1" vozi samo v prvi, dokler obrati ne pridejo do skoraj rdečega polja, nato zamenja v drugo, itn, ne glede na navor.

Lp.


Točno tak.Če stojiš pa daš v prvo ne menja pa magar voziš skoz v blokadi..... on je v ročnem načinu in ne j**e obratov motorja ( kot da pri navadnem menjalniku pač ne bi menjal). Isto je z ostalimi brzinami. V tisti ko ga imaš do tiste brzine pride. Rečmo da maš v tretji.... ko ustavljaš on sicer menjava navzdol do prve in potem normalno spelje s prvo ampak ustavi se na rdečem polju tretje prestave.... ročno pač. V navodilih tudi piše da moraš v ročnem načinu pazit na obrate, ker tudi če menjaš navzdol lahko prideš do blokade ( rečmo iz četrte v tretjo). Ročni način je po navodilih priporočljiv samo po klancu navzdol, da pač ne preobremeniš zavor ali pa pozimi , ko je poledica da ti ne menja nepričakovano.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Sierrator
Novinec
 
Prispevkov: 467
Pridružen: To avg 20, 2002 11:03 am
Kraj: Vipava

Napisal/-a Sierrator So jan 27, 2007 1:55 pm

Nekaj je treba poudariti:
ne da se direktno primerjati starih avtomatskih menjalnikov z modernimi in ne da se direktno primerjati ameriških z evropskimi.
BMW-jev Steptronic deluje tako:
v D poziciji dela vse sam; se pa do neke mere prilagaja voznikovemu stilu vožnje (sposobnost učenja).
Če ročico premakneš v levo, gre v športni način - S. To pomeni, da prestavlja z nekoliko višjimi obrati, ampak še vedno avtomatsko.
Če pa potem ročico premakneš gor (-) ali dol (+), se preklopi v ročni način - M. Skratka, o prestavljanju odloča voznik, s tem, da menjalnik še vedno samodejno prestavlja navzdol, ko je to potrebno (počasni ovinki, ustavljanje...), NIKOLI pa ne prestavlja navzgor.
Primer: če prideš v križišče s 4. prestavo, ti bo med čakanjem (ob pogoju, da ga ne daš v neutral) prestavil v 2. in v tej boš speljal; do 4. boš pa moral menjavati ročno.
Victrix causa diis placuit sed victa Catoni.
 
Uporabniški avatar
Sierrator
Novinec
 
Prispevkov: 467
Pridružen: To avg 20, 2002 11:03 am
Kraj: Vipava

Napisal/-a Sierrator So jan 27, 2007 1:59 pm

Pa še slikica BMW-jevega Steptronica v trojki E46 (letnik 2002):
Priponke
BMW 3 - Steptronic.jpg
Victrix causa diis placuit sed victa Catoni.
 
Uporabniški avatar
Pudgar Uroš
Novinec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: So jul 23, 2005 3:11 pm

Napisal/-a Pudgar Uroš So jan 27, 2007 1:59 pm

Lumpy_ je napisal/-a:Mislim da to ravno nebo držalo glede 1, da bo menjal na rdečih obratih. Vsaj na Omegi ni bilo tako. 1- je samo prva letela in ni menjal tud če je blokada pokala, 2- v tem je bila prva in druga prestava, potem se je ustavil v drugi na blokadi, 3- so pa ble prve tri prestave, pa še pri višji hitrosti mu je vmes znižalo malo obrate, potem pa si ga porinil v D, je pa padla še zadnja.
Vsaj tak je blo na mojem. Potem pa sem imel še na vrhu ročice S gumb, ki je takoj ko si ga pritisnil dvignil motor za par sto obratov pa tud kasneje je menjaval menjalnik takrat.
Najraje pa sem mel kick-down knofek pod gasom :twisted: :lol:


Verjetno bo res ja, sem nekaj zamešal. Na svojem nimam prestave "1" temveč "L". In "L" mi menja skozi vse 4 prestave vendar komaj takrat ko pride do rdečih obratov, tk da za "1" sem prej narobe obrazložil...

Lp.
 
Uporabniški avatar
Pudgar Uroš
Novinec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: So jul 23, 2005 3:11 pm

Napisal/-a Pudgar Uroš So jan 27, 2007 2:04 pm

Sierrator je napisal/-a:Nekaj je treba poudariti:
ne da se direktno primerjati starih avtomatskih menjalnikov z modernimi in ne da se direktno primerjati ameriških z evropskimi.
BMW-jev Steptronic deluje tako:
v D poziciji dela vse sam; se pa do neke mere prilagaja voznikovemu stilu vožnje (sposobnost učenja).
Če ročico premakneš v levo, gre v športni način - S. To pomeni, da prestavlja z nekoliko višjimi obrati, ampak še vedno avtomatsko.
Če pa potem ročico premakneš gor (-) ali dol (+), se preklopi v ročni način - M. Skratka, o prestavljanju odloča voznik, s tem, da menjalnik še vedno samodejno prestavlja navzdol, ko je to potrebno (počasni ovinki, ustavljanje...), NIKOLI pa ne prestavlja navzgor.
Primer: če prideš v križišče s 4. prestavo, ti bo med čakanjem (ob pogoju, da ga ne daš v neutral) prestavil v 2. in v tej boš speljal; do 4. boš pa moral menjavati ročno.


Ne, primerjat res sigurno ne gre. Ampak ideologija, kaj naj bi bil cilj prestave D verjetno ostaja oz. si je sorodna pri starih in novih menjalnikih. Drugače pa ima tudi menjalnik v mojem avtu sposobnost učenja v prestavi D, kljub temu da je star že 12 let.
 
Uporabniški avatar
Sierrator
Novinec
 
Prispevkov: 467
Pridružen: To avg 20, 2002 11:03 am
Kraj: Vipava

Napisal/-a Sierrator So jan 27, 2007 2:38 pm

Ja, bistvo pozicije D je vseskozi enako, ampak ročni del pretikanja se pa hitro spreminja in nadgrajuje. Pri sodobnih avtomatskih menjalnikih ni več pozicije L, ampak je ročni način pretikanja precej podoben prestavljanju pri klasičnih ročnih menjalnikih.
Victrix causa diis placuit sed victa Catoni.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide So jan 27, 2007 4:39 pm

Sierrator je napisal/-a:Nekaj je treba poudariti:
ne da se direktno primerjati starih avtomatskih menjalnikov z modernimi in ne da se direktno primerjati ameriških z evropskimi.
BMW-jev Steptronic deluje tako:
v D poziciji dela vse sam; se pa do neke mere prilagaja voznikovemu stilu vožnje (sposobnost učenja).
Če ročico premakneš v levo, gre v športni način - S. To pomeni, da prestavlja z nekoliko višjimi obrati, ampak še vedno avtomatsko.
Če pa potem ročico premakneš gor (-) ali dol (+), se preklopi v ročni način - M. Skratka, o prestavljanju odloča voznik, s tem, da menjalnik še vedno samodejno prestavlja navzdol, ko je to potrebno (počasni ovinki, ustavljanje...), NIKOLI pa ne prestavlja navzgor.
Primer: če prideš v križišče s 4. prestavo, ti bo med čakanjem (ob pogoju, da ga ne daš v neutral) prestavil v 2. in v tej boš speljal; do 4. boš pa moral menjavati ročno.


Očitno tudi bmw-jevi steptronici niso vsi enaki...tisti s katerimi imam jaz izkušnje so tudi navzgor prestavili v ročnem načinu, ampak šele ko pridejo obrati do blokade. Prestavi pa gor sigurno. Je to na sliki tvoj avto? Edini avtomatski menjalnik s katerim sem se jaz vozil do zdaj in ni prestavljal navzgor, je bil SMG v 550i in v M3-ju :ue
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Sierrator
Novinec
 
Prispevkov: 467
Pridružen: To avg 20, 2002 11:03 am
Kraj: Vipava

Napisal/-a Sierrator So jan 27, 2007 9:46 pm

Ti norec! Divjak! Kako lahko mučiš avto do te mere, da ga priganjaš do blokade!!! ;)

Ampak imaš pa prav. Zdaj, ko si to omenil, sem poskusil v prvi in drugi in glej ga zlomka, res je menjal tudi v ročnem načinu tam nekje okrog 4500 obratov.
Zanimivo, da ta avto vozim že pol leta pa sploh nisem šel za tem. Jah, je videti, da se staram in ne vozim več kot v dobrih starih časih. :cry:

P.S.
Ja, ja, iz moje trojke je.
Victrix causa diis placuit sed victa Catoni.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide So jan 27, 2007 10:20 pm

Sierrator je napisal/-a:Ti norec! Divjak! Kako lahko mučiš avto do te mere, da ga priganjaš do blokade!!! ;)

Ampak imaš pa prav. Zdaj, ko si to omenil, sem poskusil v prvi in drugi in glej ga zlomka, res je menjal tudi v ročnem načinu tam nekje okrog 4500 obratov.
Zanimivo, da ta avto vozim že pol leta pa sploh nisem šel za tem. Jah, je videti, da se staram in ne vozim več kot v dobrih starih časih. :cry:

P.S.
Ja, ja, iz moje trojke je.


v opravičilo...večina je bila testnih ;) tisti ki pa ni bil, ga pa niti nisem jaz vozil :D
Sicer pa hvala bogu da še kdo lepo dela s svojim avtom ;)

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Ne jan 28, 2007 11:55 am

Se pravi, če prav razumem, ima mercedes neke vrste polsekvenčni način? Kako menjalnik preide nazaj na avt. način?

Starejša gola kulisa in nova s usnjeno prevleko imata po mojem vedenju enak princip.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost