GT_Turbo17 je napisal/-a:ker mi je vulkanizer reku d naj konus kupim..zarad možnosti odtegovanja med vožnjo..ker konus zagrab okol in okol...navadn vijak, k jih mam zdej gor pa le točkovno + še krajši so originalni, ker so za une felge čist ta oske in gre pol cel šrauf u pesto skor...lita felga je pa že dost debela pr luknih..
lublancan je napisal/-a:GT_Turbo17 je napisal/-a:ker mi je vulkanizer reku d naj konus kupim..zarad možnosti odtegovanja med vožnjo..ker konus zagrab okol in okol...navadn vijak, k jih mam zdej gor pa le točkovno + še krajši so originalni, ker so za une felge čist ta oske in gre pol cel šrauf u pesto skor...lita felga je pa že dost debela pr luknih..
zakaj rabiš konus vijake mi je jasno
zakaj pa z gibljivo glavo pa ne
glej
zmeri dolžino vijaka original do tm k nasede na feltno
zmeri železno feltno kok je razdalja med naležno površino in do tm k nasede vijak
odštej 1.-2.
tko zveš kok vijaka more bit v pestu
zdej pa še zmeriš debelino feltne od naležne površine do tm k nasede vijak
zdej pa sešteješ to pa dolžino vijaka v pestu in maš dolžino novih vijakov
pol pa nazaj u trgovino pa zamenat, če boš meu prekratke šraufe ti jih bo odtrgal.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov