Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Štrubelj
Uporabnik
 
Prispevkov: 813
Pridružen: Ne avg 21, 2005 9:21 pm
Kraj: Nemogoče določit

DOHC, SOHC - delovanje in posebnosti ?

Napisal/-a Štrubelj Sr feb 21, 2007 7:11 pm

Pozdravljeni, mene spet neki zlo zanima, pa mam problem, k ne znam angleško tok dobr, da bi razumel use, tko da mi zmanjka nekaj znanja za razumevanja člankov in podatkov, kako deluje sistem DOHC v avtomobilih, zato se obračam na vas, če kdo od vas ve kako to deluje. Sem sicer nekaj našel o tem, samo nimam pojma o tem.

Zanima me naslednje: Delovanje motorja z DOHC sistemom, posebnost DOHC sistema, razlika med DOHC in SOHC, ali je med VTEC in DOHC ali SOHC kakšna povezava, v čem je sploh fora tega (vedno več tega opazim, v starejših japoncih) zanima pa me še potencjal tuninga za motorje DOHC.

Za vse informacije bi bil zelo hvaležen. Aja, iskanje sem uporabil, pa nism najdu nič posebnega.
 
Uporabniški avatar
rhino
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 741
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:21 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a rhino Sr feb 21, 2007 7:18 pm

SOHC=Single Over Head Camshaft(po domače ena odmična gred)
DOHC=Double Over Head Camshaft(po domače dvojna odmična gred)
Vsekako ma več tuning potenciala dvojna odmična gred,saj majo sohc motorji navječ 8 ventilov(ne vem kak je pri enih oplih ko jih imajo 12,če je tam sohc al dohc)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr feb 21, 2007 8:49 pm

rhino je napisal/-a:Vsekako ma več tuning potenciala dvojna odmična gred,saj majo sohc motorji navječ 8 ventilov(ne vem kak je pri enih oplih ko jih imajo 12,če je tam sohc al dohc)


Jst mam SOHC mašino pa imam 16 ventilov, pa še kr nekaj takih avtov ti lahko naštejem, tko da to ne drži da imajo sohc samo 8 ali 12 ventilov.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Sr feb 21, 2007 8:58 pm

Npr. Mazda 323 ma OHC pa 16V in to s fergazerjem.

Opel ima pa pri 1.0 motorčku zato 12V, ker so samo trije valji.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr feb 21, 2007 9:12 pm

Samotar je napisal/-a:Npr. Mazda 323 ma OHC pa 16V in to s fergazerjem.

Opel ima pa pri 1.0 motorčku zato 12V, ker so samo trije valji.


Samotar jst imam ravno tako 16V s frgazerjem - daihatsu!
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Štrubelj
Uporabnik
 
Prispevkov: 813
Pridružen: Ne avg 21, 2005 9:21 pm
Kraj: Nemogoče določit

Napisal/-a Štrubelj Sr feb 21, 2007 9:15 pm

A pol je fora sam tle al kako? U odmičnih.
 
Uporabniški avatar
Redman
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: To apr 08, 2003 1:33 pm

Napisal/-a Redman Sr feb 21, 2007 9:47 pm

Tukaj imaš razloženo in prikazano razliko z animacijami.
 
Uporabniški avatar
batek
Novinec
 
Prispevkov: 228
Pridružen: So apr 29, 2006 5:39 pm

Napisal/-a batek Sr feb 21, 2007 10:43 pm

Opel ma tri cilindre ja, sam pri npr. bravi/bravu 1.4 12 V je pa obični 4 valjnik-kar očitn pomen 3 ventile na valj
batek
 
Uporabniški avatar
=ZiAn=
Uporabnik
 
Prispevkov: 1007
Pridružen: Pe okt 13, 2006 4:27 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a =ZiAn= Sr feb 21, 2007 10:57 pm

Redman zelo dober link :!: je tudi za nas nevedneže lepo razloženo
 
Uporabniški avatar
fičfirič
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Ne dec 18, 2005 10:07 pm

Napisal/-a fičfirič Sr feb 21, 2007 11:07 pm

to si pr hondah pobral ne?
VTECH je pa hondin patent krmiljenja ventilov.do določenih vrtljajev ( pri VTI-ju recmo 5500) ,se ventili odpirajo malo, po tem pa se začnejo veliko več kar jim daje tako opevano moč v višjih obratih ter res visoke obrate motorja (serijsko blokada na 8600rpm), brez blokade 9700rpm.

VTI 1,6L 16V 161KM DOHC
ESI 1.6L 16v modeli z SOHC motorji 125km pa celo v več stopnjah preklopi ventile

razlika med tema dvema modeloma je največja u tem da pri DOHC maš vseh 16 ventilov spremenljivih pri SOHC pa samo sesalne,in iz tega tudi največja razlika v moči.

so tudi modeli LSI z 1.5L 115km
 
Uporabniški avatar
M3
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1931
Pridružen: Pe sep 05, 2003 9:11 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a M3 Če feb 22, 2007 11:41 am

dosti krat premleto. uporabi iskanje.
Slika
 
Uporabniški avatar
Štrubelj
Uporabnik
 
Prispevkov: 813
Pridružen: Ne avg 21, 2005 9:21 pm
Kraj: Nemogoče določit

Napisal/-a Štrubelj Če feb 22, 2007 2:40 pm

U hvala za ta link REDMAN, pa hvala za razlago fičfirič, drugače pa M3, sem uporabu iskanje, pa nism najdu točno tega, pa povsot je to skrito na ene 5ti strani, tko da, nism sploh nč najdu uporabnega, zato sm uprašou.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 1 gost