Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi So sep 03, 2005 9:41 am

lenivec je napisal/-a:kolesa na parkingu so lahko do konca namotana, sam ni pa zdravo z asistem. takrat naj bi bil največji pritisk v ceveh in lahko začne kaj puščat.


Ko je prižgan, ko je ugasnen ni frke. Sam ne vem zakaj morte obračat čist do konca. Pustte 1/4 obrata prej pa je še zmer uredu.
Slika
 
Zimon
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Pe sep 09, 2005 1:53 am
Kraj: Primorska

Ne obračaj volana do konca??!

Napisal/-a Zimon Pe sep 09, 2005 2:50 am

Lahko se zgodi lahko ne vse je odvisno od izdelave in kante katero voiš :D
Če pa kdo ni zadovoln z izdelavo servota pa naj mal starejši traktor kupi in nebo mel teh težav :D
 
Zimon
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Pe sep 09, 2005 1:53 am
Kraj: Primorska

Napisal/-a Zimon Če mar 08, 2007 5:16 am

Res da je mal stara tema ampak vseeno :D
Zakaj bi karkoli puščalo in nevem kaj, volan je narejen za zavijat in zato se rabi.
Če nekdo pravi da nesmeš servota dokonca zavijat, zakaj le? Bo pumpa počla? Občutljivi so le semeringi, da jih ne pretržeš. :D Vse je narjeno za rabit. A ni res? Če se ne motim pa je pumpa na motor povezana z jermeno in ta se skos vrti in ustvarja določn pritisk, nima nobene "sklopke" da bi zagnala pumpo ob obratu volana.
Upam da so se nekateri malo zjasnli :D
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če mar 08, 2007 5:52 am

Po 2 letih si napisal prvi prispevek? Dober si, se moram bolj zgledovati po tebi ;)

Jest volan vedno popustim, ker da servopumpa tako nezadovoljen glas, da se mi zasmili.
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Če mar 08, 2007 8:16 am

pa sj ko ga zamotaš v skrajno točko, slišiš mašino ko za malenkost zgubi obrate.pač popustiš volan za kak centimeter pa pol avto dela spet normalno.novjši imajo blokado pa lahk maš do konca volan zamotan pa se kot pumpa in avto ne bosta pritoževala :P
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Če mar 08, 2007 8:41 am

Hehe, v letu in pol sem se še malo naučil tako da lahko dodam komentarje :)

Kaj se zgodi ko pribiješ volan do konca:

a) če ga pribiješ dovolj močno (in hitro), boš slišal kako lepo naredi "BUM", ko pride do konca. Super, z ogromno silo "udariš" vse prenose ko pridejo do konca (predstavljaj si, da bi vedno odpiral vrata tako, da bi šla "preko" konca)

b) pritisk v hidravličnem sistemu oz. obremenitev elektromotorja (odvisno od izvedbe) zelooo naraste, sploh če še tiščiš potem. Pomisli da zapreš usta in nos in pritiskaš ven zrak- zgodi se lahko dvoje:

b 1) padeš skupaj (pumpa je do konca obremenjena / elektromotor) in pregori
b 2) vrže ti oči iz jamic :lol: (kak malo zjeban spoj / tesnilo uščije).

Itak se to ne zgodi če se ti kdaj zgodi da ga zabiješ, ampak tisti ki delajo to vsak dan (poznam modela ki vsakič ko parkira dobesedno _tišči_ volan do konca....)
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Če mar 08, 2007 8:54 am

Vse kar deluje na hidravliko ima vsaj en "iberlauf" varnostni ventil, ki odpre povratni vod olja, če pritisk naraste čez neko mejo. Ponavadi je sestavljen iz kroglice in vzmeti. Poleg tega so nekateri krmilni ventili narejeni tako, da se dovod olja sam zapre, ko doseže eno skrajno lego. In velika večina hidravličnih cilindrov ima v sebi (gumijaste) blažilce, da se batnica mehko nasloni na dno ali vrh cilindra.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
weta
Novinec
 
Prispevkov: 152
Pridružen: Pe dec 29, 2006 12:09 pm

Napisal/-a weta Če mar 08, 2007 9:58 am

hvalabogu sebaveh.
vsaj eden, ki ima malo pojma o strojništvu, drugače so pa tukajšnji komentatorji slabši ko pičke...po domače povedano niso še videli avta, kaj ima pod havbo. No mogoče so osvojili, kje je merilec nivoja olja, tam pa se njihovo znanje konča.

pobje, prvo preglejte kako je zadeva sestavljena in nato komentirajte.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če mar 08, 2007 10:14 am

Najboljse za servo pumpo bo ce se sploh ne dotikate volana, dotikanje in sukanje volana skodi avtu! :twisted:
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Če mar 08, 2007 10:16 am

uh ha je res tako hudo? Kako se pa servo demontira iz avta? Nebi rad imel nepotrebnih stroškov, raje mal bolj na roke dela. Kdo bi mi to naredu, pa kolk bi to stalo??
 
weta
Novinec
 
Prispevkov: 152
Pridružen: Pe dec 29, 2006 12:09 pm

Napisal/-a weta Če mar 08, 2007 10:21 am

samo z olfa nožem prereži jermen, če imaš klasični servo, če je elektro, pa stakni varovalko. učinek bo podoben, kot bi hodil kvihtat v fitnes:))
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če mar 08, 2007 10:31 am

Skull23 je napisal/-a:uh ha je res tako hudo? Kako se pa servo demontira iz avta? Nebi rad imel nepotrebnih stroškov, raje mal bolj na roke dela. Kdo bi mi to naredu, pa kolk bi to stalo??


Motor tut deaktiviraj, ker če dela se uničuje in obrablja.. nikol ne veš, mogoče celo crkne kdaj :>

kakšni paranoiki ste no, jafak :lol:

Btw: če ti servo pumpa kadarkol crkne, bo isto kot če daš zdej jermen stran.
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Če mar 08, 2007 10:38 am

Tudi če boš "odklopil" servovolan, kot praviš z odstranjevanjem jermena, varovalke... Ni cela stvar niti pol tak nedolžna kot bi si mislil. Sistemi na avtu so zato, da delajo! Servovolanski sklop tudi ne odpove kr tak! Če pa bo imel namen crknit, bo pa to tako ali tako... Torej če nič ne poka, če so končniki vredu, če avta ne vleče vstran, če je olja dosti in ni nikjer mastno, če zares ne cvili in padajo obrati ko sučeš volan, potem te naj raje druge stvari skrbijo ;)
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Če mar 08, 2007 12:41 pm

Še dobro, da imajo novejši avti elektro servo.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
Deacon Squeeze
Novinec
 
Prispevkov: 296
Pridružen: Če mar 08, 2007 1:56 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a Deacon Squeeze Če mar 08, 2007 2:29 pm

Speedfighter je napisal/-a:Pa baje kadar parkiraš nikol ne smeš pustit volana do konca namotanga v levo al pa desno pr servu...popravte me če se motm :oops:

probaj ga držat v skrajni legi in potem ugasni avto.kaj se zgodi???
volan se ti malo zasuka v kontra stran(ti ga drzis v levo,zasuka se v desno)....tko da ko je avto ugasnen, volan nikol ni v skrajni legi....probaj pa bos vidu....
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Če mar 08, 2007 8:48 pm

Lol :D
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Če mar 08, 2007 8:51 pm

:pop: :lol:
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov