Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
DrSaso
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Ne jan 16, 2005 12:43 am
Kraj: Domžale

Navor/moč na quadu(štirikolesnik)

Napisal/-a DrSaso To mar 13, 2007 10:44 am

Motor ima določen navor in določeno moč.
Če zamenjam zadnji zobnik z manjšim, sem pridobil končno hitrost in izgubil kaj? Navor ali moč?

Če rečem drugače, na motorju sta navor in moč še vedno ista kot sta bila prej, kaj pa na kolesih? Ali je z manjšim zobnikom manjša moč ali se je na kolesih spremenila krivulja navora?

Po mojem laičnem mnenju, krivulje navora ne spremeniš z drugačnim razmerjem, ker potem se navor spreminja tudi s prestavami. A ni tako?

Mah, pojma nimam...
It's nice to be important, but it's more important to be nice!
 
fiatpowered
Novinec
 
Prispevkov: 474
Pridružen: Pe mar 09, 2007 6:10 pm

Napisal/-a fiatpowered To mar 13, 2007 10:52 am

P = w * M

P- moč
w- kotna hitrost
M- navor

Če boš dal zadaj manjši zobnik bo hitrost vedno večja pri katerihkolih obratih kot je bila prej, ko si imel večji zobnik. Pospeševal bo pa z manjšim zobnikom ta tvoj štirkolesnik pri vseh obratin počasneje, ker z manjšim zobnikom boš zmanjšal navor na zadnjo os.
Če zamnjšaš navor, se poveča kotna hitrost, če navor povečaš se zmanjša kotna hitrost, simpl k pasul.
In ja prav si ugotovil, v motorju je moč skoz ista, in je vedno enaka moči na zadnji osi tvojga štircikla, samo fora je da ima motor veliko kotno hitrost pa mali navor, pogonska os pa ima majhno kotno hitrost pa velik navor.
Zadnjič spremenil fiatpowered, dne To mar 13, 2007 11:14 am, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
DrSaso
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Ne jan 16, 2005 12:43 am
Kraj: Domžale

Napisal/-a DrSaso To mar 13, 2007 11:07 am

A lahko tole napišeš malo bolj po domače prosim?

Lp,
Sašo
It's nice to be important, but it's more important to be nice!
 
fiatpowered
Novinec
 
Prispevkov: 474
Pridružen: Pe mar 09, 2007 6:10 pm

Napisal/-a fiatpowered To mar 13, 2007 11:12 am

sej sem ti napisal zelo domače, a ni logično moč je zmnožek kotne hitrosti(kotna hitrost pomeni kolikokrat v minuti se os, gred obrne, zdaj če se reče da ima kotno hitrost 3000/min to pomeni da se os zarvti 3000 v minuti), navor pa mislm da veš kaj je.
Se prav še bol po domač, če boš dal zadi več zobnik bo tvoj štircikl manj letel, če boš dal pa manjši zobnik bo pa bolj letel
 
Uporabniški avatar
DrSaso
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Ne jan 16, 2005 12:43 am
Kraj: Domžale

Napisal/-a DrSaso To mar 13, 2007 11:17 am

Da bo šel z manjšim več mi je jasno. Zanima me če se spremeni krivulja navora (se navor v bistvu zmanjša) na pogonskih kolesih?
V tem primeru se spremeni navor tudi pri vsaki prestavi posebej?

LP,
Sašo
It's nice to be important, but it's more important to be nice!
 
fiatpowered
Novinec
 
Prispevkov: 474
Pridružen: Pe mar 09, 2007 6:10 pm

Napisal/-a fiatpowered To mar 13, 2007 11:27 am

seveda da se zmanjša navor na pogonskih kolesih če boš zadaj dal manjši zobnik, seveda se tudi z usako večjo prestavo zmanjša navor na kolesih, če pa to ni logično pol pa ne vem
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov