Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
salesky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1561
Pridružen: Sr sep 10, 2003 8:41 pm
Kraj: Nova Gorica

Notranjost Saxo VTS

Napisal/-a salesky Po sep 15, 2003 2:57 pm

Pozdravljeni!

Jst bi pa prosu če mi lahko kdo kake slike notranjosti saxojčka pokaže al pa link zrihta.

Ful mi je všeč VTS, samo nevem pa kako kaj zgleda notr.

Pa še neki, a se splača sploh kupit VTS 1.4 75KM? Kok kej povleče ta reč?

Hvala!
The MAN
 
bobetko
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: So sep 14, 2002 6:11 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bobetko Po sep 15, 2003 3:09 pm

Najbolš da kontaktiraš Airbrusha on ma VTS-ko 8)
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Po sep 15, 2003 3:15 pm

pri 1.4 je VTS samo oprema (spojlerji, obrobe, ce se ne motim tud beli stevci), motor pa je enak kot v navadnem saxoju
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
Foto Jovo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: Sr sep 10, 2003 6:45 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a Foto Jovo Po sep 15, 2003 3:19 pm

 
Uporabniški avatar
salesky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1561
Pridružen: Sr sep 10, 2003 8:41 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a salesky Po sep 15, 2003 3:19 pm

Pa teli 1.6 brez 16V? Kako se obnesejo?
The MAN
 
Uporabniški avatar
Xman24
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: To avg 26, 2003 10:22 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a Xman24 Po sep 15, 2003 5:40 pm

dobek je napisal/-a:pri 1.4 je VTS samo oprema (spojlerji, obrobe, ce se ne motim tud beli stevci), motor pa je enak kot v navadnem saxoju

dobek tu si se pa zmotu mal.Vts ni samo oprema.Tudi motor je malenkost spremenjen kar so mi zatrdili na servisu ko sem vprašal zakaj 1.6 VTL ne gre tako kot 1.6 VTS.Motor je veliko bolj poskočen kot pri navadnem.Drugače pa ti svetujem da če že kupuješ VTS-a si kupi 1.6!
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Po sep 15, 2003 5:55 pm

koliko se enih podatkov o modelih in opremi spomnim, je bilo receno (s strani citroen slo) da je kao oprema...
bom probal najt
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Wild
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Po avg 25, 2003 6:04 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Wild Po sep 15, 2003 6:01 pm

Ne vem, če lahko pri nas sploh še kupiš novega 1.6 VTS. Ga pa še prodajajo v italiji, no vsaj v cenikih je (vir quattroruote): 118 KM, masa 935kg. Deklariran pospešek od 0 do 100km/h je 7,8s. Impressive :twisted:

Aja, še cena 12.801 evrov
 
Uporabniški avatar
salesky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1561
Pridružen: Sr sep 10, 2003 8:41 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a salesky Po sep 15, 2003 6:28 pm

Ne sej nism mislu novga kupt. :) Se samo zanimam zaenkrat. Ko bo dnar pa bom verjetno kej takega kupu.

BTW: Mi pomaga kdo zbrat en miljonček v čim krajšem času? :twisted: :twisted:

Fantje gremo v Ilegalo? :twisted: :twisted:
The MAN
 
Uporabniški avatar
Xman24
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: To avg 26, 2003 10:22 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a Xman24 Po sep 15, 2003 6:30 pm

Wild je napisal/-a:Ne vem, če lahko pri nas sploh še kupiš novega 1.6 VTS. Ga pa še prodajajo v italiji, no vsaj v cenikih je (vir quattroruote): 118 KM, masa 935kg. Deklariran pospešek od 0 do 100km/h je 7,8s. Impressive :twisted:

Aja, še cena 12.801 evrov

Drugače pa je kake 4 mesce nazaj Citroen objavil da je prenehal z izdelavo saxojev,tak da so samo še stare zaloge kje.
 
Uporabniški avatar
AIRbrush
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Ne sep 08, 2002 3:50 pm
Kraj: Kamnik

Re: Notranjost Saxo VTS

Napisal/-a AIRbrush To sep 16, 2003 6:38 am

salesky je napisal/-a:Pozdravljeni!

Jst bi pa prosu če mi lahko kdo kake slike notranjosti saxojčka pokaže al pa link zrihta.

Ful mi je všeč VTS, samo nevem pa kako kaj zgleda notr.

Pa še neki, a se splača sploh kupit VTS 1.4 75KM? Kok kej povleče ta reč?

Hvala!


Lahk se zmeniva in mojega probaš pelat. Sam boš moral pohitet, ker pride drug mesec nov motor notr.

Dokaz o tem kolk leti:
Slika

Z 1.6 16 gre menda preko 210!

Moj mehanik ma dva. Enega 1.6 in enega 1.6 16 v. Je tud 1.6 navadni kr dober stroj.
 
Uporabniški avatar
AIRbrush
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Ne sep 08, 2002 3:50 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a AIRbrush To sep 16, 2003 6:42 am

dobek je napisal/-a:pri 1.4 je VTS samo oprema (spojlerji, obrobe, ce se ne motim tud beli stevci), motor pa je enak kot v navadnem saxoju


1.4i in 1.4 VTS sta dva različna motorja. Menda je neki čist majhnih detajlov drugačnih. Tud v katalogu Supersprinta maš motor 1.4i in 1.4VTS tko da to ni eno in isto.

Je pa res da je bla VTS samo še oprema pri 1.1 in 1.0 motorjih (če se ne motim od 2001 letnika dalje).

1.6 16v je pa neverjeten strup. Z zamenjavo odmičnih gredi, filtra in kompletnega izpuha ter nastavitve elektronike se ga da spravit na 160 ks! Kar je pa za tolk lahek avto nevarno. Priporočam dobre zavore in izboljšanje podvozja.

Jaz sem si zavore za 1.6 16v motor ki pride notr že priskrbel. In sicer prednje od Xsare VTS in zadnjo premo z diski tko da se zadeva bo ustavila kot je treba.

če te pa še kaj zanima od teh VTS saxojev pa kr vprašaj, ker marsikaj vem o tem.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov