Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
pikec
Novinec
 
Prispevkov: 127
Pridružen: Ne apr 28, 2002 10:30 pm
Kraj: Maribor

A4 se zaganja...

Napisal/-a pikec To sep 16, 2003 5:55 am

torej-kolegu se zaganja Audi A4 l.95 1.8 v prostem teku pa ga zanima preden gre na servis zapravit ogromno denarja,če je to mogoče kaka finta ki se da enostavno rešit...zaganja pa se vedno tudi ko je že topel in se vstaviš na mestu gre med 500 in 1300 obrati...
p.s. pa ker so mu na tehničnem rekli da je sprednja leva roka malo boga,je pa nova izjemno draga-a se res dajo obnovit?pa če se-kdo na štajerskem to počne?
p.p.s-kako pa je kaj drugače z kvaliteto teh audijev ker si ga sam tudi nameravam omisliti...
hvala!
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek To sep 16, 2003 6:31 am

prijatelj s turbotom mi je povedal, da so roke klasicni problem pri teh letnikih
za nabijanje obratov pa bi lahko bil kriv senzor mase zraka, ki pa tudi ni poceni, rad pa crkuje pri toliko starih avtih (je on ze tudi moral menjat)
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
kobreti
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: Če feb 06, 2003 3:33 pm
Kraj: MB

Napisal/-a kobreti To sep 16, 2003 10:27 am

Al pa dušilna loputa!!!
Roke pa so res problem!! :D
 
Uporabniški avatar
pikec
Novinec
 
Prispevkov: 127
Pridružen: Ne apr 28, 2002 10:30 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a pikec To sep 16, 2003 5:46 pm

dobek je napisal/-a:za nabijanje obratov pa bi lahko bil kriv senzor mase zraka, ki pa tudi ni poceni, rad pa crkuje pri toliko starih avtih (je on ze tudi moral menjat)


baje da se ga da popravit?a je to res?pa kolko drag je približno nov?
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek To sep 16, 2003 6:03 pm

nov je (na pamet, ne me za besedo drzat) okrog 80, 90k

popravit? ne bi vedel sigurno, ampak dvomim
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
ZvoneCh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 96
Pridružen: Sr mar 26, 2003 9:19 pm
Kraj: Winterthur /CH

Napisal/-a ZvoneCh To sep 16, 2003 6:59 pm

Za nihanje obratov je definitivno kriva Loputa ( Drosselklappe).
Najbolj se občuti pri vozilih z avtomati ali pa pri prižgani klimi.
Npr. če klimo ugasneš se ponavadi nihanje zmanjša ampak se vseeno rahlo občuti.
Napaka se pojavlja samo ko motor dela v leerlaufu.
Kajti če je LMM zanič se občuti v obliki slabših pospeškov neglede ali je Turbo motor ali ne.
Loputa se da ponavadi spucati in z testerjem spet nastaviti,razen da je totalno zanič pol je še samo zamenjava možna.
Poravilo rok nevem ampak ti lahko sliko postam kako zgleda če jo v zglobu strga in posledice predvsem med vožnjo so ogromne.
---------------------------------------------------------------------
Moj kruh
http://www.ueberland.amag.ch
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 4 gostov