Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
belkaena
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: So nov 11, 2006 7:49 pm

Radialno vpete zavore

Napisal/-a belkaena Po apr 30, 2007 12:06 pm

Imam samo eno vprašanje.

Ali pri avtomobilskih zavorah obstajajo radialno vpete kot pri motociklih?
 
Uporabniški avatar
black
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1595
Pridružen: Ne jul 13, 2003 8:50 pm

Napisal/-a black Po apr 30, 2007 12:22 pm

Ne
Ali pa so zelo redke tako da jih še nisem opazil :)
 
Uporabniški avatar
ruco555
Novinec
 
Prispevkov: 194
Pridružen: Pe mar 17, 2006 2:16 pm
Kraj: ankaran

Napisal/-a ruco555 Po apr 30, 2007 2:27 pm

neki obstaja...
ker vem da je kolega neki za svojo hondico gledal pa jih je najdu...
so ble pa svinjsko drage...
za kej več bi pa moral njega vprašat...
lahko se pozanimam...
Never settle for a moment of mediocracy.
 
fiatpowered
Novinec
 
Prispevkov: 474
Pridružen: Pe mar 09, 2007 6:10 pm

Napisal/-a fiatpowered Po apr 30, 2007 2:54 pm

In kaj je razlika med radialno vpetostjo in navadno vpetostjo
 
belkaena
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: So nov 11, 2006 7:49 pm

Napisal/-a belkaena To maj 01, 2007 11:22 am

1. Vpetje čeljusti - tu se skriva glavna razlika med klasičnim in radialnim vpetjem. Pri klasičnem vpetju zavorna čeljust na spodnji strani ni vpeta, zato med zaviranjem nekoliko vibrira oziroma »opleta«. Radialno vpetje čeljust drži na obeh konceh - na mestu vstopa koluta, kakor tudi na mestu izstopa koluta. Pri klasičnem vpetju je stabilnost zavorne ploščice odvisna od togosti zavorne čeljusti, medtem ko pri radialnem vpetju zgolj vpetje zagotavlja togost namestitve zavorne ploščice. Radialno vpetje zagotavlja večjo togost sistema ter zato tudi boljši nadzor nad zaviranjem.

2. Druga pomembna razlika med klasičnim in radialnim vpetjem je »moment iztrganja« zavorne ploščice. V trenutku, ko voznik prične zavirati, na klasično vpeto zavorno ploščico, deluje sila, ki hoče ploščico iztrgati iz položaja. Sila se pojavi zaradi pravega kota ploščice glede na smer vrtenja. Pri radialnem vpetju se »moment iztrganja« ne pojavlja, saj je ploščica vgrajena v smeri vrtenja koluta.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če maj 03, 2007 5:41 am

torej so radialno vpete celjusti vecbatne in fiksno pritrjene, navadne pa so enobatne ne?
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Če maj 03, 2007 9:12 am

Point je v načinu pritrditve. Upam da je dovolj nazorno prikazana razlika med običajno(leva slika) in radialno vpeto zavorno čeljustjo(desna slika) Prva je privijačena na vilice(pri motorju seveda) pravokotno na "površino diska", pri radialni pa je privijačena na vilice vzporedno...govorim o vijakih da se razume :lol: Je pa zaradi tega dosti bolj togo vpeta, kar je predvsem pri velikih naporih dost zaželeno. pa saj to je povedal že belkaena malo višje...

Slika


To koliko batne so, sploh nima veze z radialno ali navadno zavorno čeljustjo. Tisto glede fiksnega in "nefiksnega" pa je bolj stvar plavajoče ali fiksne čeljusti. Pri plavajoči so batki samo na eni strani čeljusti in porinejo obloge na disk, obenem pa "prek vzvoda" na disk pritisnejo še nasproti ležeče obloge. Pri fiksnem pa so batki na obeh straneh čeljusti. Plavajoči naj bi bili učinkovitejši ;)

Čeljusti so pa itak fiksno pritrjene, le da je ena malo manj togo/čvrsto vpeta in lahko zato vibrira pri velikih naporih...ampak to je za moje pojme bolj stvar piste kot pa ceste...kakšen starejši motor ala zx9 tudi zna zavreti tako da ti oči stopijo iz jamic, pa je imel običajne 4batne čeljusti :D
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov