Upam, da se tega zadnjega drzis, ker jaz se ga ne, prvi je pa kot nalasc spisan zame
Malo heca ne skodi... sem se lotil in pri testni stezi naletim na problem: ze ko smo imeli to v praksi nam je vsem tezil zakaj mora biti avto prizgan ko testiramo zavore (naj bi bilo zaradi tega, ker je zavorni ucinek boljsi

ali pa sem ga jaz razumel narobe ...) samo bega me pa se tole vprasanje: ali mora bit avto v nulu (N) ali v prvi prestavi :S, samo meni se zdi, da mora bit v nuli ampak nisem cisto preprican in zato, da ne bom zajebal (spet

) se je treba pozanimat pri zanesljivih virih (torej avtomobilizem.com :P)
EDIT: pa se tole bi rad vedel: na praksi imamo neko tako "kozo" samo ne vem kako se ji rece, vem samo, da je dobro za avto brisat, ker je zelo suh
EDIT 2: A bi mi lahk povedo ka je tisto na desni strani tistega sranje za demontiranje in montiranje pnevmatik ko pnevmatiko stisnes :S