Blinder je napisal/-a:Ne verjamem, da se ti bo splačalo imeti vedno čimvišjo brzino pa potiskat gas do deske. Če bi to res bi imeli avti tudi dalše brzine ali kako dodano šesto "dolgo". Pri nižjih rpm je tudi izgorevanje verjetno manj kvalitetnejše(ne vem).
GVX je napisal/-a:Pri največjem navoru je izkoristek motorja največji.To je pogojeno s koti odpiranja odmičnih gredi in s hodom bata, s komp. razmerjem,...
Torej pri nižjih vrtljajih pretok zraka skozi motor ni optimalen, ker zaradi odprtja obeh ventilov pride do izgube srednjega efektivnega tlaka(kompresija se zmanjša).Nekaj mešanice gre direktno v izpuh!
Ko motor doseže določene obrate, se hitrost plinov ,ki vstopajo v motor, poveča in zaradi vztrajnosti pride v cilinder več mešanice, kot pri prenizkih obratih!Tam, kjer se cilindri najbolj polnijo, ima motor največji navor in tudi izkoristek!Pri višjih obratih hitrost plinov naraste in izgube so vedno večje.Nekateri motorji imajo res ravno črto navora kar nekaj tisoč obratov.To je zaradi krmiljenja odmičnih gredi in zaradi več dolžin sesalnih kanalov.Pri teh je najmanjša poraba pri najnižjih obratih, kjer motor doseže max. navor.Pri motorjih, ki imajo max. navor pri določenem številu obratov, je tam poraba najmanjša!
Upam, da si razumel,L.P.
gvx
*bojci* je napisal/-a:Ker če ti full easy pospešuješ, pritiskaš plin tudi recimo do tričetrt, če ne pune in sicer pri malih obratih. A poraba je pa ista, kot če ga imaš v večjih obratih. Čas je pomemben.
Skull23 je napisal/-a:Che lahko she js svoje dodam... js bi rad eno ustrelu... se ne spoznam tolko na motorje, tako da... bom samo predpostavljal... in che nimam prav me ni treba pobit!
Torej recimo da se vozimo po lepem klancu navzdol ki je lih dovolj da v peti brzini, brez gasa vozim konstantno 110 km/h. Pedala od gasa ne tikam! Kaj pride ven iz auspuha? Che ne dodajam gasa, in kot vi pravite ne prihaja benzin v motor... bi mogu vn iz auspuha prit sam zrak, alpa sploh nich! Torej recimo da je tudi dovod zraka v cilindre zaprt in iz auspuha ne pride vn nich. Hmmm... Js sem imel na berlingotu dizel pochen auspuh (stari je shou chez eno skalo na cesti) in mi ob dezhju (nevem zakaj...) vedno ful ropota. Ropota tudi ko brenzam z motorjem, torej nekaj gre skozi auspuh. Zdaj pa ta huda izjava: a ni mogoche to, da podtlak motorja povleche sam notri benz in zrak?
Uff upam da bom prezhivel...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov