Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Mrki
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 96
Pridružen: Če sep 05, 2002 9:25 pm

Napisal/-a Mrki To jul 15, 2003 4:46 pm

drži ,vroč zrak pupa turbincu konje kot zmešan
30 stopinj je že muka, pomaga bol mal, mogoče šprica z vodo na interkuler kot pr imprezi
sej niti atmosferci niso imuni na tole vročino sam pri turbaču je to bol opazno
ko pa se mal shladi pol pa je veselica!
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst To jul 15, 2003 7:31 pm

men se pozna dost. Zdej te dni je zjutri bolj hladno (ene 15 stopinj) pa avto kr šiba, ko se pa pogreje nad 30 je pa ko ena šajtrga :) Pri času od 80 do 120kmh v 3. imam pri cca 30 stopinj mal pod 6s pri cca 15 kolikor je zjutraj pa 1 sekundo manj (s tem da mi dihtunga pri turbini piha ko zmešana in pomoje sam ene 3/4 boosta dobim not :( )

Btw...pri večjih hitrostih res IC bolj hladi ker gre več zraka čez rebrce. Ampak pod temperaturo zraka pa nemore shladit. Tut pri 200kmh ima zrak še vedno 30 stopinj čeprav se zdi bolj hladen ko daš roko ven.
 
franci325
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: To jul 15, 2003 9:24 pm
Kraj: Horjul

Napisal/-a franci325 To jul 15, 2003 9:29 pm

Valda da se pozna. Sm mel golfa turbodizla pa se je full poznal. Pr bencinarjih se pa ne pozna tok če so seveda brez turbine. Moj 325 gre v vseh razmerah super. Valjo a si prepričan da ti gre 280? Zanč sva z enim s2 probala pa ni šel nič kej dost bolš 8)
BMW 325, servisna knjiga, diamantschwarz mit 192 ps
 
Uporabniški avatar
PeschA
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Pe jul 11, 2003 8:07 am

Napisal/-a PeschA Sr jul 16, 2003 7:49 am

Pri Charadu Gtti-ju so leta 89 zamenjali navadno turbino z vodno hlajeno. Jaz sicer vozim TD-ja, pa moram rečt da se zelo pozna temperatura zraka. Enkrat sem prišel na vrh vrhniškega klanca z 120km/h(ura 5 zjutraj)z borimi 48konji(če ni kakšen že ušel). Glede tistega 1°c 1konjska sila je kolikor jaz vem prišlo nekje od Jemca(Escort WRC). Pri njegovem avtu je bilo verjetno res tako, za mojega pa ne bi mogel to trdit. Pol bi si jaz intercooler montiral pa di imel 60KM :P
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc Sr jul 16, 2003 8:50 am

ah pr bencincu je temperatura zraka veliko bolj upazna ker se mesanica formera zunaj bolj ko je vroce manj gre lahko zraka v cilinder ker zrak expandira . tako da je mesanica al bolj bogata al pa ce ma motor narejeno kompenzacijo za temp. (air mass sensor) potem pa zaradi manjse kolicine mesanice
druga stvar pa je pri otto motorju ti zelis met mesanico cim bolj hladno tako da ko jo kompresiras ne pride do samouziga ampak svecka vzge mesanico ..... zato je hladno goood :)

pri dizlu pa ti kompresiran zrak posles v cilinder in nato spustis disesel notr diesel pa ne explodira ampak bolj gori .... tako da je vec zraka not zaradi tega da se manj crnga dima naredi zadi tisti crn dim ti pove ali kdaj je premal blo zraka v izgorevalni komori ali pa kdaj ni prislo do vziga dizla to je pa odvisno od kompresije , je pa res da moc je odvisna od kolicine vbrizganega diesla ki je v plinastem stanju tukaj pa pride common rail v igro ker plih hitreje in bolj mocno zagori kot pa ce je diesel v tekocem stanju

skratka zato sta si dizel pa otto motor ze v principu cisto drugacna in jih ne mores primerjat v takih primerih ..... ker za diesla pa je tako da ti hladis zrak zaradi tega da ga vec spravis v cilindre in seveda da masina ne trpi toliko zaradi termalne obremenitve
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
strojnik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: To sep 16, 2003 8:21 pm

Napisal/-a strojnik Pe sep 19, 2003 7:48 pm

mrzu zrak ma vecjo gostoto in s tem vec kisika ki ga avto rabi za zgorevanje tud ne-turbo avto gre bols na mrzu zrak.
pri navadnem motorju ima motor ki deluje pti temp 30°C samo 94% moči istega motorja, ki deluje pri 0°C :bere
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov