Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 705
Pridružen: Po maj 28, 2007 12:38 pm
Kraj: kamnik

varjenje

Napisal/-a pocesnkII Po jun 04, 2007 4:54 pm

kako se imenuje aparat in način varjenje, kje se uporablja pistolica velikosti cca 10cm modro bele barve in v drugi roki ponavadi (ne vedno konec zice) zgleda kot co2 samo tm letijo iskre 2m naokoli tu pa je samo mali kako bi temu rekel ogen modre barve. var je podoben onemu pri co2. opazu pa sem na discovery-ju ko kake avte pa motorje delajo. :roll:
Diagnostika in servis osebnih ter tovornih vozil ->PM
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Po jun 04, 2007 5:03 pm

mogoče lasersko varjenje...nevem
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Po jun 04, 2007 5:22 pm

Ja verjetno maš v mislih varjenje rostfrei-a. To je to.

Z glave mi padlo kak se imenuje to varjenje :oops:
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND Po jun 04, 2007 5:26 pm

Najbrš misliš TIG.
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Po jun 04, 2007 5:29 pm

Sej sem se o teh imenih v šoli učil, sam nikol delal v svoji stroki pa pozabo imena malo :oops: . TIG je? Si bom zapomno. Sem pa ziher da je mel v mislih rostfrei varjenje. :D

Bemti, švasat znam, imen pa si ne zapomnim. :lol:
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND Po jun 04, 2007 5:37 pm

Poznamo tri načine elektroobločnega varjenja in sicer:
-elektroobločno varjenje v zaščiti plinov s taljivo elektrodo MIG/MAG
-elektroobločno ročno varjenje z elektrodo MMA
- elektroobločno varjenje v zaščiti plinov z netaljivo elektrodo TIG
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Po jun 04, 2007 5:42 pm

Hvala da si me spomno malo. Sem hoto pogledat v zvezke pa ugotovil, da sem vse pustil tam ko sem prej stanoval.


No pocesnkII, zaj veš kak se imenuje stvarca. :D
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 705
Pridružen: Po maj 28, 2007 12:38 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a pocesnkII Po jun 04, 2007 5:54 pm

uf to pa je forum nisem pricakoval tako hitrih in korektnih odgovorov
p.s. kje se pa dobi aparat za to varjenje in kaka je kaj cena ;)
Diagnostika in servis osebnih ter tovornih vozil ->PM
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND Po jun 04, 2007 6:40 pm

En dober aparat od Varstroja ali od Iskravar je nekje okoli 500 EUR ampak maš dve izbiri, lahko vzameš aparat za varjenje z navadnimi elektrodami (npr. Iskravar Xenta 160) in potem dokupiš še komplet za TIG varjenje in priključiš na isti aparat, lahko pa kupiš aparat prav za TIG, nisem pa siguren, če se s tem, da varit z navadnimi elektrodami, mislim da ja ampak nisem siguren. Pa mislim, da so ti malo dražji.
Malo pogooglaj pa v merkurju jih majo al pa narbolši, da kar v Iskravar ali Varstroj direktno prašaš ti bojo najbolje povedli.
 
Uporabniški avatar
Stasky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 91
Pridružen: Če avg 24, 2006 12:01 am
Kraj: Koper

Napisal/-a Stasky Po jun 04, 2007 7:57 pm

verjetno misli na tako imenovano avtogeno varjenje (z acetilenom), kjer s plamenom segrevaš in dodajaš materjal... :?: :?: :?:
 
Uporabniški avatar
S16nejko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 89
Pridružen: Po jan 23, 2006 8:10 pm

Napisal/-a S16nejko Po jun 04, 2007 8:09 pm

Stasky je napisal/-a:verjetno misli na tako imenovano avtogeno varjenje (z acetilenom), kjer s plamenom segrevaš in dodajaš materjal... :?: :?: :?:

Pri TIGu se ponavadi uporablja Argon
Tu imaš pa ˝biblijo˝ o TIGu :lol:
http://www.lindeplin.si/international/w ... _mv_licht2
 
Uporabniški avatar
Avoid
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Po dec 11, 2006 1:36 pm

Napisal/-a Avoid To jun 05, 2007 7:25 am

Homogeno varjenje, ne avtogeno. Pa s plinom ne segrevaš, plin je samo zaščitna atmosfera.
Every forgotten second is a past
 
jankec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: To dec 26, 2006 6:52 pm
Kraj: Zidani Most

Napisal/-a jankec Sr jun 06, 2007 10:17 am

pri avtogenem varjenju se uporabljata dva plina, ločena vsak v svoji jeklenki, in sicer v eni acetilen, ki gori, v drugi pa kisik ki pospešuje izgorevanje acetilena, tako dosežemo na gorilniku veliko temperaturo, in ta postopek je primeren tako za varjenje, kot za segrevanje.

dodajni material je žica, ki jo dodajamo ročno.


pri tig postopku, pa je lahko dodajni material žica, lahko pa varimo tudi brez dodajnega materiala, vendar pa pri tig postopku oblok gori med netaljivo wolframovo elektrodo in varjencem. pri tig postopku ponavadi ni brizganja taline, vsepovsod naokili (žareče iskre) kot pri drugih postopkih pri tig postopku pa uporabljamo ZAŠČITNI plin argon.

lp
Dvojka...to je avto zame :D
 
weta
Novinec
 
Prispevkov: 152
Pridružen: Pe dec 29, 2006 12:09 pm

Napisal/-a weta Sr jun 06, 2007 10:40 am

pri tem kar prvo sprašuje gre za avtogeno varjenje. kot je že opisal moj predhodnik.
modra barva je barva, ki označuje kisik, bela pa acetilen. V pištolci pa se ta dva plima mešata in spredaj acetilen izgoreva s pomočjo kisika. Nastane majhen moder plamenček, s katerim lahko varjence segrevamo do taljenja. Brez kisika pa acetilen zgoreva z rumenim plamenom s sajastim dimom.
pri tem varjenju ne nastajajo iskre, ker ni obloka, le občasno kak mehurček taline nabrekne in poči.
s tem postopkom se ponavadi vari kake tanke pločevine, profile itd. običajno se ga ne uporablja za kake debele vare.
 
Uporabniški avatar
Sash1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 96
Pridružen: Če okt 06, 2005 11:10 pm

Napisal/-a Sash1 Ne jun 10, 2007 8:28 am

Res je,nacin takega varjenja se imenuje TIG. Ali, oblocno varjenje v zasciti argona z netaljivo volframovo elektrodo, z dodajnim materijalom ali brez njega.Prikljucitev elektrode na pol (+, -), je odvisen glede na materijal iz katerega je varjenec.
Lahke kovine se varijo le z izmenicnim tokom. Prednost postopka je v tem, da niso potrebna talila, ker je oblok pri TIG-u v argonu.Tako da ni nevarnosti da bi varjenec zaradi dolecenih talil korodiral.
Najvecja prednost tega varjenja je: kratek varilni cas, varjenec se ne deformira, in var je zelo lep. :)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 25 gostov