Zunanja oblika:
- 2-vratni “karavan”
- 3-vratni hatchback
- 2-vratni sedan
Izboljšan model (Mk II) je bil predstavljen v oktobru 1981, z največjo spremembo v dodatni obliki, ki je imela strmo (skoraj navpično) zadnje steklo in seveda tudi verzijo z diagonalnim zadnjim oknom, ki je bil podoben prejšnjim modelom. Ti dve obliki sta bili poimenovani Wagon and Coupé vsak zase, čeprav sta bila obadva 3-vratna hatchback-a. Sedanska verzija pa se ni imenovala več Derby, temveč Classic. Proizvodnja se je razširila v Španijo v sredini 80ih let, ko je Volkswagen prevzel Seat-a.
Na začetku sta bila na voljo 1093 ccm or 1272 ccm motorja. Leta 1986so bile na polotu izvedene različne tehnične izboljšave; med drugim manjše posodobitve, motor je potreboval manj vzdrževanja, pridobil novo ročično gred, ventilski mehanizem in avtomatsko dušilno loputo; 1043 cc motor je zamenjal 1093 cc in na nekaterih trgih je bil 1.3 L motor razpoložljiv z elektronskim vbrizgom in nameščenim katalizatorjem. Leta 1984 je bil tako predstavljen čisto nov 1.3 L motor , ki ga nato najdemo v različnih generacijah polota do leta 1996.
S 1093 ccm motorjem je "coupé" razpolagal z dodatki kot so športni sedeži, razširjeni blatniki, zadnji spojler, nizkopresečne gume in obratomer. GL model je razpolagal s 60 KM (44 kW) motorjem. V letu 1985 je bil prvič predstavljen športni polo, Coupé GT, z motorjem ki je proizvedel 75 KM (55 kW), s servo zavorami, dvojnimi prednjimi žarometi, digitalno uro, športnimi sedeži in obratomerom. Kasnejše modele pozanamo tudi pod imenom kot so Twist, Parade in Country.
Polo Mk II je bil obsežno uporabljen pri Volkswagnovih razvijajočih inovacijah, na primer prisilno polnjenje. Prisilno polnjen coupé GT G40 verzija je bila predstavljena leta 1987 v omejeni seriji okoli 500 avtomobilov, katere so po večini prodali delavcem v VW (kot homologirana verzija avtomobila za G40 Cup race series) in kasneje kot normalna produkcijska verzija. Ta model je imel 1272 cc motor z majhnim G-Lader prisilnim polnenjem, ki je izstisnil 113 KM (83 kW) na 6000 obratih (rpm), prav tako pa z modificiranim podvozjem in šasijo "normalnega" GT Coupé-ja. Avto je dosegel 100 km/h (62 mph) v 8.1 sekundah, s končno htrostjo 196 km/h (122 mph). VW ga je uporabljal, da je z njim postavljal svetovne vzdržljivostne rekorde — naprimer 1300 cc razred, rekord za konstantno hitrost preko 24 ur za razdaljo 5000 km. G-prislini polnilnik je bil kasneje uporabljen kot večji in bolj tehnično dovršen G60 modelih kot sta naprimer Golf in Corrado.
Zunanja oblika:
- 2 - vratni karavan
- 3 - vratni hatchback
- 2 - vratni sedan
1994 Mk IIF 86c Polo hatchback
Leta 1990 je spet prišlo do posodobitev (facelift-Mk IIF), novi polo je imel štirikotne luči, večje odbijače in novo notranjost. Tri različne stile so obdržali (hatchback, karavan in sedan). Kot kozmetično drugačnost, so spremenili tudi šasijo in podvozje. Novi polo je imel še kar 4-valjni motor, s tem da je imel tudi 1.0 L motor direktni enotočkovni vbrizg goriva, vsi motorji pa so imeli nameščen katalizator, saj so EU zakoni postali vse strožji glede avtomobilskih emisij plinov.
Model Derby so proizvajali samo v Španiji, katerega proizvodnja se je končala leta 1992. V tej točki je bil polo dokončno zastarel: naslednik, 6N verzija, je bila že dodobra razvita, ampak glede na dobre prodajne rezultate, se je priozvodnja nadaljevala (hatchback and Coupé) do leta 1994 v Wolfsburgu in Španiji. Volkswagen je porabil dodatni dve leti, da je preučil 6N model in malenkostno spremenil obliko pred predstavitvijo leta 1994. Takoj po izdaji modela IIF, je prišel še drugi športni model na vrsto — nova verzija prisilno polnjenega G40, ki je bil sedaj že polno produkcijski model na vseh trgih ne pa omejena serija Mk2 G40. Motor je bil uporabljen v malenkostno drugačni verziji digifant vbrizgalega sistema, ki je dovoljeval uporabo katalizatorja in kljub temu proizvedel 113 KM (83 kW), ki je pospešil od 0-100 km/h v 8.6 sekundah in dosegel najvišjo hitrost 196 km/h (122 mph). Sam avto je bil nižji za 25 mm kot standardni polo in je razpolagal s posebno izdajo Le Mans športnih sedežev, podobno zunanjostjo kot GT, s tem da je imel serijske 5.5J X 13" BBS RA lahka platišča. Zanesljivost teh vozil so ovirale napake iz samega začetka in visoki stroški vzdrževanja — deli G-polnilnika so se hitro obrabili, če niso bili primerno vzrževani — kar je škodovalo ugledu prisilno polnjenega koncepta. Volkswagen je nehal eksperimentirati s prisilnim polnenjem športnih kompaktov (“hot hatch”). Cena takega avtomobila pa je bila nekaj manj kot osnoven Golf GTI.
bo3ris22 je napisal/-a:avto je biv pripelan iz tujine in nima nič papirjev zravn ništa še na šasiji nima ploščice s podatki zej pa morem js vedet kaka oznaka je za g40 polo 1.3 pa ni moj js mam hondo![]()
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov