Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Če jun 14, 2007 3:06 am

Ma nekaj je slabo vreme napovedano. :P :-P

P.S.: Lotus Omege Carlton se niti nebi branil :D
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Če jun 14, 2007 8:49 am

Najprej da povem tole:
načeloma se raje vozim hitreje kot počasneje, ko je to možno. Dostikrat so omejitve hitrosti prestroge (morda na kakšnem odseku pa bi morale po drugi strani biti celo bolj). Ampak tako pač je.
Sedaj pa tako: AC v Sloveniji so pač dejansko narejene za hitrosti do cca 130-140 kmh. Tako zaradi njihove gradnje, kot zaradi de facto obnašanja drugih voznikov (cesta ni samo asfalt). So sicer pregledni odseki, kjer bi lahko začasno mirno stisnil tudi do 200 kmh, če bi bil sam na cesti. Ampak jih ni toliko.

esem je napisal/-a:.
Tako naletiš na modele, ki začnejo prehitevat 100+ m prej, hkrati pa se jim 200 m od zadaj približuje nekdo z dosti višjo razliko v hitrosti
Ja kakšna pa je ta "dosti višja hitrost"? A si ne date dopovedat, da lahko drugi upravičeno pričakujejo, da tudi na prehitevalnem pasu nihče ne bo peljal več kot 130. Ok, morda 150, ampak več pa res ne. Če je občutno prehiter, ga morda niti ne vidiš, četudi prej dobro pogledaš.
Podobno kot kadar zapeljem iz svoje ulice na glavno cesto - upravičeno pričakujem, da bodo na glavni cesti vozili 50 kmh (ker je pač v mestu). Če bi kak psiho vozil 100 ali več, ga itak ne bi videl.

esem je napisal/-a:.
jim mnogokrat niti na misel ne pride, da bi se za sekundo, dve umaknili in s tem prihranili živčke sebi in tistemu zadaj - o večji varnosti takega umika niti ne pomislijo.

A onim zadaj pa ne pride na misel, da bi za sekundo, dve malo popustili gas? Mislim če vozijo 160 ali več.
Saj ko bodo mimo, bodo lahko spet stopili na gas in pospešili nazaj, saj imajo močne motorje, a ne?
Meni ni tak problem stopit z gasa, če je gužva pred mano. Ko se spuca, moj golf TDI tudi v 6. prestavi lepo hitro potegne nazaj na 130-140. Zakaj eni tega ne znajo narest in jim je to višja znanost? Moči "pod haubo" imajo ponavadi na pretek, tako da to ne more biti izgovor.
Me je pa OLI posredno spomnil, v čem je morda problem: lahko da si naštimajo tempomat na 160 - ampak sori stari, če si ga naštimaš na preveč, nimaš kaj na druge pizdit.

esem je napisal/-a:Tu pridemo skupaj z OLI-jevim postom, namreč dvosekundno umikanje v 50 ali 100 m luknje med tovornjaki (ali avti) je pri nas izredno redko

Hm, malo naprej je bila v tistem hipotetičnem primeru omenjena premajhna razdalja med kamioni - se pravi, bi bilo precej nevarno stiskati se noter med težke prikoličarje z avtom. In zakaj bi ogrožal svojo varnost - zato, da bo eden lahko gonil 30 ali več čez omejitev, ker mu je tako padlo od k**ca? Ja pa kaj še.

esem je napisal/-a: - za razliko od večine zahodnih držav, kjer ego ni najpomembnejši, poleg tega ljudje tam vozijo bolj v smislu racionalnosti, pri nas pa ne doumejo, da to ni neka blazna usluga
Ja, tam imajo ego pod kontrolo, kar velja tudi za (pre)hitre. Zdaj pa: tudi če nekdo prehiteva pod 130, je vendarle drobna usluga, če se predčasno umakne. Sicer usluga, ki jo več ali manj pričakujemo.
Če pa prehitevaš s 130-150, je predčasno umikanje dejansko velika usluga, ja. Sploh ne samoumevna IMO.

esem je napisal/-a:Če bi se po prvem kamionu umaknil v luknjo (in to bi lahko storil povsem varno, če le ima nekaj občutka za razdalje in hitrosti -

Še enkrat: ko si opisoval primer, si sam najprej napisal, da imajo kamioni med sabo premajhno razdaljo - torej umikanje v "luknjo" nikakor ni varno. Ni logike.

Pa da ne bom zvenel kot zagovornik počasnetov: dejansko bi morali ljudem dopovedati, da naj poskusijo vsaj med prehitevanjem po AC voziti 130, saj dandanes vsi avti zmorejo tako hitrost in vsaj 90% (no, na pamet rečeno) jih lahko do te hitrosti tudi solidno pospeši.

Ampak ravno med "blendarji" večina vozi avte, ki so pa še bolj sposobni dobrih pospeškov, zakaj je torej njim taka muka začasno zmanjšati hitrost, če nastane gužva? Saj ne bo noben napor za avto nazaj pospešit, ko se sčisti...
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če jun 14, 2007 10:44 am

To o premajhni varn. razdalji med kamioni je bilo mišljeno glede na zakon (zato tudi vprašaj -?, ker se nisem spomnil točnega podatka o zahtevani razdalji med kamioni). Vemo, koliko se je držijo, tudi zato ta tema.

Celoten primer je bil mišljen tako, da nekdo (v nadajnjem besedilu B) že dohiti prehitevajočega (A), torej tudi že zmanjša na njegovo hitrost. Ravno zato tak natančen primer z izračunom, da se matematično vidi, kako stvar poteka oz bi lahko, ker ljudje dejansko zgubijo pravi občutek.

Če A da desni smerokaz ob npr kabini tovornjaka, rabi še vedno cca 1,5 s, da pride 10-15 m naprej in zavije na desni pas. To je dovolj, da B pospeši in ga dohiti ter začne prehitevati z že bistveno večjo hitrostjo. Zato ga prehiti in se že oddalji v 1,5 - 2 s, nakar gre lahko A takoj nazaj na prehitevalni pas. V vsem tem času naredi A najprej 10-15 m naprej od kamiona (in gre v luknjo - tako se te razdalje vidijo na avtocesti, kljub temu so običajno dejansko dovolj velike), pri tem ga B dohiti, nato vozi A spet 10 - 15 m naprej proti naslednjemu kamionu, v tem času ga B prehiti in se oddalji, A lahko spet zavije levo, ko je od nasl. kamiona oddaljen še vsaj 20 m - po tem izračunu. Vse je dovolj varno - vsekakor mnogo bolj kot npr imeti nekoga od zadaj s premajhno varn. razdaljo, da moraš bolj biti pozoren nazaj nanj kot naprej na kamione. Ti zavoji pri 130 niso niti najmanj nevarni (marsikomu se ne zdi tako - povsem neupravičeno - spet pomanjkanje občutka in strah), problem bi lahko bile le kolesnice na nekaterih odsekih, vendar se le-te opazi in so problem le za problematične avte - npr s pokvarjenimi amortizerji, slabimi ali premalo napolnjenimi gumami itd. Vendar taki niti ne bi smeli vozit 120, prehitevat pa še manj. Taki tudi ne bi smeli zaviti v luknjo (čim manj po kolesnicah) in tudi zato je agresivno izrivanje od zadaj hudo nepremišljeno.

Vsekakor so taki šerifi (z nekaj m varnostne razdalje zreli za psihiatra - enako kot taki, ki v vlogi šerifa aktivno oz sunkovito zavirajo na prehitevalnem (ali desnem) pasu. Tisti, ki bivakirajo na prehitevalnem pasu, so pa samo zelo kratke pameti - sklepam po tem, da še niso opazili, da niso sami na svetu.

BTW - enkrat je veljalo pravilo, da se kolone ne sme prehitevat - kao po vsakem prehitevanem nazaj not pa spet ven. Neumno pravilo. Morda še velja kaj podobnega na avtocesti? Koliko mora biti razmak med prehitevanimi, da se šteje, da bi se lahko umaknil? Je to kje zapisano?

To o veliko večji hitrosti je v mestu popolna neumnost in se povsem strinjam s tabo. Na avtocesti je pa ravno to pokazatelj tega, kar ponavljam - da namreč ljudje povsem izgubijo občutek za razdalje in hitrosti ali pa jim ni mar za druge. Praktično vse avtoceste v Slo so - tudi ko so ovinkaste - vidne naprej in nazaj vsaj 500 m, običajno okoli 1,5 km. To pomeni, da do pravega kontakta (ko je potrebno zaviranje) med dvema - en 120, drugi 192 (je to dovolj?), pride običajno po več kot 20 sekundah dohitevanja (72 km/h = 20 m/s, 20 X 20 = 400 m).

To je ta občutek - vidnost na avtocesti spolh ni primerljiva z mestom ali običajnimi ovinkastimi cestami - tu se ne gre za 3-4 X boljšo/daljšo vidnost, faktor je vsaj 10 X, lahko celo več 100 X, hitrosti pa običajno le 2-5 X večje (Zato večkrat tudi vidimo koga, ki začne prehitevat 300 m prej, pa se nato kakšen celo umakne (če je tujec), ker vidi, da se je povsem uštel). Če pa kdo take vidnosti ne zmore, pa ne more na avtocesti varno prehitevat in naj se tega raje ne loteva.

Mnogi mislijo, da so nepremičnine in ne prilagajajo razmišljanja toku vožnje v eno smer. Konkretno o tistem drugem (192) - glede na njih je njegova hitrost 72 km/h, a ljudje v njem vidijo nekoga z 200 km/h. To za 200 že velja, a ne za ostale, ki se gibljejo v isti smeri. Velja samo za avto, ki vozi 200 (npr držanje ceste, zanesljivost, gume) in predvsem za znanje voznika in potnike v takem avtu , najbolj v primeru težav in posledic. A to je že druga zgodba.

Vsekakor pa - čim manj šerifov (z obeh strani) na cesti in čim več sodelovanja in obzirnosti. Ne pozabimo - kar drugemu storimo, se prej ali slej povrne.

Najlažje je pritiskat gas do podna, dober voznik se pokaže v čisto drugih stvareh.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Če jun 14, 2007 12:17 pm

Hm, veliko kompliciranega razlaganja, ki pa v bistvu jasno pokaže, da je izguba časa zaradi zmanjšanja hitrosti le nekaj sekund...

Preglednost nazaj je res ponavadi pol kilometra ali več. Zdaj pa, če jaz vozim blizu 130 in se odločim prehitevat (ko itak pospešim tudi na 140 ali več), pa opazim pol kilometra za sabo nekoga - v taki situaciji upravičeno pričakujem, da se mi med mojih prehitevanjem ne bo preveč približal, če vozi kolikor toliko normalno. Če pa vozi 180-200 in se mi vmes preveč približa - BA PAČ DAL NOGO Z GASA za par sekund.

Kot je uporabnik "esem" že lepo zgoraj napisal "Najlažje je pritiskat gas do podna, dober voznik se pokaže v čisto drugih stvareh." Točno tako.

Pa ne moreš vozit 200, če nisi sam na cesti. Oziroma moraš vzeti v zakup, da boš moral sem in tja upočasniti. Ne vem, saj tako se tudi pokaže moč avta, da lahko upočasniš in v trenutku spet zašibaš na polno.

In BTW, čeprav v Nemčiji ni splošne omejitve, pa poznajo koncept "Richtsgeschwindigkeit" (nekaj kot "priporočena hitrost"), ki je načeloma 130 kmh, na nekaterih odsekih lahko tudi nižja.
In čeprav v Nemčiji vožnja nad priporočeno hitrostjo ni kazniva sama po sebi, pa se lahko šteje med oteževalne okoliščine v primeru nesreče.

V glavnem, poanta: ko prehitevaš na AC, ti nima noben pravice vozit 1 meter za ritjo in blendat, če se ne moreš varno umakniti. Bi bilo pa fajn, da folk ne bi vozil preveč pod 130 na prehitevalnem pasu in da ga ne bi zasedal, če ni treba (kar je itak prepovedano).
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če jun 14, 2007 12:44 pm

sonic je napisal/-a:Preglednost nazaj je res ponavadi pol kilometra ali več. Zdaj pa, če jaz vozim blizu 130 in se odločim prehitevat (ko itak pospešim tudi na 140 ali več), pa opazim pol kilometra za sabo nekoga - v taki situaciji upravičeno pričakujem, da se mi med mojih prehitevanjem ne bo preveč približal, če vozi kolikor toliko normalno. Če pa vozi 180-200 in se mi vmes preveč približa - BA PAČ DAL NOGO Z GASA za par sekund.

Kot je uporabnik "esem" že lepo zgoraj napisal "Najlažje je pritiskat gas do podna, dober voznik se pokaže v čisto drugih stvareh." Točno tako.

Pa ne moreš vozit 200, če nisi sam na cesti. Oziroma moraš vzeti v zakup, da boš moral sem in tja upočasniti. Ne vem, saj tako se tudi pokaže moč avta, da lahko upočasniš in v trenutku spet zašibaš na polno.
...
V glavnem, poanta: ko prehitevaš na AC, ti nima noben pravice vozit 1 meter za ritjo in blendat, če se ne moreš varno umakniti. Bi bilo pa fajn, da folk ne bi vozil preveč pod 130 na prehitevalnem pasu in da ga ne bi zasedal, če ni treba (kar je itak prepovedano).


Poglej - kar dvajset sekund traja, da te tak s 190 dohiti (če je vidljivost vsaj 450 m). V tem času lahko ti prehitiš strnjeno kolono, dolgo 200 m. Če pa ni strnjena, pa velja, tudi zate "če nisi sam na cesti. Oziroma moraš vzeti v zakup, da se boš moral sem in tja" umaknit. Saj ne stane nič, vsi boste zadovoljni, pa še bolj varno bo. Zate varna vožnja očitno ni problem, govorim predvsem o tistih, ki dejansko nimajo občutka za razdalje na avtocesti.

To o 1 m za ritjo na avtocesti (žal se dogaja) bi pa jaz odpravil tako, da bi uvedel obvezno zdravljenje pri psihiatru (npr za vsakega, ki ga dobi provida. Lahko bi uvedli tel. št., kamor bi to sporočil in bi ga policaji, ki so v bližini s provido, poskusili ujeti pri dejanju). Recimo najmanj 20 ur pri psihiatru, ure so gotovo zelo drage. Seveda poleg običajne kazni. A to je že stvar sodstva in policije, ki je glede varnosti povsem neučinkovita. Ob prvi ponovitvi pa zaplemba vozila in trajen odvzem vozniške. Bi rad videl junaka, ki bi ob takih kaznih še počel take debilnosti. Bedakov bi se pa le znebili...
 
Uporabniški avatar
Marsovček
Novinec
 
Prispevkov: 269
Pridružen: Sr dec 22, 2004 2:13 pm

Napisal/-a Marsovček Če jun 14, 2007 12:56 pm

esem, tvoj natančen izračun ima dve napaki:
- časovni prihranek pri prehitevanju omenjene kolone s 120 ali 150 je 17% manjši, ker so med 4 tovornjaki samo 3 60-metrske luknje :P

Drugo je pa, da ta izračun ne upošteva možnosti, da sta pred tem, ki prehiteva s 120 še dva, ki prehitevata s 130. Ta se ne moreta stlačiti med tovornjake, zato mora hitrejši voznik v vsakem primeru upočasniti.

Lahko seveda prvi (130) prehiti kolono in se vrne na vozni pas. Drugi mora sedaj ali pospešiti in ga prehiteti, če pa tega ne želi (ali ne zmore), mora toliko upočasniti, da se pred prvim tovornjakom nabere zadostna varnostna razdalja...
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če jun 14, 2007 1:27 pm

Začne prehitevat kamion. Naprej so še štirje kamioni.
Tako piše.

Koliko avtov je na cesti, je pa itak hipotetično. Sam sem dal skrajen primer, ko kamioni vozijo precej skupaj (običajno vozijo (bi morali) bolj narazen, razen če se ne prehitevajo) in je kljub temu povsem varno se umaknit za dve sekundi v luknjo med njimi. Mene osebno motijo taki, ki bivakirajo, čeprav imajo možnost se umaknit. Se jim pač j**e. Če pa je več avtov ali daljša kolona, pa itak nimaš kaj. Počasi se daleč pride, hitro pa hitreje - imam vsaj možnost izbire.

Lepo bi bilo, če bi se vsi vozniki in ostali dirkači zavedali, da ti lahko kdo pride tako od zadaj kot od spredaj. Je pa od zadaj verjetno bolj mučno - to bo moral kdo drug povedat... :P
 
Uporabniški avatar
ALLi^
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Ne jun 17, 2007 7:20 pm

Napisal/-a ALLi^ To jun 19, 2007 4:57 pm

Jaz bom samo rekel, da imate srečo, tisti, ki ste iz zahodnega in srednjege dela Slovenije, kajti kaj se dogaja v vzhodnem delu (še posebej v Prekmurju) ni nič v primerjavi z ostalo Slovenijo. :oops: :evil:

Kot prvo naj povem, da poleg najnižjega standarda se lahko še ponašamo z najslabšim prometnim omrežjem (to portdi skoraj vsak, ki se zapelje v prekmurje). Spomnim se, ko je bil na obisku v šoli Tomo Križnar (ki je btw zaradi cestnih razmer zamudil krepko uro) v šali rekel, da še v Darfur prej pride kot do nas, kot vemo pa je v vsaki šali tudi nekaj resnice :lol:.
Vrhunec vsega pa je, da sploh še nimamo avtoceste (pravzaprav je sploh ne bomo imeli - 2 pasovna hitra cesta z omejitivjo 100km/h, a vseeno bodo postalvjene cestne kabine za pobrianje cestnine :evil: :evil: :evil: )

Poleg tranzitnih tovornjakarjev, ob delovnihkih dodatne težave povzročajo tovornjaki, ki vozijo kamenje iz gramoznic (več kot 1000 tovornjakov iz vseh predelov Slovenije) na gradbišče avtoceste (ki pa napreduje s polžjo hitrostjo).
Na srečo živim izven "kritičnih predelov" , zato imam izkušnenj bolj s slednjimi tovornjaki - ki prevažajo kamenje. Res sreča da delajo le ob delavnikih in od 7-18.
Čeprav so večinoma slovenski vozniki se v mnogih pogledih hujše obnašajo kot vzhodnoevropejci. Poleg tega, da nepovratno uničujejo regionalne ceste (po odseku kjer se peljejo, ki je btw cesta po kateri hodim v šolo več niti ne poznamo utrjenih bankin... tik ob cesti ponekod tudi do več kot 30 cm globoke luknje... dokler človek ne vidi ne more verjeti), še ogrožajo večino ostalih prometnih udeležencev. Kot sem že omenil prevažajo gramoz - kamenčke, ki letijo za njimi na vse strani --> posledica: na sprednji maski in haubi veeeliko majhni udolbinic zaradi kamenčkov. Vse to bi še bilo sprjemenljivo, če se nebi na cestah obnašali kot norci. Dejstvo, da po strnjenih, nepreglednih vaseh vozijo 80km/h sploh ni potrebno komentirati. Poleg tega se z enako hitrsotjo vozijo tudi izven naselja, tako, da si jih prisiljen prehitevat. Prehitevanje konvoja 2 ali 3-eh tovornjakov pa je izredno nevarno in skoraj nemogoče.

Še dve lastni izkušnji v zadjih 2 tednih:
1. Vozimo se trije avti en za drugim po strnjenem naselju. Prvi avto je bil avto šola. Peljemo se natanko 50 km/h. Nakar se v moj rit zapiči tovornjak (sem bil 3. v koloni), žmigavec in ajmo prehitevati tri avte, ki se po naselju peljejo 50 km/h in še najhujše: v ovinek :roll: :roll:
2. Podobna situacija. Peljem se z mamo. Pripeljemo se do vasi, ki je rees izredno strnjena - hiša na hiši, tik ob cesti. Nakar pa odzadaj priletita 2 tovornjaka, ki nas hkrati prehitita en za drugim. Mi smo se pelajli po naselju 65 km/h ... no comment

Za konec pa še nekaj linkov za tiste, ki ne verjamejo...
http://24ur.com/bin/article.php?article ... a=60016502
http://24ur.com/bin/article.php?article_id=3098790

V počitnicah, si bom zagotovo vzel čas ter poslikal nekaj biserov naših cest.
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Sr jun 20, 2007 1:04 pm

http://24ur.com/naslovnica/novice/crnakronika/20070619_3100256.php

Zanimiv je predvsem opis nesreče, kjer je neukemu opazovalcu nekako jasno, da je voznica (RIP) zgleda kriva za nesrečo.

Kako se lahko avto s tono in pol zaleti v 12 (če je prazen) ali več tonski kamion od zadaj in ga zrine s ceste? Še čutil ga ne bi kaj šele, da bi ga zrinil s ceste in to pod takim kotom, da prebije ograjo.

Men tukaj nekaj zelo smrdi in po moje je tukaj šlo za čisto nekaj drugega in sicer ja ali kamionar prehiteval ali pa zaspal za volanom in zapeljal pred nesrečno žensko na prehitevalni pas in pod kotom prebil ograjo ter se zagozdil.

Zaradi nenadnega dogodka se je ženska zaletela od zadaj in ta nenadni dogodek je presenetil tudi drugega kamionarja, ki ravno tako ni mogel ustaviti. Verjetno v obeh primerih ni govora o neprilagojeni hitrosti (najbolj uporaben vzrok nesreč) ampak za nepravilno menjavo pasu.

Zanimivo je namreč, da je to že ena tretja različica istega dogodka - le zakaj?
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jun 20, 2007 1:17 pm

BBoss je napisal/-a:http://24ur.com/naslovnica/novice/crnakronika/20070619_3100256.php

Zanimiv je predvsem opis nesreče, kjer je neukemu opazovalcu nekako jasno, da je voznica (RIP) zgleda kriva za nesrečo.

Kako se lahko avto s tono in pol zaleti v 12 (če je prazen) ali več tonski kamion od zadaj in ga zrine s ceste? Še čutil ga ne bi kaj šele, da bi ga zrinil s ceste in to pod takim kotom, da prebije ograjo.

Men tukaj nekaj zelo smrdi in po moje je tukaj šlo za čisto nekaj drugega in sicer ja ali kamionar prehiteval ali pa zaspal za volanom in zapeljal pred nesrečno žensko na prehitevalni pas in pod kotom prebil ograjo ter se zagozdil.

Zaradi nenadnega dogodka se je ženska zaletela od zadaj in ta nenadni dogodek je presenetil tudi drugega kamionarja, ki ravno tako ni mogel ustaviti. Verjetno v obeh primerih ni govora o neprilagojeni hitrosti (najbolj uporaben vzrok nesreč) ampak za nepravilno menjavo pasu.

Zanimivo je namreč, da je to že ena tretja različica istega dogodka - le zakaj?

Včeraj sem gledal drugačno zadevo.
Bili sta 2 nesreči - ena je ta ko je kamion šel skozi ograjo in druga, ko sta žensko stisnila kamiona. Obe nesreči pa sta si bili dosti blizu ena drugi.
Ženska nabaše na kolono in se samo dotakne prvega, kamiona, ki se umakne na prehitevalni pas. žensko potem odnese v kamion spredaj in zanjo pa prileti še en kamion tudi presenečen nad kolono in stisne ubogo žensko v prednji kamion.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Vuso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 677
Pridružen: Po maj 10, 2004 10:55 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a Vuso Sr jun 20, 2007 1:48 pm

2 nesreče sta bili to.Enkrat tovornjak čez ograjo na prehitevalni pas in druga, ko je tovornjak stal na cesti, nekdo se mu je izognil na prehitevalnega, ženska zadaj seveda ni vidla kaj se dogaja in se je napopala stoječemu v rit, potem jo je pa še en tovornjak od zadaj priletel vanjo.Tole je worst case scenario :cry:
 
Uporabniški avatar
Zois
Uporabnik
 
Prispevkov: 988
Pridružen: Ne mar 04, 2007 4:00 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

Napisal/-a Zois Sr jun 20, 2007 2:44 pm

ženska :D
Slika pugi.si
 
Uporabniški avatar
erda
Novinec
 
Prispevkov: 110
Pridružen: Po mar 05, 2007 6:57 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a erda Sr jun 20, 2007 4:20 pm

zdaj se peljem iz šoderjame domov in je pri markatorju na tržaški sta poknla Hruška in en mali avtek, nadaljujem vožnjo po proletarskih brigadah in pri knjižnici pokneta tovornjak in se mi zdi mazda .... kaj bo s temi tovornjakarjemi
Naložim AdriaRoute 2.0 na navigacije garmin. za več info zasebno sporočilo
 
Uporabniški avatar
Zois
Uporabnik
 
Prispevkov: 988
Pridružen: Ne mar 04, 2007 4:00 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

Napisal/-a Zois Sr jun 20, 2007 6:13 pm

od vročine se zvrti :D
Slika pugi.si
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Sr jun 20, 2007 6:16 pm

folk pa kaj morate tolk kupovat?? drugače nebi blo tolk tovornjakov...
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Sr jun 20, 2007 7:14 pm

kolesar je napisal/-a:folk pa kaj morate tolk kupovat?? drugače nebi blo tolk tovornjakov...


-a misliš da iz tujine se pa tovornjaki ne vozijo???pol bi mogli tujci tut nehat nakupovat.
-aja sj res, vozijo npr.:opremo, potrošni material itd. za firme, ki so večkrat odvisna od dobave, tk da bi mogu večine slovenske in tuje proizvodnje ustavit, da bi se šleparji tut.

lp :-P
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Sr jun 20, 2007 7:38 pm

ne me narobe razumet men gre tovornjakarji na k... mislijo da si lahko vse dovolijo.
samo pravim potrošniška družba ... polno tovornjakov

kolko stane prevoz iz luke do madžarske meje z vlakom?
kolko pa gorivo za tovornjaka?
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Sr jun 20, 2007 8:02 pm

kolesar je napisal/-a:ne me narobe razumet men gre tovornjakarji na k... mislijo da si lahko vse dovolijo.
samo pravim potrošniška družba ... polno tovornjakov

kolko stane prevoz iz luke do madžarske meje z vlakom?
kolko pa gorivo za tovornjaka?

Vprašaj se raje kolk vlakov se lahko prepelje na tej relaciji, predvsem od kp do lj ;) pa smo spet pri problemu ki ga more rešit država...
LP Rok
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Sr jun 20, 2007 8:22 pm

Gen|uS je napisal/-a:
kolesar je napisal/-a:ne me narobe razumet men gre tovornjakarji na k... mislijo da si lahko vse dovolijo.
samo pravim potrošniška družba ... polno tovornjakov

kolko stane prevoz iz luke do madžarske meje z vlakom?
kolko pa gorivo za tovornjaka?

Vprašaj se raje kolk vlakov se lahko prepelje na tej relaciji, predvsem od kp do lj ;) pa smo spet pri problemu ki ga more rešit država...

ne vidim problema v tem...
saj se lahko ena kompozicija pelje takoj za drugo..
vlaki do kopra pa če se ne motim niso ravno pogosti.
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek Sr jun 20, 2007 9:25 pm

točno ta lokacija, kot sem jo omenjal na prvi strani.. od pesniškega rondoja gor... kamijonar šel kamijonara prehitevat.. seveda spregledal osebni avtomobil.. haube na bmw3 (prejšni model) skoraj da ni bilo.. stisnil jo je med sebe in betonsko ograjo med pasi in zasukal za 180stopinj.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov