Misak je napisal/-a:Ni kompliciranja tuki, samo logična razlaga.
esem je napisal/-a:kjer je bil tudi video, ki je nazorno pokazal, da avto (mislim da Audi) ne more speljat na ravnem - ravno zato, ker 25% X 0 navora je še vedno 0 (isto velja za 3X - torej 75 % X 0 = 0).
Misak je napisal/-a:To, kar pomeni porazdelitev trenutnega navora v razmerju 30:70 ti že ime samo pove - tak sklopka porazdeli tisti navor ki ga ima trenutno na voljo (ne glede na hitrost, prestavo, itd. ...) na pogonske osi v razmerju 30 % spredaj in 70 % zadaj, kar ne pomeni nič drugega, kot to da če iz menjalnika pride 100 Nm navora ga gre 30 Nm na sprenji kolesni par, 70% pa na zadnji. Ko stopiš po gasu, navor naraste na recimo 200 Nm in sklopka to prenese v razmerju 60 Nm spredaj, 140 zadaj.
Kar se tiče prenosa in sprednjih gum na ledu itd. Do trikrat večji navor pomeni, da v tistem trenutku, ko hočeš speljat, sprednja kolesa po ledu drsijo, sklopka prenese 3x večji navor na zadnji kolesni par, ki ne drsi. V praksi to pomeni, da na sprednja kolesa prense 25% navora, na zadnja pa 75%.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov