Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Po nov 19, 2007 9:42 pm

Zraven je še rezerva. Zakaj ne bi imel neki "lufta" zravn. Lahko da ima tisti spredaj malo boljše gume, ABS, ali pa ravno takrat pogledaš na radio in je razdalje kar na lepem premalo. Glede na to kva folk dela v avtih, bi morali imeti eni 10s varnostne... :roll:
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po nov 19, 2007 9:54 pm

Energetik81 je napisal/-a:Zraven je še rezerva. Zakaj ne bi imel neki "lufta" zravn. Lahko da ima tisti spredaj malo boljše gume, ABS, ali pa ravno takrat pogledaš na radio in je razdalje kar na lepem premalo. Glede na to kva folk dela v avtih, bi morali imeti eni 10s varnostne... :roll:


Zaradi mene lahko vozijo z desetimi sekundami rezerve - razen v mestu, kjer s tem odžirajo prostor, silijo v slalom prehitevanja (normalna in ne taka, ki motijo Nebivedu-ja, taka motijo tudi mene) in povzročajo zastoje. Vendar nekateri govorijo o reakcijskem času in ne o varnostni razdalji. In reakcijski čas čez sekundo (si) je treba izbit iz glave!
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR To nov 20, 2007 11:25 am

esem je napisal/-a:
Energetik81 je napisal/-a:Zraven je še rezerva. Zakaj ne bi imel neki "lufta" zravn. Lahko da ima tisti spredaj malo boljše gume, ABS, ali pa ravno takrat pogledaš na radio in je razdalje kar na lepem premalo. Glede na to kva folk dela v avtih, bi morali imeti eni 10s varnostne... :roll:


Zaradi mene lahko vozijo z desetimi sekundami rezerve - razen v mestu, kjer s tem odžirajo prostor, silijo v slalom prehitevanja (normalna in ne taka, ki motijo Nebivedu-ja, taka motijo tudi mene) in povzročajo zastoje. Vendar nekateri govorijo o reakcijskem času in ne o varnostni razdalji. In reakcijski čas čez sekundo (si) je treba izbit iz glave!


Točno tako kot sem že reku.... s 3 sek reakcijskega rajš ne it na cesto. Tisti, ki pa mislite, da je to nekje normalno sem pa tudi že povedal. Pelji se za avtom in ko bo avto pred tabo bremzal štej 2-3 sekunde in nato šele začni z zaviranjem.....me zanima če ma kdo j***a in še posebej tolikšno varnostno.

3 sekekunde prepozno zaviranje praktično pomeni, da si ga spregledal, ne pa da imaš tak reakcijski čas!!!
 
Uporabniški avatar
escape
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 509
Pridružen: So nov 17, 2007 3:05 pm
Kraj: Strunjan; Dom hondašev

Napisal/-a escape To nov 20, 2007 11:34 am

a jah v vsakem pogledu bi biu ti krivec ce nebi mel pric da te je prhitu.ce bi pa imel prico da se je urine pred tebe in ti zmanju varnostno razd. potem je krivec on.in po tem takem ga bi ko bi sla policija stran se kaseku posten:)
Ice_Angel it's the way u call me.....or just ICE
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss To nov 20, 2007 1:33 pm

PureTNT je napisal/-a:
esem je napisal/-a:Ni čudno, da je toliko nesreč, če rabite v povprečju dve sekundi, da šele začnete zavirati. Če voziš, moraš stalno pričakovat probleme in takoj reagirat! Kakšni dve sekundi neki :roll: :shock:


Točno tako. Če ima oseba odzivni čas daljši od sekunde, ne bi smela sedeti v vozilu. Tudi, če težav ne pričakuješ, moraš odreagirati v sekundi, če pa si pripravljen (npr. pri prehitevanju tovornega vozila na AC, za katerim tesno vozi osebno vozilo) , pa mora biti ta čas še krajši.


Smela ne bi ampak žal sedi in takih ni tako malo. Koliko imajo reakcijski čas starčki pri 70 in 80 letih? Pa tisti, ki se pogovarjajo po telefonu? Pa ljudje, ki so z mislimi vsepovsod drugod samo pri vožnji ne. Zaradi tega se govori o dveh sekundah, ki so sicer popolnoma nezaslišan čas reakcije ampak "face it" tako pač je.

Reakcijskega časa noben klinc ne preverja in človek, ki se v primeru padca sploh ne ujame na roke ima lahko vozniško dovoljenje.

In kaj rešuje te primerke, da se že niso vsi zaleteli in pobili. Počasna vožnja (starčki, klepetalci in globoki "misleci" pač vozijo v veliki večini počasi in se tudi ne limajo nobenmu na rit) in predvsem to, da situacij, kjer se bremza do konca spet ni tako veliko, oziroma so siloma redke (v zadnjem letu se spomnim samo dveh malo bolj kritičnih situacij, kjer je bilo treba zavirat skoraj na polno (1x se je celo oglasil ABS) pa prevozim letno 40.000km v vsakršnem prometu).

Če pa se situacije poklopijo in raznorazna vsiljevanja ter nenadna "krajšanja" varnostne razdalje pa potem pripeljejo do naletov, ker če nimaš rezerve v reakcijskem času pač ne reagiraš in nesreča je tu.

Potem pa je tako, kot pri našem ostarelem sosedu, ki letno prevozi 2.000 - 3.000km in skoraj vsako leto povzroči kakšno manjšo nesrečo pa je to vsem dokaj normalno. Po tej logiki bi jih torej jaz moral narediti 15-20 na leto :lol:
 
AndrejD
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 770
Pridružen: Po jun 14, 2004 10:48 am

Napisal/-a AndrejD Sr nov 21, 2007 12:20 pm

BBoss je napisal/-a:Ok, dejmo se 1x dogovorit zakaj imamo varnostno razdaljo? Varnostna razdalja je zaradi našega reakcijskega časa, ker ta pač ni trenuten in traja pri najbolj zbranih 1 sekundo (če pričakujejo situacijo) v povprečju pa 2-3 sekunde.

Tukaj hitrost ne igra popolnoma nobene vloge ali se vozimo 50, 100 ali pa 200km/h.
Ok, da ne bom nakladal je tukaj primer:

Vozilo A ima hitrost 100km/h ali 28m/s in pri polnem zaviranju potrebuje cca 40m do zaustavitve. Voznik vozila B opazi naglo zaviranja vendar je njegov reakcijski čas od trenutka ko zagleda bremzanje vozila A in trenutka, ko sam pohodi zavoro recimo 2 sekundi.

V teh dveh sekundah pri 100km/h je torej prevozil 56m. Če je bilo v trenutku zaviranja prvega vozila med voziloma 56m se sprednji odbijač vozila B, v trenutku, ko začne zavirati, nahaja točno na mestu, kjer se je nahajla zadnji odbijač vozila A, ko je le to začelo zavirati.

Če tudi vozilo B zavira do zaustavitve v 40m se zaustavi točno za vozilom A, ki v tem trenutku že stoji.

Se pravi, da je vozilo A ustavljeno v 40 metrih, vozilo B pa zaradi reakcijskega časa v 96m. Se pravi, da je varnostna razdalja pri 100km/h res 56m oziroma 2 sekundi.

Če zgodbo ponovimo za hitrost 200km/h so reakcijski časi enaki, razlike so samo v razdalji zaustavljanja oziroma prevoženih metrih na časovno enoto.

Zato AndrejD kar verjemi, da dve sekundi držita vedno in pri vsaki hitrosti. ;)


Teorija je dobra v praksi pa popolnoma neuporabno. In jaz stalno računam da se bom lahko ustavil do sprednjega in bo še vmes ene 10m fraj...
Slika
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Sr nov 21, 2007 1:48 pm

Ne moreš računati na to, da se bo tisti pred tabo hipoma ustavil - kar pomeni da se zabije v drevo ali čelno v drugega. Pač obstaja neko tveganje. Če bi računal na to, bi bile varnostne razdalje gromozanske - 2s reakcijskega časa bi moral prišteti še čas ustavljanja.
Tisto kar je napisal BBoss je kar pravilno.
 
Medion
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: To nov 20, 2007 4:00 pm

Napisal/-a Medion Sr nov 21, 2007 5:55 pm

Morda kdo ve, kdo je kriv če se avto zabije od zadaj, vendar se sprednjemu avtu niso prižgale zavorne luči. Torej bremzal je z ročno...
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Sr nov 21, 2007 11:49 pm

Neprilagojena hitrost, premajhna varnostna razdalja, standard paket bo.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
sundaydriver
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: So sep 23, 2006 12:32 pm

Napisal/-a sundaydriver Če nov 22, 2007 1:18 am

PureTNT je napisal/-a:
esem je napisal/-a:Ni čudno, da je toliko nesreč, če rabite v povprečju dve sekundi, da šele začnete zavirati. Če voziš, moraš stalno pričakovat probleme in takoj reagirat! Kakšni dve sekundi neki :roll: :shock:


Točno tako. Če ima oseba odzivni čas daljši od sekunde, ne bi smela sedeti v vozilu. Tudi, če težav ne pričakuješ, moraš odreagirati v sekundi, če pa si pripravljen (npr. pri prehitevanju tovornega vozila na AC, za katerim tesno vozi osebno vozilo) , pa mora biti ta čas še krajši.


Sploh nima veze, kako bi zadeve morale biti - važno je samo kako zadeve stojijo. V povprečju pač nanese 1-2s. Utrujenost, vpliv substanc, telefoniranje, itn. pač vplivajo na to povprečje.

Za moje pojme je vsak, ki rabi več kot 0,5s da odreagira mrtev konj, kar se refleksov tiče ... ampak moje subjektivno mnenje še ne spremeni situacije.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov