
Energetik81 je napisal/-a:Zraven je še rezerva. Zakaj ne bi imel neki "lufta" zravn. Lahko da ima tisti spredaj malo boljše gume, ABS, ali pa ravno takrat pogledaš na radio in je razdalje kar na lepem premalo. Glede na to kva folk dela v avtih, bi morali imeti eni 10s varnostne...
esem je napisal/-a:Energetik81 je napisal/-a:Zraven je še rezerva. Zakaj ne bi imel neki "lufta" zravn. Lahko da ima tisti spredaj malo boljše gume, ABS, ali pa ravno takrat pogledaš na radio in je razdalje kar na lepem premalo. Glede na to kva folk dela v avtih, bi morali imeti eni 10s varnostne...
Zaradi mene lahko vozijo z desetimi sekundami rezerve - razen v mestu, kjer s tem odžirajo prostor, silijo v slalom prehitevanja (normalna in ne taka, ki motijo Nebivedu-ja, taka motijo tudi mene) in povzročajo zastoje. Vendar nekateri govorijo o reakcijskem času in ne o varnostni razdalji. In reakcijski čas čez sekundo (si) je treba izbit iz glave!
PureTNT je napisal/-a:esem je napisal/-a:Ni čudno, da je toliko nesreč, če rabite v povprečju dve sekundi, da šele začnete zavirati. Če voziš, moraš stalno pričakovat probleme in takoj reagirat! Kakšni dve sekundi neki![]()
Točno tako. Če ima oseba odzivni čas daljši od sekunde, ne bi smela sedeti v vozilu. Tudi, če težav ne pričakuješ, moraš odreagirati v sekundi, če pa si pripravljen (npr. pri prehitevanju tovornega vozila na AC, za katerim tesno vozi osebno vozilo) , pa mora biti ta čas še krajši.
BBoss je napisal/-a:Ok, dejmo se 1x dogovorit zakaj imamo varnostno razdaljo? Varnostna razdalja je zaradi našega reakcijskega časa, ker ta pač ni trenuten in traja pri najbolj zbranih 1 sekundo (če pričakujejo situacijo) v povprečju pa 2-3 sekunde.
Tukaj hitrost ne igra popolnoma nobene vloge ali se vozimo 50, 100 ali pa 200km/h.
Ok, da ne bom nakladal je tukaj primer:
Vozilo A ima hitrost 100km/h ali 28m/s in pri polnem zaviranju potrebuje cca 40m do zaustavitve. Voznik vozila B opazi naglo zaviranja vendar je njegov reakcijski čas od trenutka ko zagleda bremzanje vozila A in trenutka, ko sam pohodi zavoro recimo 2 sekundi.
V teh dveh sekundah pri 100km/h je torej prevozil 56m. Če je bilo v trenutku zaviranja prvega vozila med voziloma 56m se sprednji odbijač vozila B, v trenutku, ko začne zavirati, nahaja točno na mestu, kjer se je nahajla zadnji odbijač vozila A, ko je le to začelo zavirati.
Če tudi vozilo B zavira do zaustavitve v 40m se zaustavi točno za vozilom A, ki v tem trenutku že stoji.
Se pravi, da je vozilo A ustavljeno v 40 metrih, vozilo B pa zaradi reakcijskega časa v 96m. Se pravi, da je varnostna razdalja pri 100km/h res 56m oziroma 2 sekundi.
Če zgodbo ponovimo za hitrost 200km/h so reakcijski časi enaki, razlike so samo v razdalji zaustavljanja oziroma prevoženih metrih na časovno enoto.
Zato AndrejD kar verjemi, da dve sekundi držita vedno in pri vsaki hitrosti.
PureTNT je napisal/-a:esem je napisal/-a:Ni čudno, da je toliko nesreč, če rabite v povprečju dve sekundi, da šele začnete zavirati. Če voziš, moraš stalno pričakovat probleme in takoj reagirat! Kakšni dve sekundi neki![]()
Točno tako. Če ima oseba odzivni čas daljši od sekunde, ne bi smela sedeti v vozilu. Tudi, če težav ne pričakuješ, moraš odreagirati v sekundi, če pa si pripravljen (npr. pri prehitevanju tovornega vozila na AC, za katerim tesno vozi osebno vozilo) , pa mora biti ta čas še krajši.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov