Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dejvi Pe nov 23, 2007 10:12 pm

mito155 je napisal/-a:1. stvar... noben fucking EU nam ne more dati kazni za onesnaževanje... neglede na 130000 avtomobilov vsak dan, ne glede na gužvo... v Slo imamo samo 2 miljona prebivalcev kateri ne znamo niti načrtno narediti tako onesnaženje v enem letu, kot ga naredijo lahko v enem mesecu v parizu... a je kdo že bil v parizu? a je kdo vidu kdaj tisti kaos ki vlada? in zdej so se spravili na Slovenijo, kjer v njenem navečjem mestu v natanko 5min prideš iz zadušljivega centra v NARAVO! iz poljanske na grad in iz centra v tivoli... jest se iz Lj ne odselim za noben denar, še manj pa da bi plačeval da grem po šihtu ob 7ih zvečer z deklico v Zvezdo na tortico.. v soboto in nedeljo pa v Mostec in Tivoli... to so ugodnosti katere nimajo v marsikaterem mestu v EU, sedaj se pa spravlajo nad nas.. in seved So politiki kot navadne pičke lezejo skupi... seveda... politikom bomo itak davkolačevalci plačevali 50€ na dan da se bodo vozili po LJ... kar naj naredijo.. me zanima kdo bo sploh še prišel delat... vsi jokajo o parkingih, ampak vsi pridejo ob 8 v službo...

lp


Evo, si mi vzel z jezika...
Eh slovenčki, slovenčki...vedno nam bodo nekaj diktirali. Ko bodo v Londonu in Parizu plačevali 250 €, bom pa tut jst v LJ 50...
 
syncmaster
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: Če apr 21, 2005 1:47 pm

Napisal/-a syncmaster Pe nov 23, 2007 10:13 pm

syncmaster je napisal/-a:
Doc_ je napisal/-a:smo preveč komot...

vsi bi se radi vsedli v avto in parkirali en meter od cilja...

ma tako ne gre... če bi živel v LJ bi se osebno vozil z avtobusom okol, kot sem počel 3 mesece ko sem bil v LJ...

v ljubljani ni tega problema, sam večje parkirne bi blo treba naredit in seveda spremenit mal proge teh busov...


Ni res,

Živim, sem študiral in zdaj delam v Lj že 10 let.

javni promet v Lj je v k.. samo zato, ker avtobusi uporabljajo iste ceste kot vsi ostali, torej njihova povprečna hitrost je blizu 0kmh. Ti ostali so pa ljubljančani ki se vozjo z avtom po par 100m, študentarija iz lj in okolice:roll: s svojimi kripami, dnevni migrantje iz okolice, tranzitni promet skozi Slovenijo, ki zaradi bedastega AC križa MORAJO skozi obvoznico... :shock: itd.

Ti študentje pa dijaki z avti, ki se vozjo iz Škofje Loke pa Kranja, Grosuplja itd v Lj so pa najhujši. Urnik predavanj isti kot pred 10 leti, javni želežniški promet isti, in za njih kr naenkrat vlak ni več OK, mora ena smrkla prpelat svojga 15 let starga legacy-a do vrat faksa. Take bi pobu!

V primeru praznih cest ob cca 9:00 pa je trola največje razkošje. Sam se z LPP ne vozim, ker ne obstaja povezava Bežigrad-Verovškova in grem peš 20min. Sem se s trolo vozil ko smo mel seminar v Hotelu Lev, zakon je blo, kak luksuz ej!! 8:43 še pri AMZS, ob 9:00 pred Levom, ostali prevzvišeni pa s svojimi avti plačvala parkirnine v Tivoliju in zamudla pol ure na seminar :twisted: Pa sodelavki so avto obdrajsal.

Kar jst pogost naredim tistmu k mi zaparkira vhod v blok in pravkar se menimo, da bomo stanovalci začeli načrtno uničevati avtomobile in obračunavati z ljudmi ki parkirajo na tak način. Sam imam na vesti en lep snop brisalcev, odlomljenih ogledal ipd. Ampak mi se ne damo, nismo talci brezobraznih ljudi, ki nočjo parkirat v službeni garaži, če jo majo, seveda, ampak mi naserje svoj avto direkt na vrata :x

Pazite se oz pazite svoje avte, ker vem da vam je samo do njih v bistvu. Za svoje in moje zdravje se vam pa j.be! Mam prou??


No se opravičujem, sem malce, ampak samo malce pretiraval, ker sem kot prebivalec Lj besen na takšno početje in se mi bo enkrat utrgalo in bom enmu takmu polomu noge in razbu faco, kar mi ni težko naredit, ker gre za moje zdravje, zdravje mojih najbližjih, mojih someščanov in nenazadnje, mesta samega :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
 
syncmaster
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: Če apr 21, 2005 1:47 pm

Napisal/-a syncmaster Pe nov 23, 2007 10:16 pm

dejvi je napisal/-a:
mito155 je napisal/-a:1. stvar... noben fucking EU nam ne more dati kazni za onesnaževanje... neglede na 130000 avtomobilov vsak dan, ne glede na gužvo... v Slo imamo samo 2 miljona prebivalcev kateri ne znamo niti načrtno narediti tako onesnaženje v enem letu, kot ga naredijo lahko v enem mesecu v parizu... a je kdo že bil v parizu? a je kdo vidu kdaj tisti kaos ki vlada? in zdej so se spravili na Slovenijo, kjer v njenem navečjem mestu v natanko 5min prideš iz zadušljivega centra v NARAVO! iz poljanske na grad in iz centra v tivoli... jest se iz Lj ne odselim za noben denar, še manj pa da bi plačeval da grem po šihtu ob 7ih zvečer z deklico v Zvezdo na tortico.. v soboto in nedeljo pa v Mostec in Tivoli... to so ugodnosti katere nimajo v marsikaterem mestu v EU, sedaj se pa spravlajo nad nas.. in seved So politiki kot navadne pičke lezejo skupi... seveda... politikom bomo itak davkolačevalci plačevali 50€ na dan da se bodo vozili po LJ... kar naj naredijo.. me zanima kdo bo sploh še prišel delat... vsi jokajo o parkingih, ampak vsi pridejo ob 8 v službo...

lp


Evo, si mi vzel z jezika...
Eh slovenčki, slovenčki...vedno nam bodo nekaj diktirali. Ko bodo v Londonu in Parizu plačevali 250 €, bom pa tut jst v LJ 50...


Gre se za isto stvar, kot pri kajenju. Pravico do čistega okolja in zraka. Sedaj pa mi povej, a kdaj čistiš svoja okna v LJ? Jaz jih čistim tedensko, in vsakič cunja zgleda kot da sem jo vrgel v kup pepela. In to jaz diham... zaradi bednih kmetavzarjev iz okolce, ki se morajo drajsat s svojimi gajbami, ker se jim ne da na vlak, avtobusna podjetja so pa itak uničl.
 
Uporabniški avatar
sundaydriver
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: So sep 23, 2006 12:32 pm

Napisal/-a sundaydriver Pe nov 23, 2007 10:34 pm

Malo si zgrešil tu - ne da se folku ne da na vlak. Zaradi zastarelosti in neorganiziranosti slo železnic vsak, ki ima alternativo in je zdrave pameti, ne gre na vlak.
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Pe nov 23, 2007 10:38 pm

syncmaster je napisal/-a:
dejvi je napisal/-a:
mito155 je napisal/-a:1. stvar... noben fucking EU nam ne more dati kazni za onesnaževanje... neglede na 130000 avtomobilov vsak dan, ne glede na gužvo... v Slo imamo samo 2 miljona prebivalcev kateri ne znamo niti načrtno narediti tako onesnaženje v enem letu, kot ga naredijo lahko v enem mesecu v parizu... a je kdo že bil v parizu? a je kdo vidu kdaj tisti kaos ki vlada? in zdej so se spravili na Slovenijo, kjer v njenem navečjem mestu v natanko 5min prideš iz zadušljivega centra v NARAVO! iz poljanske na grad in iz centra v tivoli... jest se iz Lj ne odselim za noben denar, še manj pa da bi plačeval da grem po šihtu ob 7ih zvečer z deklico v Zvezdo na tortico.. v soboto in nedeljo pa v Mostec in Tivoli... to so ugodnosti katere nimajo v marsikaterem mestu v EU, sedaj se pa spravlajo nad nas.. in seved So politiki kot navadne pičke lezejo skupi... seveda... politikom bomo itak davkolačevalci plačevali 50€ na dan da se bodo vozili po LJ... kar naj naredijo.. me zanima kdo bo sploh še prišel delat... vsi jokajo o parkingih, ampak vsi pridejo ob 8 v službo...

lp


Evo, si mi vzel z jezika...
Eh slovenčki, slovenčki...vedno nam bodo nekaj diktirali. Ko bodo v Londonu in Parizu plačevali 250 €, bom pa tut jst v LJ 50...


Gre se za isto stvar, kot pri kajenju. Pravico do čistega okolja in zraka. Sedaj pa mi povej, a kdaj čistiš svoja okna v LJ? Jaz jih čistim tedensko, in vsakič cunja zgleda kot da sem jo vrgel v kup pepela. In to jaz diham... zaradi bednih kmetavzarjev iz okolce, ki se morajo drajsat s svojimi gajbami, ker se jim ne da na vlak, avtobusna podjetja so pa itak uničl.

a pa si kdaj pomislu, da je mnogim kmetavzarjem to kruh??
 
ghandaed
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: To okt 17, 2006 9:14 pm

Napisal/-a ghandaed Pe nov 23, 2007 10:42 pm

@SYNCMASTER


saj te kot prebivalec centra ljubljane na nek način razumem... samo ti čisto dobro namerno svetujem da se malo obrzdaš. Namerno poškodovanje tuje lastnine je kolikor je meni znano kaznivo dejanje. Upam, da se zavedaš posledic. Sam vem, da če bi se kdo spravil vandalizirat moj avtomobil - in bi ga zalotil, bi se maksimalno angažiral da ga preko policije in pravnikov spravim na hladno in pokasiram odškodnino. Danes princip oko za oko, zob za zob pač ni sprejemljiv.

Še en nasvet... ker je na našem dvorišču pogosto tudi parkirni kaos imam tudi sam nekaj izkušenj okoli takšnih situacij... obrni se na mestno redarstvo. Če jih pokličeš pridejo tja in potalajo kazni, mogoče lisice ali pa odpeljejo avto s pajkom tistim ki brezobzirno parkirajo.

Ne vzemi tega kot osebni napad temveč kot nasvet :) 8)
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Pe nov 23, 2007 10:52 pm

@f.taunus:

odgovor na tvoje vprašanje sicer malo pozno:

LONDON:
Mayor Ken Livingstone plans to punish the drivers of large cars and trucks by tripling the daily congestion charge they must pay in the center of the city to £25, in an attempt to improve air quality.

"One has to ask why people need four-wheel-drives in the most densely populated part of Britain," Livingstone said Tuesday at a news conference.

The new charges, the equivalent of about $47.50, would be introduced around 2009 after a legal review, the mayor said. He also said he wanted to waive the fee for drivers of the least- polluting vehicles, including gasoline- electric and electric-power cars.

Livingstone says climate change is the biggest issue facing Londoners. He favors higher taxes on air travelers and has criticized drivers of "Chelsea tractors," as four-wheel-drive vehicles are known in London.

"Those who buy them can afford to choose from pretty much the whole of the mainstream car market but have chosen to buy one of the most polluting vehicles," Livingstone said.

The city introduced a charge on cars and trucks entering central London in 2003 to reduce traffic and pollution and raise cash for public transportation. The fee is currently £8 a day.

"It's got nothing to do with being green," said Paul Vine, a graphic designer who stopped driving his turbo- charged Toyota sports car to work in central London to avoid the charge. "It has to do with making money. Twenty- five pounds a day is ridiculous."

Vehicles that emit more than 225 grams of carbon dioxide per kilometer, the highest category for U.K. vehicle tax purposes and known as band G, would pay the £25 a day charge.

The band G group ranges from Peugeot 407 station wagons with 3.0- liter gasoline engines to BMW 760Li and Jaguar XJ sedans with V-8 engines, according to the Department for Transport Web site.

"These are family vehicles and this is clearly a further taxation on the motorist from Ken Livingstone using the banner of the congestion charge," said John Procter, a spokesman for the British carmakers group, the Society of Motor Manufacturers and Traders.

Livingstone also plans to remove a 90 percent discount on the charge for drivers of the largest vehicles who live inside the zone.

The fee was increased to £8 from £5 in 2005, and in February the zone will be extended westward to include the borough of Kensington & Chelsea. The charge area currently takes in London's West End shopping and entertainment districts and the City financial area.

London retailers say the charge is reducing business in areas such as Oxford Street and sending shoppers who drive to malls outside the city.

The impact of the congestion zone is mixed. The number of cars entering the zone last year declined by 4 percent from a year earlier and the city raised £122 million, the mayor said in June. Traffic delays worsened in 2005 to an average of 1.8 minutes per kilometer from 1.6 minutes a year earlier, according to the city's transport department.

Bus ridership in London has grown 38 percent in the five years to 2005. Cycling increased 23 percent last year, with 330,000 journeys a day, the department said.

In October, local government officials in Richmond, southwest London said they wanted to link the cost of residents' parking permits to the volume of carbon dioxide their cars produce.

vir: http://www.iht.com/articles/2006/11/14/news/london.php

tisto kar je odebeljen tisk je moj odgovor tebi, predvsem zadnji del - čisto spodi; za ostale pa je tisto zgoraj oz. cel tekst

lp
 
syncmaster
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: Če apr 21, 2005 1:47 pm

Napisal/-a syncmaster Pe nov 23, 2007 10:54 pm

ghandaed je napisal/-a:@SYNCMASTER


saj te kot prebivalec centra ljubljane na nek način razumem... samo ti čisto dobro namerno svetujem da se malo obrzdaš. Namerno poškodovanje tuje lastnine je kolikor je meni znano kaznivo dejanje. Upam, da se zavedaš posledic. Sam vem, da če bi se kdo spravil vandalizirat moj avtomobil - in bi ga zalotil, bi se maksimalno angažiral da ga preko policije in pravnikov spravim na hladno in pokasiram odškodnino. Danes princip oko za oko, zob za zob pač ni sprejemljiv.

Še en nasvet... ker je na našem dvorišču pogosto tudi parkirni kaos imam tudi sam nekaj izkušenj okoli takšnih situacij... obrni se na mestno redarstvo. Če jih pokličeš pridejo tja in potalajo kazni, mogoče lisice ali pa odpeljejo avto s pajkom tistim ki brezobzirno parkirajo.

Ne vzemi tega kot osebni napad temveč kot nasvet :) 8)


Primer: avtomobil za cca 6000Eur npr. SG registracije , lastnik verjetno študent iz bližnjega študenstskega bloka. V nedeljo zvečer (revež nima za vlak :roll: ) zaparkira ostala vozila, parkirana pravokotno na njegovo vozilo in ker je to na samem izhodu iz parkirišča, oteži pretočnost iz\v parkirišče. Za avto se očitno ne zmeni do torka-srede (očitno avta sploh ne rabi), kar povzroči ogromno ogorčenja ostalih, domačinov in migrantov. Do srede mu manjkajo brisalci, ogledala, odtrgane tablice, popisan pleh, šipe... Vsak ki pride domov ob 17-ih zvečer znori in se znese nad tako parkiranim avtom, kar sem videl že ene 10-krat.
 
Uporabniški avatar
H2
Uporabnik
 
Prispevkov: 1189
Pridružen: Sr jun 15, 2005 8:23 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a H2 Pe nov 23, 2007 10:59 pm

Vuso je napisal/-a:Živim v Lj in se vozim z busom v šolo.2 leti sem se vozil z avtom, ampak že kakšen mesec uporabljam avtobus.Raje stojim v koloni, na toplem, ob radiu, kot pa uporabljam lpp.Zamenjal sem predvsem zaradi stroškov in ker imaš mirno glavo kaj bo z avtom, ko prideš nazaj.
Avtobusi ne vozijo praktično nikoli(razen mogoče 6 in 1), gužva je obupna, žeton stane 1 evro!!!!Recimo, da se pripelješ z avtom v mesto, plačaš parkirplac za 1 dan(npr. 5 evrov), želiš priti nekam za kamor je treba 3 prestopat(3x2) in si ob 11 evrov.To ni normalno.V londonu še čika ne moreš v miru skadit, ker busi vozijo non stop, celo noč.Pri nas pa ob 22h ponavadi nehajo in začnejo spet ob 5-6h.S tem, da vozijo malo bolj pogosto med 7-8.30 in 15-18h.Najhujše kar se ti lahko zgodi je, da bi se rad peljal s kakšno eksotično cifro po 20h.Metek v glavo :roll:
Na žalost bi morali počasi začeti razmišljati o neke vrsti podzemni oz. tramvaju.Z busi jim ne bo uspelo rešit gužve.Posebni pasovi za buse??!!hahahahahahahahaha.Ena boljših...Guess who jih bo uporabljal.
Sicer pa, ko bo taxa uvedena, kdo jo bo pa kontroliral.Sej ni nikjer nobenega.A me bo redar zaštopal?te klukci znajo itak samo položnice pisat ljudem, ki ne ovirajo nikoga.
brezvezer


Zato pa greš na LPP in si narediš mesečno... Če prestopaš se ti bolje splača imeti mesečno ko žetone, ker mesečna stane 17€ na mesec ;)
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Pe nov 23, 2007 11:09 pm

LEJTE NAJVECJI ONASNEZEVALCI SO DIZLI IN VECINA JE DANES DIESELSKIH motorjev in jaz vidim resitev v biodizlu in ne v nekem neumnem plačevanju!!!

S tem bi celo drzavo resili smrada in ne le vecjih mest.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Pe nov 23, 2007 11:12 pm

quote="Vuso"
Živim v Lj in se vozim z busom v šolo.2 leti sem se vozil z avtom, ampak že kakšen mesec uporabljam avtobus.Raje stojim v koloni, na toplem, ob radiu, kot pa uporabljam lpp.Zamenjal sem predvsem zaradi stroškov in ker imaš mirno glavo kaj bo z avtom, ko prideš nazaj.

kako si to napisal, hahahha
:lol:

v drugem delu teksta - tvoj post pa kritiziraš lpp in stroške lpp-ja tukaj v prvem delu pa da 1 mesec uporabljaš lpp

aja si ti res iz lj? ker lpp vozi tudi po 20 uri če ne veš...btw vozijo tudi ob 0:30 zjutri :idea:
 
Petersilj
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: To jul 25, 2006 10:50 pm

Napisal/-a Petersilj So nov 24, 2007 12:06 am

Biodizel je glede emisij še bolj škodljiv kot navadni dizel, predvsem NOx-i in saje. Energijska vrednost je manjša (ergo večja poraba), tudi z aditivi se ga težko uporablja pod ničlo, njegova izdelava je zelo nerentabilna (če pozabimo na subvencije pridelovalcem in manjše trošarine), navsezadnje pa pa potrebujemo hektar povšine za ušivih 1000 litrov tega. :roll: Aja, pa da se kdo ne bi spomnil, da bi ga začel uporabljat v sodobnem dizelskem motroju s tehnologijo skupnega voda. :D
 
Uporabniški avatar
ShowDown
Novinec
 
Prispevkov: 453
Pridružen: Po sep 26, 2005 8:54 pm

Napisal/-a ShowDown So nov 24, 2007 12:33 am

Trole v LJ so za en k**ac...nebom rekel, da grem raje z avtom, ampak grem raje kar peš. Raje grem po rokah peš kot pa na trolo. :evil:
 
ghandaed
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: To okt 17, 2006 9:14 pm

Napisal/-a ghandaed So nov 24, 2007 12:46 am

[quote="syncmaster]
Primer: avtomobil za cca 6000Eur npr. SG registracije , lastnik verjetno študent iz bližnjega študenstskega bloka. V nedeljo zvečer (revež nima za vlak :roll: ) zaparkira ostala vozila, parkirana pravokotno na njegovo vozilo in ker je to na samem izhodu iz parkirišča, oteži pretočnost iz\v parkirišče. Za avto se očitno ne zmeni do torka-srede (očitno avta sploh ne rabi), kar povzroči ogromno ogorčenja ostalih, domačinov in migrantov. Do srede mu manjkajo brisalci, ogledala, odtrgane tablice, popisan pleh, šipe... Vsak ki pride domov ob 17-ih zvečer znori in se znese nad tako parkiranim avtom, kar sem videl že ene 10-krat.[/quote]

Ja tudi take stvari se dogajajo, a to še zdaleč ne pomeni da so dopustne. Mislim, da se tudi sam tega zavedaš.

Tudi sam od časa do časa grdo parkiram in takrat vzamem v zakup, da bo morda kak ris na avtu ali kje kaj pobuškano. Vandalizma pa ne bom kar tako zlahka dopustil.

No sicer je pa brezeze zdaj nekaj toplo vodo na novo odkrivat...
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ So nov 24, 2007 9:41 am

syncmaster je napisal/-a:
Doc_ je napisal/-a:smo preveč komot...

vsi bi se radi vsedli v avto in parkirali en meter od cilja...

ma tako ne gre... če bi živel v LJ bi se osebno vozil z avtobusom okol, kot sem počel 3 mesece ko sem bil v LJ...

v ljubljani ni tega problema, sam večje parkirne bi blo treba naredit in seveda spremenit mal proge teh busov...


Ni res,

Živim, sem študiral in zdaj delam v Lj že 10 let.

javni promet v Lj je v k.. samo zato, ker avtobusi uporabljajo iste ceste kot vsi ostali, torej njihova povprečna hitrost je blizu 0kmh. Ti ostali so pa ljubljančani ki se vozjo z avtom po par 100m, študentarija iz lj in okolice:roll: s svojimi kripami, dnevni migrantje iz okolice, tranzitni promet skozi Slovenijo, ki zaradi bedastega AC križa MORAJO skozi obvoznico... :shock: itd.

Ti študentje pa dijaki z avti, ki se vozjo iz Škofje Loke pa Kranja, Grosuplja itd v Lj so pa najhujši. Urnik predavanj isti kot pred 10 leti, javni želežniški promet isti, in za njih kr naenkrat vlak ni več OK, mora ena smrkla prpelat svojga 15 let starga legacy-a do vrat faksa. Take bi pobu!

V primeru praznih cest ob cca 9:00 pa je trola največje razkošje. Sam se z LPP ne vozim, ker ne obstaja povezava Bežigrad-Verovškova in grem peš 20min. Sem se s trolo vozil ko smo mel seminar v Hotelu Lev, zakon je blo, kak luksuz ej!! 8:43 še pri AMZS, ob 9:00 pred Levom, ostali prevzvišeni pa s svojimi avti plačvala parkirnine v Tivoliju in zamudla pol ure na seminar :twisted: Pa sodelavki so avto obdrajsal.

Kar jst pogost naredim tistmu k mi zaparkira vhod v blok in pravkar se menimo, da bomo stanovalci začeli načrtno uničevati avtomobile in obračunavati z ljudmi ki parkirajo na tak način. Sam imam na vesti en lep snop brisalcev, odlomljenih ogledal ipd. Ampak mi se ne damo, nismo talci brezobraznih ljudi, ki nočjo parkirat v službeni garaži, če jo majo, seveda, ampak mi naserje svoj avto direkt na vrata :x

Pazite se oz pazite svoje avte, ker vem da vam je samo do njih v bistvu. Za svoje in moje zdravje se vam pa j.be! Mam prou??


Ja imaš prav... zdej ko se folk nebo mogu več vozit po mestu z odprtimi šipami in muziko na glas :lol: (seveda poleti :P )
kako se eni hitro razburijo ko jim omejiš vožnjo z avtom... neverjetno...

no pa odg tistemu ki je napisal da je žeton drag... KUPI MESEČNO KARTO :!:
jaz ne vidim problema čakat do 10 min avtobus...
Slika
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky So nov 24, 2007 11:55 am

zdej zjutraj je blo po radiju da bi naj blo plačat 20€ ne več 50 in naj bi veljalo še za MB in NG, torej še malo in bojo začeli Köbenhavenski sistem mestnega prometa preučevati, če so kej pametni.

Drugače pa se skor vsak dan vozim na fax v MB in, če bi mel direktno povezavo do MB z vlakom se ziher nebi vozo z avtom, ker je velik manj sresno se vsedit na vlak in se pol sprehodit do faxa, ampak zdej se mi ne izide niti finančno niti časovno, zato se vozim z avtom.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
Nikica
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Ne apr 10, 2005 11:45 am
Kraj: Žirovnica

Napisal/-a Nikica So nov 24, 2007 3:05 pm

no se neki...vsak turist k bo hotu na morje cez lj seveda...bo mogu placat ker se bo mogu nekak do obvoznce prpelat po celovski??pa ja de!

jst sm 2 let zvela v lj..sm hodila na trolo ni panike-tud v center se fajn pride,nimas skrbet za parking in to...zdej 2 let se pa vozm...in pac vozm se zato,ker mam manjkrat fax,se mi ne splaca dol zvet...vozm se pa z avtom zato,ker do mojga kraja ni vlaka...bus je drag in tud ni nobenih povezav do LJ. ce hocem na vlak do LJ,se morm najprej prpelat z avtom do avtobusne postaje--pa na vecino teh postaj tud nimas urejenih parkingov in nmors avto spet lepo na parkplac parkirat...pa ko prides recimo z vlakom do LJ...mors pa se pes do faxa oz vzet trolo..to ti gre cajta velik pa se mal...

tkoda men ni sprejemljivo...LP
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero So nov 24, 2007 5:01 pm

madona kakšne debate imate... kdo se vozi s trolo in kdo ne.

Meni se zdi glupo in neodgovorno kaj klobasajo predstavniki vlade/ministrstva. Ali jemljejo kakšne roza tablete ali kaj kadijo?

Na osnovi katere študije so ugotovili da če ''ukinejo'' 100.000 avtov ki prihaja v ljubljano da bo izpust manjši za 80% ? Torej je Ljubljanskih avtov 20-30.000 ??? Ali je to kar tako iz glave?

A tisti iz Ljubljane pa ne bodo plačevali nič? Ali tudi 50 € na dan. Torej ene 18.000 € na leto ??? Še enkrat vprašanje o odgovornosti dajanja takšnih izjav in pameti tistega ki jih daje.

Na osnovi katere študije je postavljena cena 50 € ??? Je kdo plačal davkoplačevalski denar za tako neumno študijo ali nekdo govori kar tako. V računalništvu bi to bil SPAM, tu je pa nategovanje folka.

A u Murski bodo pa bolj plitko orali da nebo praha... :cry

ma škoda zgubljat cajt za komentiranje takih izjav uradnikov ki vlečejo dobre plače za take ''strokovne'' izjave. Če bi bili vsaj 1. Aprila....


Slika :roll:
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss So nov 24, 2007 5:44 pm

Tako je Pero - zadnje čase je pač moderno, da se lansirajo novice in se gleda odziv. Ljudje smo pa itak znervirani od vseh mogočih pogruntavščin (da splošnega vse dražjega življenje sploh ne omenjam) in planemo na vsake take umotvore.

In to je še eden takih, ki prihaja iz ust človeka (Radovan Tavzes), ki mu gredo promet in vozila na živce saj je sam velik zagovornik neuporabe avtomobilov. In kaj je lepše, ko 1x dobi opozorilo iz EU, da se je treba lotiti zmanjševanja onasnaževanja.

To je voda na njegov mlin v borbi proti avtomobilom in v svojem navdušenju opozorilo EU-ja prenese na edinega sovražnika, ki je v tem primeru avto čeprav uradniki EU nikjer ne omenjajo poglavitvenega krivca. Tako je navdušen, da je s svetlobno hitrostjo pohitel z izjavo brez, da bi sploh najprej obvestil ustrezne organe (ministrstvo za promet, občine), da o naročilu študije raje ne govorimo.

In kako naj ljudje jemljemo resno takega človeka, ki brez pametnih rešitev, lažnih izjav napoveduje takšne drastične ukrepe?

Ta zadeva je zgledala kot vojna napoved avtomobilom v večjih mestih. A je upravičena ali ne g. Tavzesa zgleda sploh ne zanima ampak je še naprej pripravljen klobasati neumnosti brez repa in glave.

Zato bi predlagal gospodu naj se malce umiri, preveri dejstva, posledice, se posvetuje s pametnejšimi od njega, naredi ustrezno strategijo in šele nato pristopi, k vznemirjanju javnosti.



Pa da ne bom samo kritiziral še nekaj predlogov:
- znižanje cene stanovanj v večjih mestih, da si bodo ljudje lahko kupili svoj dom bliže delovnega mesta.
- četrtina služb (predvsem administrativnih) v Ljubljani bi se lahko opravljala od doma
- mestni prevoz naj obvezno prešalta na plin oziroma elektriko - nekoč je Ljubljana že imela trolejbuse
- plinifikacije ogrevanja; ogrevanje na nafto in trda goriva obvezno s filtri na dimnikih
- prepoved vstopa avtomobilom in predvsem kamionom, ki ne ustrezajo modernim eko standardom - recimo nižjim od Euro 3 (stvar dogovora in študije)
- izboljšati mrežo kolesarskih stez in s kamerami varovanih parkirišč za kolesa
itd
itd

Tega je preveč, da bi našteval.
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss So nov 24, 2007 7:11 pm

Tako je Pero - zadnje čase je pač moderno, da se lansirajo novice in se gleda odziv. Ljudje smo pa itak znervirani od vseh mogočih pogruntavščin (da splošnega vse dražjega življenje sploh ne omenjam) in planemo na vsake take umotvore.

In to je še eden takih, ki prihaja iz ust človeka (Radovan Tavzes), ki mu gredo promet in vozila na živce saj je sam velik zagovornik neuporabe avtomobilov. In kaj je lepše, ko 1x dobi opozorilo iz EU, da se je treba lotiti zmanjševanja onasnaževanja.

To je voda na njegov mlin v borbi proti avtomobilom in v svojem navdušenju opozorilo EU-ja prenese na edinega sovražnika, ki je v tem primeru avto čeprav uradniki EU nikjer ne omenjajo poglavitvenega krivca. Tako je navdušen, da je s svetlobno hitrostjo pohitel z izjavo brez, da bi sploh najprej obvestil ustrezne organe (ministrstvo za promet, občine), da o naročilu študije raje ne govorimo.

In kako naj ljudje jemljemo resno takega človeka, ki brez pametnih rešitev, lažnih izjav napoveduje takšne drastične ukrepe?

Ta zadeva je zgledala kot vojna napoved avtomobilom v večjih mestih. A je upravičena ali ne g. Tavzesa zgleda sploh ne zanima ampak je še naprej pripravljen klobasati neumnosti brez repa in glave.

Zato bi predlagal gospodu naj se malce umiri, preveri dejstva, posledice, se posvetuje s pametnejšimi od njega, naredi ustrezno strategijo in šele nato pristopi, k vznemirjanju javnosti.



Pa da ne bom samo kritiziral še nekaj predlogov:
- znižanje cene stanovanj v večjih mestih, da si bodo ljudje lahko kupili svoj dom bliže delovnega mesta.
- četrtina služb (predvsem administrativnih) v Ljubljani bi se lahko opravljala od doma
- mestni prevoz naj obvezno prešalta na plin oziroma elektriko - nekoč je Ljubljana že imela trolejbuse
- plinifikacije ogrevanja; ogrevanje na nafto in trda goriva obvezno s filtri na dimnikih
- prepoved vstopa avtomobilom in predvsem kamionom, ki ne ustrezajo modernim eko standardom - recimo nižjim od Euro 3 (stvar dogovora in študije)
- izboljšati mrežo kolesarskih stez in s kamerami varovanih parkirišč za kolesa
itd
itd

Tega je preveč, da bi našteval.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov