Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 So dec 29, 2007 1:12 am

Paris je napisal/-a:
RED_line je napisal/-a:...
na OMV imajo 98 in 100. kaj na petrolu imajo morda tudi 95 al ne obstaja to več?


Obstaja obstaja :D :vrum :tomidelej: sam ne povsod.


Kako ne povsod,95 imajo na vseh črpalkah ne glede na podjetje. :idea:
 
Uporabniški avatar
406
Novinec
 
Prispevkov: 340
Pridružen: So jan 27, 2007 10:01 am

Napisal/-a 406 So dec 29, 2007 9:35 am

JEREMIJA79 je napisal/-a:Z 95 oktanskim na OMV-ju naredil 500km s 100 oktanskim delam pa 550-560km,potem pa sami presodite. :idea:


sam zakaj je pa cena ista....

pa ne vem kok mislite mocne masine.(sm vidu v prvih postih)....gre za 1.8 16v mašino...

pol pravte da je 100 najbol..
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny So dec 29, 2007 11:02 am

JEREMIJA79 je napisal/-a:Z 95 oktanskim na OMV-ju naredil 500km s 100 oktanskim delam pa 550-560km,potem pa sami presodite. :idea:

sm pa prepričan da si se ziher vozu z istim gasom pa po istih cestah pa tko naprej :lol:
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay So dec 29, 2007 11:04 am

pinny je napisal/-a:
JEREMIJA79 je napisal/-a:Z 95 oktanskim na OMV-ju naredil 500km s 100 oktanskim delam pa 550-560km,potem pa sami presodite. :idea:

sm pa prepričan da si se ziher vozu z istim gasom pa po istih cestah pa tko naprej :lol:

do metra natančno pa isti klani, isto speljevanje.... jao folk vedno iste bedarije 95 100 1100 oktanov :? v usa bi bli srečni če bi 95 imeli povsod :)
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 So dec 29, 2007 11:25 am

Pri meni tut zdajle že 7 tankov zapored OMV 100 oktanc noter teče, pa se je prožnost motorja opazno popravila (1.8 16V), kar je opazil tudi kolega, ki mu avto občasno posodim. Poraba je sicer za cca. 0,7 litra višja, vendar gre lahko tole tudi na račun hladnega vremena in kratkih relacij. Razlika (vsaj pri mojem avtu) je!
Slika
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ So dec 29, 2007 11:28 am

Ado, kaki benz pa majo tam v usa?
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 So dec 29, 2007 12:22 pm

pinny je napisal/-a:
JEREMIJA79 je napisal/-a:Z 95 oktanskim na OMV-ju naredil 500km s 100 oktanskim delam pa 550-560km,potem pa sami presodite. :idea:

sm pa prepričan da si se ziher vozu z istim gasom pa po istih cestah pa tko naprej :lol:


Ja z istim gasom po istih cestah... :roll:
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster So dec 29, 2007 12:35 pm

najboljši ni tukaj-na legalnem trgu.

takole so zapisali OMW
Gorivo OMV Super 100 ne vsebuje žvepla in drugih nečistoč, kar izboljšuje učinkovitost katalizatorjev za izpušne pline in jim podaljšuje življensko dobo. Zaostreni predpisi na področju preverjanja brezhibnosti delovanja avtomobilov, še zlasti čistosti izpušnih plinov, dajejo gorivu OMV Super 100 prednost pred uporabo drugih goriv, ki so na voljo na slovenskem trgu.
Z uvedbo 100-oktanskega bencina na slovenski trg družba OMV Slovenija in Skupina OMV ponovno dokazujeta usmerjenost k inovacijam in gospodarnosti: zaradi učinkovitejšega izgorevanja in aditivov, ki zmanjšujejo trenje, OMV Super 100 zagotavlja do štiriodstotni prihranek pri porabi goriva.
Dimitrij Zadel, direktor OMV Slovenija: »Novo gorivo, ki ga uvajamo na naše bencinske servise po Sloveniji, je rezultat raziskav, razvoja in znanja strokovnjakov iz dunajske rafinerije Schwechat. Gorivo OMV Super 100 je bilo razvito v tesnem sodelovanju z avtomobilskimi izdelovalci, zato povečuje učinkovitost, gospodarnost in ekološkost sodobnih pogonskih agregatov.«
Učinke višjega oktanskega števila je zaznati že ob prvem polnjenju posode za gorivo. Voznik nemudoma začuti večji navor motorja, kar zagotavlja boljše pospeševanje in z njim povezano večjo varnost pri prehitevanju. Poveča se učinek motorja pri vzponih in pri vožnji v mestu z nenehno ponavljajočim se ustavljanjem in speljevanjem. Gorivo OMV Super 100 zagotavlja do triodstotni porast moči motorja ter veča izkoristek, še posebej pri bencinskih motorjih s turbinskimi polnilniki in elektronskim uravnavanjem klenkanja.Večja učinkovitost pomeni tudi manjšo porabo goriva. S preizkušanjem je bilo namreč dokazano, da se poraba goriva ob uporabi OMV Super 100 zmanjša od dva to štiri odstotke. Tako so pridobitve ob uporabi novega goriva na področju okoljevarstva vsestranske. Gorivo pa zagotavlja uporabnikom na večjih področjih gospodarnejšo uporabo avtomobila.
Novo gorivo, ki je sad razvoja in znanja strokovnjakov OMV in del inovativnih, sodobnih izdelkov iz rafinerije Schwechat, je bilo razvito v tesnem sodelovanju z avtomobilskimi izdelovalci. Zato veča učinkovitost, gospodarnost in ekološkost sodbnih pogonskih agregatov z neposrednim vbrizgom goriva. To je torej sodobno in inovativno gorivo za sodobne in inovativne motorje. V laboratoriju je bilo gorivo preizkušeno na motorjih FSI iz skupine Volkswagen. Dokazano je bilo, da prav gorivo z večjim oktanskim številom omogoča, da tovrstni motorji, ki jih imajo v ponudbi že številni izdelovalci (v bodoče pa se bodo odločneje namnožili), do popolnosti izrabijo vse potenciale. To velja tako za manjšo porabo goriva, večjo ekološkost, kot večje zmogljivosti.
Novost v ponudbi bencinskih servisov OMV bo še posebej razveselila lastnike zmoglivejših avtomobilov in motornih koles. Gorivo je namreč bilo preizkušeno in izboljšano ob uporabi na relijih na najvišji ravni, do svetovnega prvenstva. O gorivu OMV Super 100 večkratni državni prvak in zmagovalec številnih relijev v okviru evropskega prvenstva, Andrej Jereb pravi: "Gorivo povečuje zmogljivosti. Predvsem me navdušuje večja odzivnost motorja, ki se izraža v boljših pospeških."


pa še malo matematike, če dodamo tiste 3 % ko so omenili na OMV:
50HP+3%=51,5HP
100HP=103HP
200HP=206HP
400HP=412HP
mislim da ti trije % so pesek v oči
Lep pozdrav :)
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 So dec 29, 2007 12:48 pm

myster je napisal/-a:
takole so zapisali OMW......
pa še malo matematike, če dodamo tiste 3 % ko so omenili na OMV:
50HP+3%=51,5HP
100HP=103HP
200HP=206HP
400HP=412HP
mislim da ti trije % so pesek v oči

....niti ne, bo kr držalo....tudi zapisano iz OMW-ja drži......

P.S nedolgo nazaj v ZDA so s 5 litrskim motorjem delali test (bil je golf) na njihov bencin, ki naj bi bil 91-94 oktanski je imel taisti avto 360 konjev v Nemčiji pa z 100 oktancem točno 400.....
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P So dec 29, 2007 12:56 pm

jay je napisal/-a:
pinny je napisal/-a:
JEREMIJA79 je napisal/-a:Z 95 oktanskim na OMV-ju naredil 500km s 100 oktanskim delam pa 550-560km,potem pa sami presodite. :idea:

sm pa prepričan da si se ziher vozu z istim gasom pa po istih cestah pa tko naprej :lol:

do metra natančno pa isti klani, isto speljevanje.... jao folk vedno iste bedarije 95 100 1100 oktanov :? v usa bi bli srečni če bi 95 imeli povsod :)

Saj majo, isto kot mi, samo oznake so drugačne.
 
Uporabniški avatar
Falco'
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2188
Pridružen: Sr apr 06, 2005 10:55 am

Napisal/-a Falco' So dec 29, 2007 1:12 pm

včeraj sem prvič tankal tega 100 oktanca, pol rezervoar, natančneje 58 litrov. bomo videli razliko. ;)
[OO-(||||)(||||)-OO]
 
Uporabniški avatar
RED_line
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: To jun 20, 2006 4:17 pm
Kraj: Markovec City

Napisal/-a RED_line So dec 29, 2007 1:39 pm

fsi motorčki so narejeni na zlo čist benzin in v njihovem primeru teh 3% bi znali nit celo realni.pozna se da boljše povleče, sam v mojem primeru 1.5l večja poraba odpade.
gassssssssssssssssss
 
Uporabniški avatar
RENO911
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: To jun 26, 2007 9:53 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a RENO911 So dec 29, 2007 2:19 pm

Dajte raje preštudirat reklame za kosmodisk in mlinčke za sok po tv, kot pa da se spuščate v take brezvezne debate, na koncu pa še verjamete par osebkom, ki pojma nimajo in tukaj nekaj nabijajo brezveze.

Najboljše je tankat 95 oktanca in sploh ni pomembno pri kom ga kupite, najbolje pri najbližjem. Lahko ste prepričani, da vaš avto dela na manj oktanov popolnoma enako kot na 95, tako da smisla v 98 ali 100 oktanih ni.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So dec 29, 2007 2:55 pm

RENO911 je napisal/-a:Dajte raje preštudirat reklame za kosmodisk in mlinčke za sok po tv, kot pa da se spuščate v take brezvezne debate, na koncu pa še verjamete par osebkom, ki pojma nimajo in tukaj nekaj nabijajo brezveze.

Najboljše je tankat 95 oktanca in sploh ni pomembno pri kom ga kupite, najbolje pri najbližjem. Lahko ste prepričani, da vaš avto dela na manj oktanov popolnoma enako kot na 95, tako da smisla v 98 ali 100 oktanih ni.


To lih ne bi trdil 100%. Pri novejših avtih kjer tko al tko vse krmili računalnik se verjetn razlika ( edin v glavah uporabnikov) res ne pozna....

Če pa sodiš v mal starejše uporabnike tega foruma pol pa se verjetno zavedaš dobrih starih motorjev....letnikov tam okol 80 ali manj...dobro se spomnim katre TL (900 kubikov 33 konjev...) . Če je vse bilo nastavljeno po servisni knjižici ( in predvžihg in frgazer) je motor zelo dobro deloval na 98 oktanca..... kakor hitro si mu vlil not 95 oktanc ali celo 91 je motor dobil robat nemirn tek....prav tako se mu je delovna temparatura dvignila... v breg je znal celo zakuhat....in to samo na račun ker je 98 oktanc bolj odporen na samovžig ( klenkanje).

Če kdo ne verjame naj sproba na kaki star BCS-ki.....prvo 95 pa poln gas pa obremenitev do konca ( recimo da žene kak obračalnik), pol pa ponovi vajo z 100 oktancem....pri 95ki se zna celo zgodit da se motor kljub prekinjeni iskri ne bo ugasnil takoj...

Poudarjam pa da se pri novejših serisjkih avtomobilih drastičnih razlik ne bi smelo poznat....Poznalo bi se na kakem american muscle ali pa na kakem 200 konjskem frgazarcu...da bi bla razlika res očitna...
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay So dec 29, 2007 3:34 pm

Lumpy_ je napisal/-a:Ado, kaki benz pa majo tam v usa?

87 in 91 v večini. Vw-ja sem tankal vedno 87.

95 oktanskega sem samo na eni privat pumpi videl, 100 pa niti duha ne sluha ;)
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 So dec 29, 2007 4:26 pm

RENO911 je napisal/-a:Dajte raje preštudirat reklame za kosmodisk in mlinčke za sok po tv, kot pa da se spuščate v take brezvezne debate, na koncu pa še verjamete par osebkom, ki pojma nimajo in tukaj nekaj nabijajo brezveze.

Najboljše je tankat 95 oktanca in sploh ni pomembno pri kom ga kupite, najbolje pri najbližjem. Lahko ste prepričani, da vaš avto dela na manj oktanov popolnoma enako kot na 95, tako da smisla v 98 ali 100 oktanih ni.


No to da ni razlike pri zmogljivosti se strinjam ampak jaz vseeno trdim da je specifična poraba manjša.Pač bom točil 100 ker naredim 10% več kilometrov. ;)
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem So dec 29, 2007 7:25 pm

jay je napisal/-a:
pinny je napisal/-a:
JEREMIJA79 je napisal/-a:Z 95 oktanskim na OMV-ju naredil 500km s 100 oktanskim delam pa 550-560km,potem pa sami presodite. :idea:

sm pa prepričan da si se ziher vozu z istim gasom pa po istih cestah pa tko naprej :lol:

do metra natančno pa isti klani, isto speljevanje.... jao folk vedno iste bedarije 95 100 1100 oktanov :? v usa bi bli srečni če bi 95 imeli povsod :)


Res - vedno iste bedarije. "Ameriški oktani" so drugačni od "evropskih"! In v vsaki temi o bencinu je treba to ponovno ponavljat. :roll:

http://en.wikipedia.org/wiki/Octane_rating

In most countries (including all of Europe and Australia) the "headline" octane that would be shown on the pump is the RON, but in the United States, Canada and some other countries the headline number is the average of the RON and the MON, sometimes called the Anti-Knock Index (AKI), Road Octane Number (RdON), Pump Octane Number (PON), or (R+M)/2. Because of the 8 to 10 point difference noted above, this means that the octane in the United States will be about 4 to 5 points lower than the same fuel elsewhere: 87 octane fuel, the "regular" gasoline in the US and Canada, would be 91-92 in Europe. However most European pumps deliver 95 (RON) as "regular", equivalent to 90-91 US (R+M)/2, and even deliver 98 (RON) or 100 (RON).

 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster So dec 29, 2007 7:59 pm

bol natančno se ne da prikazat kot tukaj:
http://www.youtube.com/watch?v=0QGCYLwTCGI
Lep pozdrav :)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot], Kukec in 15 gostov