Pri nas imamo dve Vectri:
model C, letnik '02:
Kupljen kot rabljen, ampak trgovec ga je pripeljal iz nemčije. 2,2 dti motor. Potovalni računalnik pravi, da je poraba okol 6,6 - 6,9 litrov/100 km. Koliko so pa točne pa nevem, ker se stari ata vozi z njim in nisem na tekočem kdaj in koliko tanka. Vozi se pa večinoma po lokalnih cestah, predmestje in okolica Slov. Bistrice, iz enega vinograda v drugega... avtoceste pa precej redko. Predvidevam da ima povprečno hitrost nekje, kajtevem...60-70 km/h.
Olja ne pije več kot potrebno, tak da za zdaj še dela vse normalno. Avto pa ima 140 k km prevoženih, mogoče celo več. Pri 90 kkm (toliko je pač pisalo na števcu) je bil menjan sprednji levi ležaj s pestom vred (takrat se še ni dalo dobiti samega ležaja). Lansko poletje smo tudi menjali zadrževalnik voznikovih vrat - to je tista palčka ki gre v vrata, jih drži odprta in preprečuje da bi se preveč odprla naprej. Je pač zelo škripala in se zatikala. Pa zadnji pepelnik moram zrihtat, ker odpada pokrov. Drugače pa gre avto brez problema.
Dopade se mi funkcija glede zadnjih luči - Namreč vse žarnice zadaj so 21 W, ampak pozicijske (2 na vsaki strani) gorijo z zmanjšano močjo. Ko stisneš zavoro, se ena prižge na polno, druga pa ostane tak kot je. Če pa naprimer pregori katera žarnica, mišljena za zavorne luči, potem pa druga pozicijska prevzame to vlogo in tista zasveti na polno ob zaviranju.
In še model A, letnik '91:
Kupljen nov in uvožen leta '91 iz Belgije, pripeljan domov ravno tisto nedeljo pred 10-dnevno vojno, osnovni model, 1,6 i GL, redni servisi delani v Avstriji
Zamenjan razdelilnik vžiga pri 120k km, menjani pragovi in obrobe pri 200k km (ki so takrat še vseeno bili bolje ohranjeni kot vse druge Vectre).
Servisi od pred-pred-lanskega leta do danes: nove zadnje luči (nerodnost pri parkiranju), sprednje luči (desna-srna, leva-betonski steber), menjana zajla za sklopko, sklopka, voznikov sedež, izpuh (itak), leva roka sprednjega kolesa (tudi betonski steber), to pa je tudi vse.
Preživel vožnjo po treh cilindrih do Raba... Prepeljal več n×10000 litrov vina...
360.000 Km in še vedno laufa

Trenutno se mama vozi z njim v službo, vsak dan 10 km v vsako smer. Pa fajn je, ker je ravno dovolj visok da ne nasede na cesti skozi vinograd. Le rja je načela zadnjo premo, možakar na tehničnem je rekel da bodo čez 2 leti kolesa stran padla :P