Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Snooky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Če jun 02, 2005 9:44 am
Kraj: Kamnik

Utekanje avtomobila

Napisal/-a Snooky So apr 12, 2008 12:34 pm

Lp najprej. Nabavljen je bil nov Clio Storia 1.2 16V (75KM) in moram reči, da je počasnejši od mojega prejšnjega avta, to je Punto 55s (l.99). Lahko od tega motorja pričakujem kakšno izboljšanje, očitno razliko po določeni kilometrini ali pač ne? Za tako lahek avto kot je clio bi pričakoval, da bo tistih 75KM dovolj za malo večjo poskočnost. Mislim si sploh ne predstavljam kako se pelje Clio s 60 konji, ki je prav tako v prodaji. Sicer avta zaradi utekanja motorja še ne navijam višje od 3500 obratov, vendar je do tu čisto preveč zaspan.
Kakšne imate izkušnje torej z novimi motorji, se njihov potencial razvije v prvih nekaj 1000 kilometrih, ali je kar pač je od začetka enako sranje?
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 So apr 12, 2008 12:52 pm

Clio je s tem motorjem v nizkih vrtljajih malce lenoben, kar je čisto logično, iz majhne prostornine motorja ne moreš iztisniti navora na pretek. Za kako živahnejše speljevanje ali preganjanje skozi ovinke bo treba pognati pod rdeče polje. Če želiš velik pospešek iz nizkih vrtljajev pa kupi dizla.

Torej avto lepo ulaufaj, potem pa ga malo bolj poženi.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
RED_line
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: To jun 20, 2006 4:17 pm
Kraj: Markovec City

Napisal/-a RED_line So apr 12, 2008 1:23 pm

v bistvu avto ulafuafajo že v tovarni. tako da zdaj ko zdaj na njega ne moreš več kot toliko vplivat. če imaš kaj za ulafat so zavore recimo. so še nove in jih ne smeš preveč pregrevat oz. stiskat na puno. drugo bimoralo vse lepo laufat
gassssssssssssssssss
 
Uporabniški avatar
lumpii
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne mar 04, 2007 9:21 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lumpii So apr 12, 2008 1:30 pm

Tako je.
Ta motor zaživi šele po 4K obrati ali 4,5k obrati.
Do takrat pa je economic in temu primerno tudi lenoben.
E60 525dA M-Optic, 2005
 
Uporabniški avatar
frgo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 553
Pridružen: So sep 18, 2004 5:11 pm
Kraj: Trebnje

Napisal/-a frgo So apr 12, 2008 2:25 pm

Tudi clio z navadnim 1.2 motorjem se zdi "hitrejši", ker ima več navora na voljo v nižjih obratih. Ampak ko se enkat navadiš vozit 16v s primernimi obrati (4k+) se tistih nekaj več konjev čisto solidno pozna. Meni se zdi prav krasen motor, pri umirjeni vožnji malo pije, pri malo bolj dviji pa da ustrezno več od sebe.
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody So apr 12, 2008 2:29 pm

passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Snooky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Če jun 02, 2005 9:44 am
Kraj: Kamnik

Napisal/-a Snooky Ne apr 13, 2008 4:05 pm

potem pa že bo nekaj od njega, samo utečt ga je treba preden pridem do višjih vrtljajev.
 
OLI
Novinec
 
Prispevkov: 446
Pridružen: So avg 27, 2005 3:41 pm

Napisal/-a OLI Ne apr 13, 2008 4:09 pm

OJ! Poglej privatno sporočilo.

Lepo vožnjo ti želim
Če misliš, da zmoreš, zmoreš.
Če misliš, da ne zmoreš, imaš prav.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Ne apr 13, 2008 5:18 pm

RED_line je napisal/-a:v bistvu avto ulafuafajo že v tovarni. ...


Lahko poveš, katere avte ulaufavajo v tovarni, koliko km z njimi prevozijo, koliko ur motor laufa na mizi itd.

Če sodobni avti ne potrebujejo toliko ulaufavanja, je to predvsem zaradi boljših materialov, boljših olj, bolj natančne izdelave (+ manjše tolerance) itd. Si morda to mislil?
 
sinesport
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: Sr feb 20, 2008 10:31 pm

Napisal/-a sinesport Ne apr 13, 2008 5:59 pm

hehe 1.2 16v brat ga ma.gre kr vredu,ma filtr pod obratu ga zge in kr gre solidnu no.ti pa prid do mene pa te bom js zapelou z mojim hehehhe
AL SM JACK. MURN MOJ RALY SOVOZNIK
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne apr 13, 2008 7:33 pm

Mah pod 1.6 ni motor ampak mlinček :D :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Ne apr 13, 2008 7:46 pm

VW 1,4 TFSI s 170KM je potem tud mlinček :D :P
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Ne apr 13, 2008 8:52 pm

BBoss je napisal/-a:VW 1,4 TFSI s 170KM je potem tud mlinček :D :P


Lisko je mel v mislih Renaulte,ker je tukaj govora o njih... In ja 1,4 TFSI je mlinček ampak prisilno polnjen. :EE
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Ne apr 13, 2008 8:59 pm

sam ta mlinček zmele vse kar pride pred njega
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Ne apr 13, 2008 9:01 pm

lisko je napisal/-a:Mah pod 1.6 ni motor ampak mlinček :D :D


Tud 2.0 motor je mlinček. Sam da dons je šlo že vse tko naprej, da taki mlinčki že kar fletno letijo. Je pa še zmer mlinček :D Ko se cilindri začnejo štet pri 6 in naprej, tam se pa lahko pogovarjamo o NEmlinčkih :)

Tko kot pravi Edo glede prisilnega polnenja... kar je pod 2 bara je N/A :D
Če je ravno, ni zabavno.
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 Ne apr 13, 2008 9:23 pm

Motorje v tovarni sploh ne testirajo na mizo pa sploh ne. Jih preveč stane časa, edino kar testirajo je to da se delavec usede v avto(ko je konec traku) in pripelje na parkirišče. Takrat edino na hitro pogledajo kaj je narobe. Če bi tko delali da testirajo, nebi skoraj noben avto imel začetno napako, ko ga kupiš. Izjema so dražji avti, ki seveda temu primerno testirajo.
Motor sploh ne rabiš ufuravat, tudi na servisni knjižici nič takega ne piše. Če pogledamo kolk starčkov, pa kakšne ženske ki nimajo občutka za gas, sklopko bi avti mogli kot po tekočem traku crkavat. Tko pa naredijo tudi čez 200 tisoč km, seveda z menjano sklopko. Poznam dost takih primerov :)
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Ne apr 13, 2008 9:32 pm

Scorp84 je napisal/-a:Motorje v tovarni sploh ne testirajo na mizo pa sploh ne. Jih preveč stane časa....


Točno to. A nekateri (Red_line) napišejo, ne da bi vsaj malo pomislili, ko bi morali kaj dokazat, pa rep med noge.

Poleg tega - marsikdo ne bi želel imeti avta z že prevoženimi npr 800 km. Samo glanc novega.

Za luksuz je seveda druga pesem, tam lastnike razbremenijo utekavanja (kolikor ga sploh še je) in hkrati avto precej bolje prekontrolirajo.
 
Uporabniški avatar
black
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1595
Pridružen: Ne jul 13, 2003 8:50 pm

Napisal/-a black Ne apr 13, 2008 9:36 pm

Porscheje vse ulaufajo na mizi
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov