Piše da naj bi biu motor obmovljen pri 78.000km.
Usut je bil pa skor 100%! Pi*zda sej je cossie! V bistvu nč ne veš dokler vsaj ne pokličeš al greš pa gledat avto!
Kolega lahko počaka do 1. maja, pa gre pol v nemčijo iskat, al pa drugam v EU, kjer jih imajo več kot pa jih je pri nas. Pa mogoče so celo bolje ohranjeni. Na http://www.mobile.de jih je kar nekaj.
No ja, zalogo majo pomoje v nemčiji večjo kot pri nas, pa pomoje so tudi neprimerno bolj ohranjeni in vzdrževani kot pri nas. Za uvoz, pa si jst razlagam, da ne bo letnik omejen, ampak bo isto kot če bi pri nas kupoval rabljen avto. Prav tako če boš rabljen avto kupoval, oz. ga boš kupil od fiz. osebe v tujini (EU), boš plačal davek prodajalcu, za nova vozila/vozila kupljena pri pravnih osebah, pa DDV v Sloveniji, tako je blo zadnjič rečeno po TV.
Tako starega vozila ni možno v slovenijo prpeljat.......nekako gre tam do letnika 2000 oz. 2001 za italjanske.......
Kako bo pa pol v EU se pa še ne ve......načeloma se ne bo nevem koliko spremenilo....za pridobit homologacijo boš še vedno potreboval TUV, COC, ali certifikat o skladnosti......in tam se bo pač vidlo ali vozilo ustreza direktivam ali ne.......vozilo izpod 2000 letnik pa nikakor ne ustreza.
Sicer je zunaj že osnutek nove prometne in homoligacije (vse na enem A4 formatu) in kako bo z raznimi certifikati in njihovo veljavnost še pristojno ministerstvo ne ve........načeloma oz. tako pravijo, da se zadeve bistveno ne bodo spremenile.
Ta avto bos tukaj zelo tezko kupil, ker se na vsake tok casa kaksen najde, pol ti pa ni usec.
Ga je pa eden prodajal, avto je ful lep, perla barvo, samo je hotel zanj 2,5 mio
Dani je napisal/-a:Ta avto bos tukaj zelo tezko kupil, ker se na vsake tok casa kaksen najde, pol ti pa ni usec. Ga je pa eden prodajal, avto je ful lep, perla barvo, samo je hotel zanj 2,5 mio