Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
patrick123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: So feb 22, 2003 10:44 pm

navor

Napisal/-a patrick123 Ne mar 14, 2004 10:13 am

Živjo zanima me kako bi povečal motor motorja?
 
Uporabniški avatar
Sportivo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1762
Pridružen: Pe avg 29, 2003 9:53 pm
Kraj: Cerkno

Napisal/-a Sportivo Ne mar 14, 2004 10:25 am

Za kaki motor pa gre?
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Ne mar 14, 2004 10:28 am

Najbolj očinkovito je povečanje prostornine, ali pa prisilno polnenje (turbo ali kompresor) zraka.

Drugače pa dalši dovod za zrak.
Slika
 
Uporabniški avatar
Omelo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2051
Pridružen: Ne jun 29, 2003 7:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Omelo Ne mar 14, 2004 10:48 am

Dalši dovod zraka?
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Ne mar 14, 2004 10:56 am

Omelo je napisal/-a:Dalši dovod zraka?


Ne me vprašat zakaj, ker nisem lih fizičar (čeprav vam lahko probam najdet) je tko, da krajši ko je dovod zraka (predvsem se gre za dolžino sesalnih kanalov) se motor bolj zavrti in dela navor pri visokih obratih. Dalši je dovod zraka (enako predvsem dolžina kanalov) več je navora pri nizkoh obratih, ampak se motor težje zavrti.
Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne mar 14, 2004 12:20 pm

TITan je napisal/-a:
Omelo je napisal/-a:Dalši dovod zraka?


Ne me vprašat zakaj, ker nisem lih fizičar (čeprav vam lahko probam najdet) je tko, da krajši ko je dovod zraka (predvsem se gre za dolžino sesalnih kanalov) se motor bolj zavrti in dela navor pri visokih obratih. Dalši je dovod zraka (enako predvsem dolžina kanalov) več je navora pri nizkoh obratih, ampak se motor težje zavrti.


Resonančno polnjenje se reče temu.
Pa če vam skušam na hitr razložit.
V sesalnem kolektorju se ustvari nihanje zraka. Ko motor potegne zrak vase,le-ta leti z neko hitrostjo u motor.Nato se začne sesalni ventli zapirat in hitrost zraka se povečuje,ko se ventil popolnoma zapre se v sesalnem kanalu ustvari nek določen nadtlak(zrak se dobesedno zaleti u ventil ). Se odbije in leti nazaj proti odprtemu delu zračnega sistema,skozi filter in na prostost.Ko pride do odprtega dela naleti spet na oviro (zunanji tlak) in se odbije nazaj.Leti spet skozi filter ter skozi sesalni kolektor in vse do ventila in če je u tem trenutko ventil odprt lahko zrak s svojo hitrostjo pomaga pri polnjenju valja.
Zdej pa odvisn pri katerih obratih se bo to zgodlo obstaja nekje ena enačba ampak se je spomnim na pamet.
To je na hitr upam da kapirate kaj mislim.
Drgač pa za povečanje navora pa je najbol enostavn brušenje glave.Ker s tem povečamo srednji efektivni tlak motorja in ker tlak na določeno površino nam da navor, tlak pa povečamo smo s stem povečali tudi navor.
Ali pa večjo polnjenje (turbina, kompresor.........)
LP
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Pirček
Novinec
 
Prispevkov: 317
Pridružen: Pe dec 12, 2003 7:26 am
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a Pirček Po mar 15, 2004 2:07 pm

a se potem poveča tudi moč in poraba goriva?......... :oops:
Beam me up, Scottie!!
Slika
Slika
Zvestoba do roba!!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po mar 15, 2004 9:10 pm

Kakok hitr povečaš navor ,teoretično povečaš tudi moč.In pol je logičn da povečaš tudi porabo.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
patrick123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: So feb 22, 2003 10:44 pm

Napisal/-a patrick123 Po mar 15, 2004 10:32 pm

Odloču sm se da bom brusu cilindre in dal večje bate not zanima pa me še neki kolk lohku znižam glavo pri petki jst sm jo za 4mn!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To mar 16, 2004 12:11 am

Za kero petko pa se gre to? Ker če se gre slučajn za 1.1 petko.............. se ti ne splača nč delat.Raj motor menji boš več nardil.Jaz sem mel ponudno za 70 jurjo (motor+vsa krama ki jo ma 1.4 motor+menjava) pol pa homologacija pa bi pod 100 jurjo prišu skozi.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To mar 16, 2004 12:16 am

Sem vedu da sem neki pozabu...... :D
4mm?!? al si mislu 0.4mm? Ker 4mm se men zdi kreppppppkkkkkkkkooooooooo dost pa ogromn rizičn poleg tega niti ne vem če sploh gre tok znižat brez da bi se bat pa ventil srečala....... no ja probu pa še nisem tko da je možn da gre.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To mar 16, 2004 12:22 am

hehe 4mm :EE
EXtreem :lol:
 
patrick123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: So feb 22, 2003 10:44 pm

Napisal/-a patrick123 To mar 16, 2004 11:07 pm

Motor je 1.4 ma brušeno odmično in glava je bla znižana. Sam motor je bil po tem enkrat zakuhan zahuinavu termostat in od takrat sploh ne potegne več tko kot bi mogu pa še ful zatrokira ko ga pohodiš zato nevem kaj nej naredim
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr mar 17, 2004 12:53 am

Kam pa si dal odmično brusit? Pa kok te je prišlo? Pa na kok stopinj so jo prebrusl?
Zanima me namreč ker mogoče u kratkem dobim FIVE petko pa itak da jo bom spilu kok se bo dal:)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
patrick123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: So feb 22, 2003 10:44 pm

Napisal/-a patrick123 Če mar 18, 2004 5:40 pm

Brusu sm jo sam in sicer na 30stopinj!
 
Uporabniški avatar
keylone
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: Če jan 09, 2003 5:45 pm
Kraj: primorska

Re: navor

Napisal/-a keylone Če mar 18, 2004 8:37 pm

patrick123 je napisal/-a:Živjo zanima me kako bi povečal motor motorja?
preveliko dela pa denarja da bi nastelal edin najlazje je kaksno sportno odmicno pa ventile drugace nastelat najbl pocen poseg ostalo je pa vse stvar denarja
0-100km/h-2dni vw 1200
 
Johnny
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: To maj 28, 2002 9:20 am

Napisal/-a Johnny Če mar 18, 2004 8:59 pm

Kaj pa struženje vztrajnika. To bi se mogl poznat na odzivnosti stroja.
Slika
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Re: navor

Napisal/-a Courage™ Če mar 18, 2004 9:00 pm

patrick123 je napisal/-a:Živjo zanima me kako bi povečal motor motorja?


Kak se pa poveča motor motorja ? ;)
Slika
GET IN - SIT DOWN - SHUT UP - HOLD ON
 
patrick123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: So feb 22, 2003 10:44 pm

Napisal/-a patrick123 Če mar 18, 2004 10:03 pm

Sam če bom lajšal vztrajnik kaj nebo pol mel motor nemirnega teka??
za kolk pa ga lohku postružim?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če mar 18, 2004 10:04 pm

patrick123 je napisal/-a:Brusu sm jo sam in sicer na 30stopinj!

Pa bi ti to še men pobrusu? :wink:

Z brušenjem vstrajnika je pa tko. Da sicer bi ga lahk dal podrejat nekam sam pol ga morš še obvezno balansirat.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov