Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
NightGhost
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Ne feb 08, 2004 7:39 pm
Kraj: Brežice

Butasto vprašanje

Napisal/-a NightGhost Sr mar 31, 2004 8:15 pm

Res da bo lahko to malo butasto izpadlo ampak v čem je fora dvojne sklopke in kak sploh uporabljaš dvojno sklopko??? :oops:
Real Power je v HRČKU!
 
Uporabniški avatar
Josephe
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Pe jan 10, 2003 8:25 pm
Kraj: LJ-črnuče

Napisal/-a Josephe Sr mar 31, 2004 8:26 pm

men se zdi da za lepše speljevanje. Prva priklopi menjalnik, druga pa pol na pogon.

POZOR- Loh da sm ga fuul usekal, popravte me.

LP Joseph
 
Uporabniški avatar
MGsax
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: Ne okt 27, 2002 2:51 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MGsax Sr mar 31, 2004 8:30 pm

prvič slišim za to :oops:
SlikaSlika
če te zanima powerlifting ali strongman tekme klikni -
Stran za najmočnejše
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Sr mar 31, 2004 8:35 pm

Ma to majo zdej vagovski avtomobili... za mastno doplačilo kakopak... :-P
 
Uporabniški avatar
Jonas
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: So feb 21, 2004 6:42 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Jonas Sr mar 31, 2004 8:41 pm

Dvojna sklopka - shvasta, pol voznikov se ene ne zna uporablat :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
Župa
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 510
Pridružen: Sr dec 24, 2003 9:33 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Župa Sr mar 31, 2004 9:24 pm

hmm.... kokr sm jest slišu je dvojna sklopka sam pr avtomatskih oz. sekvenčnih menjalnikih.
men se zdi, lahk pa da sem se fuuulll zmotu
NIC HUDEGA NI, CE SE VAM NIC NE DA.
VAZNO JE, DA SE VAM NIC NE VZAME!
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Sr mar 31, 2004 9:32 pm

sicer se ne spoznam nekak, ampak če sta dve vzporedni lameli pri sklopki, bi lahko bilo tud zaradi prenašanja večje moči?

nimam pojma :mrgreen:
Slika
 
Uporabniški avatar
Viper123
Uporabnik
 
Prispevkov: 968
Pridružen: So dec 14, 2002 11:38 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a Viper123 Sr mar 31, 2004 9:41 pm

Dvojno sklopko je začel uporabljati Audi v rally prvenstvu.

Povratek pa je doživela v Audiu TT 3.2.
Slika

Deljuje tako, da v naprej pripravi prestavo. Ena sklopka kontrolira 1., 3., 5. prestave, druga pa 2., 4., 6. Ko je avto v prvi prestavi je druga sklopka že pripravljena z drugo prestavo.
Audi imenuje to DSG (Direct Shift Gearbox), menjalnik je avtomatski z možnostjo samodejnega prestavljanja. Sistem dveh sklopk lahko prestavi v višjo prestavo v .008 sekunde!!!!

LP
Zadnjič spremenil Viper123, dne Sr mar 31, 2004 9:47 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Sr mar 31, 2004 9:45 pm

Huda stvar, ni kej. Mene samo moti, ker potem ni starega dobrega prestavljanja :)
 
Uporabniški avatar
seba_seba
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Sr mar 24, 2004 2:53 pm
Kraj: Piran, Slovenia

Napisal/-a seba_seba Sr mar 31, 2004 10:08 pm

dvojna sklopka je preteklost, zdaj uporabljena sam se na dirkah ipd. ;)
namrec, dvojni sklopki se izognemo s sihronizatorjem...

(vse zgor -> se mi zdi)

iz wikipedie...
A modern car gearbox is of the constant mesh or synchromesh type, in which all gears are in mesh, but only one of which is locked to the shaft on which it is mounted at any one time, the others being allowed to rotate freely. This type of gearbox avoids the problems of wear and damage caused by bringing moving gears into mesh, however, it has higher frictional losses than the simpler type.

Heavy trucks and machinery usually are fitted with a simpler type of gearbox, known colloquially as a "crash gearbox". Here, the selected gear is brought directly into mesh, and any others are not involved. Driving a vehicle with such a gearbox requires considerable skill, including mastering the technique known as Double declutching.


pa se to ;)
http://en.wikipedia.org/wiki/Double_declutch
Resistance is Futile
 
Uporabniški avatar
Viper123
Uporabnik
 
Prispevkov: 968
Pridružen: So dec 14, 2002 11:38 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a Viper123 Sr mar 31, 2004 10:26 pm

seba_seba: Tole je mal out of date :wink:

Vsekakor dvojna sklopka ni preteklost!! Vsaj pri Audiu ne!! :wink:

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
seba_seba
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Sr mar 24, 2004 2:53 pm
Kraj: Piran, Slovenia

Napisal/-a seba_seba Sr mar 31, 2004 10:36 pm

jah :) mogoc sm se narobe izrazu... mi mogu rect, da ni tok pogosta :P
namrec, nekoc ni blo enojne, je bla sam dvojna, ker pac niso poznal sinhronizatorja ;)

zdej pa ubistvu sluzjo, da ti ga odstranjo :))) dobro sej verjetno ni trik sam v tem, da ti ga odstranjo, sam vseen :P

kot preteklost, sm hotu rect, stara stvar...
Resistance is Futile
 
Uporabniški avatar
Viper123
Uporabnik
 
Prispevkov: 968
Pridružen: So dec 14, 2002 11:38 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a Viper123 Sr mar 31, 2004 10:48 pm

Čaki, da nisi ti to zamešal z Double-clutchingom :? :?:

Je pa res, da se na stare avtomobile ne spoznam, tako da je možno, da ti jaz zdajle buče prodajam :D

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
NightGhost
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Ne feb 08, 2004 7:39 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a NightGhost Če apr 01, 2004 2:02 pm

V čem je pa fora Double-clutchinga? :?:
Real Power je v HRČKU!
 
Uporabniški avatar
Viper123
Uporabnik
 
Prispevkov: 968
Pridružen: So dec 14, 2002 11:38 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a Viper123 Če apr 01, 2004 2:27 pm

seba_seba je napisal/-a:dvojna sklopka je preteklost, zdaj uporabljena sam se na dirkah ipd. ;)
namrec, dvojni sklopki se izognemo s sihronizatorjem...

(vse zgor -> se mi zdi)

iz wikipedie...
A modern car gearbox is of the constant mesh or synchromesh type, in which all gears are in mesh, but only one of which is locked to the shaft on which it is mounted at any one time, the others being allowed to rotate freely. This type of gearbox avoids the problems of wear and damage caused by bringing moving gears into mesh, however, it has higher frictional losses than the simpler type.

Heavy trucks and machinery usually are fitted with a simpler type of gearbox, known colloquially as a "crash gearbox". Here, the selected gear is brought directly into mesh, and any others are not involved. Driving a vehicle with such a gearbox requires considerable skill, including mastering the technique known as Double declutching.


pa se to ;)
http://en.wikipedia.org/wiki/Double_declutch


Pi**** mater ta p***** forum!!! :evil: :evil: Prtisnem backspace pa me fukne nazaj na prejšno stran pa seveda vse pobriše, kar sem napisov!!! Dejte že popravt to kodo!! 10 min dela!! Sej ste ja programerji!! :evil:

Double (de)clutching <> Double clutch!!!

Double clutching je tehnika prestavljanja!
Ki so jo včasih uporabljali, ko še niso poznali sinhronov oz. jih niso imele vse prestave!
Danes se to zelo poredko uporablja. Nekateri uporabljajo to tehniko pri prestavljanju iz 2. v 1. prestavo pri hitri vožnji, recimo pri driftanju :twisted: Zato, ker pri večini avtomobilov se rado zatakne pri menjavi iz 2. v 1. in se s tem uničuje sinhrone, poleg tega pa še to negativno vpila na vožnjo!

Double Clutching ( među gas :mrgreen: ) je v grobem tole: ko želiš prestavt iz višje v nižjo oz. obratno, stisneš sklopko, daš v ler in spustiš sklopko, narediš rev-match, pristisneš sklopko in daš v višjo/nižjo prestavo! To je to. :D

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Če apr 01, 2004 2:32 pm

Ej zakaj pa ne nardiš tako, da ob pritisnjeni sklopki nardiš rev match in samo spustiš?
Js to dostkrat delam, ko pripičim recimo na cestninsko postajo...

5.prestava recimo 4000rpm -> sklopka(leva noga), bremza, gas (leva noga), match rev na recimo 5000rpm -> spustiš v 4 prestavo....
Slika
 
Uporabniški avatar
woolff
Uporabnik
 
Prispevkov: 1276
Pridružen: Ne jan 11, 2004 5:12 pm
Kraj: Lukavci

Napisal/-a woolff Če apr 01, 2004 2:35 pm

Kot pri starih tovornjakih. Jaz sem ta vmesni gas moral uporabljati, ko sem delal izpit za tovornjak, ker drugače sploh ni šlo prestavljat ampak je samo škripalo. Bil pa je 25 let star mercedes :roll:
To so baje pri reliju uporabljali :D
Če se bojiš brzine prelepi števec!
 
Uporabniški avatar
Viper123
Uporabnik
 
Prispevkov: 968
Pridružen: So dec 14, 2002 11:38 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a Viper123 Če apr 01, 2004 2:39 pm

Pugi je napisal/-a:Ej zakaj pa ne nardiš tako, da ob pritisnjeni sklopki nardiš rev match in samo spustiš?
Js to dostkrat delam, ko pripičim recimo na cestninsko postajo...

5.prestava recimo 4000rpm -> sklopka(leva noga), bremza, gas (leva noga), match rev na recimo 5000rpm -> spustiš v 4 prestavo....

To je pa Prsti - peta :D

Slika

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Če apr 01, 2004 2:44 pm

No to jes delam skoz... Ker čene je ful obremenitev za sklopko ko more spravt na 5000rpm in še avto zaziba.... Tko gre pa lepo tekoče.

Sj a se sklopka ko je do konca pritisnjena kej j**e če daš takrat gas?
Pomoje ne, ker itak ni stika...

ne vem točno, prosm če mi en razloži
Slika
 
[YuGo]
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Če apr 03, 2003 9:18 am
Kraj: Lenart

Napisal/-a [YuGo] Če apr 01, 2004 3:31 pm

Pugi je napisal/-a:Ej zakaj pa ne nardiš tako, da ob pritisnjeni sklopki nardiš rev match in samo spustiš?
Js to dostkrat delam, ko pripičim recimo na cestninsko postajo...

5.prestava recimo 4000rpm -> sklopka(leva noga), bremza, gas (leva noga), match rev na recimo 5000rpm -> spustiš v 4 prestavo....


stari, a ti pa kar vse z levo nogo počneš? :lol:

desna je pri sovoznici ali kako?

lp
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov